Hotel De la Station ***

Hotel De la Station
8,3

Weer vandaag3°-4°

29 reviews over Hotel De la Station in het Nederlands

Prima hotel voor een rustige vakantie

jan, 18-8-2017

Midweek (half pension) arrangement geboekt. Prima hotel voor mensen die rust willen. Alles zeer proper, goede matrassen,vriendelijke baas die perfect Nederlands spreekt. Prima ontbijt en avondeten met verse producten.

Verzorgd hotel, lekker eten

Baekelandt Jenny, 16-9-2016

Vriendelijk personeel, verzorgde kamers, lekker eten (half pension)

Wat een vriendelijke mensen!!

Sanprana, 4-8-2016

We waren er enkel voor iets te drinken en we werden buitengewoon goed verzorgd / verwend. Toen we aangaven dat we wilde gaan wildkamperen gaven ze ons allerlei dingen gratis mee, flessen water, snoep, appels....

Super weekend

Fam.Backx, 24-4-2016

Twee jaar geleden ook in dit hotel geweest.

Nog steeds super vriendelijk, zeer verzorgd en rijkelijk ontbijt.

Het avondeten wordt bereid met verse producten was weer overheerlijk.

Hond vriendelijk hotel, voor ons zeer belangrijk

Gaan zeker terug, zonder twijfel

Wild Arrangement

marc, 9-11-2015

Wij hadden geboekt via een artikel in de krant.

Wat eten betreft , was lekker , maar voor geen 30% wild gegeten.

Het arragement was om vlug te vergeten. Er waren dagelijks activiteiten ( bustrip , wijn degustatie en wandelen ) geen enkele activiteit heeft plaatst gehad bij gebrek aan klanten.

Wij waren daarvan de dupe , niet correct.

Het personeel was Super, de directie liet zich niet zien of een excussus om de verkeerde planning kon er niet van af.

Onze beoordeling is zeker niet bedoeld tegen het personeel.

Wij gaan terug, rustig gelegen

Fam. Backx, 28-10-2014

Zeer proper hotel gelegen in omgeving van wandelwegen.

Super vriendelijk personeel, gastheer spreekt perfect Nederlands .

Zeer verzorgd ontbijt, ook het avondeten was lekker en verzorgd.

Ook ZEER belangrijk voor ons - dit hotel is voor ons hond vriendelijk ( hebben een grote hond en deze zijn niet altijd gewenst)

Marc en zijn team - dikke proficiat

Goed hotel en mooie omgeving

Mia Villé, 19-10-2014

Wij genoten samen met vrienden van een midweek in dit hotel.

De kamers waren erg in orde en netjes. Alleen een klein frigo'tje zou soms handig kunnen zijn bvb. voor het bewaren van medicatie.

Het eten was zeer lekker zowel 's morgens als 's avonds.

Het personeel was uiterst vriendelijk.

Er zijn heel mooie wandelingen mogelijk op korte afstand van het hotel. Het zou wel leuk zijn moest men bij het aankomen in het hotel ineens wat uitleg geven over de mogelijke wandelingen.

Spijtig dat de aangekondigde begeleide wandeling met het hapje erna (zie WE-krant van het nieuwsblad) is weggevallen.

Wijn proeven in het hotel zelf zou ook handiger zijn dan ervoor naar de Moezel te moeten rijden. Misschien hadden we dan na het proeven ook wat wijn kunnen kopen.

De uitstap naar Saarbrucken is ook meegenomen en erg in smaak gevallen.

Een fantastische midweek in een goed hotel.

Mia Villé, 19-10-2014

Wij genoten samen met vrienden van een midweek in dit hotel.

Het eten was zeer lekker zowel 's morgens als 's avonds.

Het personeel was uiterst vriendelijk.

De uitstap naar Saarbrucken is ook meegenomen en erg in smaak gevallen.

Spijtig maar nooit meer

Sonja Van de Sype, 23-7-2014

Spijtig van het eten in dit hotel, het diner was echt niet goed.

Mooie ligging dat wel maar we zullen niet meer terug gaan enkel omwille van het eten. De baas van het hotel was zeer vriendelijk.

Voor die prijs zijn er hotels waar ze wel lekker eten geven en wij vinden dat toch erg belangrijk. Ze zouden beter een tweegangen diner geven van goede kwaliteit i.p.v 5 gangen dat op niets trekt. Weer al een ervaring rijker zou ik zeggen.

overgewaardeerd

herve, 3-5-2014

Patron vriendelijk 5 gangenmenu zwak service zwak enkel franstalig wat wij niet spreken

We hebben een aantal aanbieders voor De la Station voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Station in Scheidgen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Station zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel De la Station scoort een 8.32 uit 10 op basis van 30 reviews.