Camping Du Port

7Goed

Luxemburg, Grevenmacher, Schwebsingen

Op vakantie geweest naar Du Port?

7Goed

• 7Staat v/h sanitair
  • 7.3Eetgelegenheden

Meer camping info

9 reviews over Camping Du Port

• 5ben08-07-2016

nooit meer!

de uitbater is nieuw en totaal geen respect voor de campeerders. ik hoop dat de gemeente Schengen het gaat inzien en hem komend jaar geen nieuw contrakt aanbied, deze man is de onbeschoft hem zelfe. wij zijn er 30 jaar geweest. nooit meer.!!!!!!!!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 9nico concorde12-04-2012

verrassend

rustige, aan de moezel gelegen camping. zeer attente en vriendelijke ontvangst.Uitermate aardige havenmeester, die je op de plek zet. Supersanitair splinternieuw, frequente schoonmaak, superschoon.Leuk restaurant met terras en uitzicht op de jachthaven.In het dorp Op loopafstand) is niet veel te doen maar Remich is dichtbij. Prachtige speeltuin voor kinderen. Alleeer verzorgd.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in april 2012

• 8c. de blom18-05-2010

aanrader

Rustige schone camping. Prima fietsomgeving. Op de boothelling gebeuren spannende dingen. Aan overzijde van de Moezel is een vuilverwerkingsloods waar bij extreme warmte de dakluiken open gaan.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in mei 2010

• 8lamal koenraad21-08-2008

Kleine rustige en aangename camping

We hebben drie dagen op de camping geweest begin augustus 2008. zeer rustige camping met een prachtige jachthaven. Er waren geen activiteiten voor de kinderen maar ze hebben constant staan vissen met geïmproviseerde lijnen. Zaterdag komen er veel luxemburgers resideren. Vooral de kinderen hebben op korte tijd vriendjes gemaakt. 's avonds wel een beetje lawaai van de grote baan door enkele laagvliegers. Het sanitair is niet echt nieuw te noemen maar was wel zeer proper. 2 maal per dag hebben we de poetsdienst aan het werk gezien. Prachtomgeving en eetgelegenheden genoeg op enkele kilometers.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2008

• 6Jacqueline21-01-2008

Wij zijn hier in augustus geweest. Bij aankomst was de laatste animatie waardoor onze kinderen de rest van de vakantie geen animatie meer hadden. Grote hoeveelheid vaste gasten. Weinig nederlanders en al helemaal geen kinderen. Sanitair beslist niet fris, en in de weekenden wachtrijen bij de douches. Omdat dan de luxemburgers ook komen.

Eten was er perfect. Eigenaren zijn vriendelijk.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met familie in augustus 2007

• 7Loes Corstens18-09-2007

Wij zijn in Augustus 2007 op deze camping geweest. De camping was heel mooi en niet te druk. Het dorpje Schebsingen was niet zo veel. Remich daarintegen is wel erg leuk. De afstand is goed te doen op de fiets. (+/- 5 km) 10 km verder over de Duitse grens is een grote Aldi en binnenkort een Lidl. De camping is leuk omdat er een jachthaven bij ligt. Wij hebben echter 1 avond (van de 7 dagen) buiten kunnen zitten. Dit i.vm. verschrikkelijke stank. Dit komt doordat aan de overkant van de Moezel een hele grote loods staat die bij een compostfabriek hoort. In die loods wordt gemaaid gras opgeslagen en dat ligt daar te rotten. 's Avonds of 's morgens (dat weet ik niet precies) gaan die vensters open en komt die stank onze richting op. Het maakt daarvoor niet uit of het waait of windstil is. Onze vakantie was leuk, het weer was ook goed, maar deze stank heeft heel de week verpest. We hebben zelfs tussendoor overwogen om op zoek te gaan naar een andere camping. Houd hier rekening mee!

• 8Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2007

• 8Miep Budde24-02-2007

Mooie camping aan de Moezel. Apart terrein met camperplaatsen aan de jachthaven. Leuk restaurant met terras met uitzicht over jachthaven, kleine maar volledige kampwinkel, lekkere douches. Vanaf de camping loop je langs de Moezel naar Remich. Vanuit het dorp rijdt een bus.

Gereisd in februari 2007

• 8Castermans12-07-2005

zeer goede camping, vlakbij moezel, vriendelijke uitbaters.

Gereisd in juli 2005

Camping Du Port info