Hotel De la Station

8.6Fantastisch

30 reviews over Hotel De la Station

• 2017
    9jan18-08-2017

Prima hotel voor een rustige vakantie

Midweek (half pension) arrangement geboekt. Prima hotel voor mensen die rust willen. Alles zeer proper, goede matrassen,vriendelijke baas die perfect Nederlands spreekt. Prima ontbijt en avondeten met verse producten.

Gereisd met partner in augustus 2017

• Oude reviews

8Baekelandt Jenny16-09-2016

Verzorgd hotel, lekker eten

Vriendelijk personeel, verzorgde kamers, lekker eten (half pension)

Gereisd met partner in september 2016

• 9Sanprana04-08-2016

Wat een vriendelijke mensen!!

We waren er enkel voor iets te drinken en we werden buitengewoon goed verzorgd / verwend. Toen we aangaven dat we wilde gaan wildkamperen gaven ze ons allerlei dingen gratis mee, flessen water, snoep, appels....

Gereisd met vrienden in juni 2016

• 9Fam.Backx24-04-2016

Super weekend

Twee jaar geleden ook in dit hotel geweest. Nog steeds super vriendelijk, zeer verzorgd en rijkelijk ontbijt. Het avondeten wordt bereid met verse producten was weer overheerlijk. Hond vriendelijk hotel, voor ons zeer belangrijk Gaan zeker terug, zonder twijfel

Gereisd met vrienden in april 2016

• 6marc09-11-2015

Wild Arrangement

Wij hadden geboekt via een artikel in de krant. Wat eten betreft , was lekker , maar voor geen 30% wild gegeten. Het arragement was om vlug te vergeten. Er waren dagelijks activiteiten ( bustrip , wijn degustatie en wandelen ) geen enkele activiteit heeft plaatst gehad bij gebrek aan klanten. Wij waren daarvan de dupe , niet correct. Het personeel was Super, de directie liet zich niet zien of een excussus om de verkeerde planning kon er niet van af. Onze beoordeling is zeker niet bedoeld tegen het personeel.

Gereisd met partner in november 2015

• 9Fam. Backx28-10-2014

Wij gaan terug, rustig gelegen

Zeer proper hotel gelegen in omgeving van wandelwegen. Super vriendelijk personeel, gastheer spreekt perfect Nederlands . Zeer verzorgd ontbijt, ook het avondeten was lekker en verzorgd. Ook ZEER belangrijk voor ons - dit hotel is voor ons hond vriendelijk ( hebben een grote hond en deze zijn niet altijd gewenst) Marc en zijn team - dikke proficiat

Gereisd met partner in oktober 2014

• 9Mia Villé19-10-2014

Goed hotel en mooie omgeving

Wij genoten samen met vrienden van een midweek in dit hotel. De kamers waren erg in orde en netjes. Alleen een klein frigo'tje zou soms handig kunnen zijn bvb. voor het bewaren van medicatie. Het eten was zeer lekker zowel 's morgens als 's avonds. Het personeel was uiterst vriendelijk. Er zijn heel mooie wandelingen mogelijk op korte afstand van het hotel. Het zou wel leuk zijn moest men bij het aankomen in het hotel ineens wat uitleg geven over de mogelijke wandelingen. Spijtig dat de aangekondigde begeleide wandeling met het hapje erna (zie WE-krant van het nieuwsblad) is weggevallen. Wijn proeven in het hotel zelf zou ook handiger zijn dan ervoor naar de Moezel te moeten rijden. Misschien hadden we dan na het proeven ook wat wijn kunnen kopen. De uitstap naar Saarbrucken is ook meegenomen en erg in smaak gevallen.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 8Mia Villé19-10-2014

Een fantastische midweek in een goed hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

• 6Sonja Van de Sype23-07-2014

Spijtig maar nooit meer

Spijtig van het eten in dit hotel, het diner was echt niet goed. Mooie ligging dat wel maar we zullen niet meer terug gaan enkel omwille van het eten. De baas van het hotel was zeer vriendelijk. Voor die prijs zijn er hotels waar ze wel lekker eten geven en wij vinden dat toch erg belangrijk. Ze zouden beter een tweegangen diner geven van goede kwaliteit i.p.v 5 gangen dat op niets trekt. Weer al een ervaring rijker zou ik zeggen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 6herve03-05-2014

overgewaardeerd

Patron vriendelijk 5 gangenmenu zwak service zwak enkel franstalig wat wij niet spreken

Gereisd met vrienden in mei 2014

3 tips over Hotel De la Station

• VRMEIREN, 24-04-2014

zeker doen wanneer je nood hebt aan rust en ZALIGE wandelingen!

• gilles, 31-07-2012

De kamers op de 1ste verdieping hebben allen een terras

• Fam. Backx, 28-10-2014

uitstap naar Trier is een aanrader

0 vragen over Hotel De la Station

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV