Camping Du Port

Camping Du Port
5,5

2 reviews over Camping Du Port in het Nederlands

2008

Kleine rustige en aangename camping

lamal koenraad
21-8-2008

We hebben drie dagen op de camping geweest begin augustus 2008. zeer rustige camping met een prachtige jachthaven. Er waren geen activiteiten voor de kinderen maar ze hebben constant staan vissen met geïmproviseerde lijnen. Zaterdag komen er veel luxemburgers resideren. Vooral de kinderen hebben op korte tijd vriendjes gemaakt. 's avonds wel een beetje lawaai van de grote baan door enkele laagvliegers. Het sanitair is niet echt nieuw te noemen maar was wel zeer proper. 2 maal per dag hebben we de poetsdienst aan het werk gezien. Prachtomgeving en eetgelegenheden genoeg op enkele kilometers.

Gereisd Familie in augustus 2008

Wij zijn hier in augustus geweest

Jacqueline
21-1-2008

Wij zijn hier in augustus geweest. Bij aankomst was de laatste animatie waardoor onze kinderen de rest van de vakantie geen animatie meer hadden. Grote hoeveelheid vaste gasten. Weinig nederlanders en al helemaal geen kinderen. Sanitair beslist niet fris, en in de weekenden wachtrijen bij de douches. Omdat dan de luxemburgers ook komen.

Eten was er perfect. Eigenaren zijn vriendelijk.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Port in Schwebsingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.