Camping Du Port

8 reviews over Camping Du Port in het Nederlands

nooit meer!

ben
8-7-2016

de uitbater is nieuw en totaal geen respect voor de campeerders. ik hoop dat de gemeente Schengen het gaat inzien en hem komend jaar geen nieuw contrakt aanbied, deze man is de onbeschoft hem zelfe. wij zijn er 30 jaar geweest. nooit meer.!!!!!!!!

Gereisd Met partner in juli 2016

verrassend

nico concorde
12-4-2012

rustige, aan de moezel gelegen camping. zeer attente en vriendelijke ontvangst.Uitermate aardige havenmeester, die je op de plek zet. Supersanitair splinternieuw, frequente schoonmaak, superschoon.Leuk restaurant met terras en uitzicht op de jachthaven.In het dorp Op loopafstand) is niet veel te doen maar Remich is dichtbij. Prachtige speeltuin voor kinderen. Alleeer verzorgd.

Gereisd Met partner in Fri Apr 06 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aanrader

c. de blom
18-5-2010

Rustige schone camping. Prima fietsomgeving. Op de boothelling gebeuren spannende dingen. Aan overzijde van de Moezel is een vuilverwerkingsloods waar bij extreme warmte de dakluiken open gaan.

Gereisd Met partner in Tue May 18 2010 19:23:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Kleine rustige en aangename camping

lamal koenraad
21-8-2008

We hebben drie dagen op de camping geweest begin augustus 2008. zeer rustige camping met een prachtige jachthaven. Er waren geen activiteiten voor de kinderen maar ze hebben constant staan vissen met geïmproviseerde lijnen. Zaterdag komen er veel luxemburgers resideren. Vooral de kinderen hebben op korte tijd vriendjes gemaakt. 's avonds wel een beetje lawaai van de grote baan door enkele laagvliegers. Het sanitair is niet echt nieuw te noemen maar was wel zeer proper. 2 maal per dag hebben we de poetsdienst aan het werk gezien. Prachtomgeving en eetgelegenheden genoeg op enkele kilometers.

Gereisd Familie in augustus 2008

Wij zijn hier in augustus geweest

Jacqueline
21-1-2008

Wij zijn hier in augustus geweest. Bij aankomst was de laatste animatie waardoor onze kinderen de rest van de vakantie geen animatie meer hadden. Grote hoeveelheid vaste gasten. Weinig nederlanders en al helemaal geen kinderen. Sanitair beslist niet fris, en in de weekenden wachtrijen bij de douches. Omdat dan de luxemburgers ook komen.

Eten was er perfect. Eigenaren zijn vriendelijk.

Gereisd Familie in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Wij zijn in Augustus 2007 op deze camping geweest

Loes Corstens
18-9-2007

Wij zijn in Augustus 2007 op deze camping geweest. De camping was heel mooi en niet te druk. Het dorpje Schebsingen was niet zo veel. Remich daarintegen is wel erg leuk. De afstand is goed te doen op de fiets. (+/- 5 km) 10 km verder over de Duitse grens is een grote Aldi en binnenkort een Lidl. De camping is leuk omdat er een jachthaven bij ligt. Wij hebben echter 1 avond (van de 7 dagen) buiten kunnen zitten. Dit i.vm. verschrikkelijke stank. Dit komt doordat aan de overkant van de Moezel een hele grote loods staat die bij een compostfabriek hoort. In die loods wordt gemaaid gras opgeslagen en dat ligt daar te rotten. 's Avonds of 's morgens (dat weet ik niet precies) gaan die vensters open en komt die stank onze richting op. Het maakt daarvoor niet uit of het waait of windstil is. Onze vakantie was leuk, het weer was ook goed, maar deze stank heeft heel de week verpest. We hebben zelfs tussendoor overwogen om op zoek te gaan naar een andere camping. Houd hier rekening mee!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Mooie camping aan de Moezel

Miep Budde
24-2-2007

Mooie camping aan de Moezel. Apart terrein met camperplaatsen aan de jachthaven. Leuk restaurant met terras met uitzicht over jachthaven, kleine maar volledige kampwinkel, lekkere douches. Vanaf de camping loop je langs de Moezel naar Remich. Vanuit het dorp rijdt een bus.

Gereisd Anders in Sat Feb 24 2007 10:41:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

zeer goede camping, vlakbij moezel, vriendelijke uitbaters

Castermans
12-7-2005

zeer goede camping, vlakbij moezel, vriendelijke uitbaters.

Gereisd Anders in juli 2005

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Port in Schwebsingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Port zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.