Camping Du Barrage

Camping Du Barrage
8,2

Omschrijving
Camping Du Barrage (Rosport) is een goed verzorgde camping met schoon sanitair. Het zwembad is niet groot maar zorgt voor de nodige verkoeling op warme dagen. Camping Du Barrage in Luxemburg ligt vlak aan de rivier Sauer, waar je goed kunt vissen of waterskiën. Echternach is een leuk stadje in de buurt, en ga ook zeker eens naar Trier.

49 reviews over Camping Du Barrage in het Nederlands

Zeker een aanrader

Bert Smulders,
17-9-2018

Keurig verzorgde camping. Administratief hapert er wel eens wat. Wij hadden een plaats gereserveerd maar bij aankomst bleek deze al vergeven. Overigens keurig opgelost door de zeer vriendelijke en behulpzame medewerker aan de receptie.

Een pluim voor de jongedame die iedere ochtend in alle vroegte het sanitairgebouw schoon komt maken. Perfect.

Mooie ruime plaatsen alleen de Wifi is er slecht, maar och het is vakantie.

Jammer was ook dat het zwembad dicht was in onze tweede week terwijl het nog prachtig weer was.

Schone en verzorgde camping.

Marja,
16-8-2018

De camping maakt een verzorgde indruk, gras en struiken worden goed onderhouden. De wegen op de camping zijn geasfalteerd, prettig. De 100 m2 die genoemd worden in de campinggidsen als staanplaats, is in de praktijk ook zo. Het sanitair bij de receptie is schoon, echter: wel gedateerd. Het nieuwe sanitair gebouw is prima. Beide sanitair gebouwen werden dagelijks goed schoongemaakt. Afwaswater is warm, fijn. Bij het zwembad zijn weinig stoelen, achter de heg is wel een ligweide v. gras. Wij vonden het een nadeel dat iedereen de camping op kan rijden, een slagboom is er niet bij de receptie. Wij hebben het meegemaakt dat dagjes mensen een hele dag op een staanplaats stonden. Dit kan vermeden worden door een slagboom met bijv. een pasje voor de campinggasten. Wifi: bij de receptie en het nieuwe sanitair gebouw: goed, op de staanplaatsen matig. Over 1,5 jaar komt er glasvezel. Een camping om nog eens naar terug te gaan.

Wel goed, maar wel aandachtspunten op

Han,
6-8-2018

Een mooie camping, maar het sanitair bij de receptie mag wel na 30 jaar vernieuwd worden.

De speeltuin op de camping is nodig toe aan vernieuwing, het is nu gevaarlijk voor kleine kinderen

Het is echt treurig dat de camping daar niets aan doet.

Zelf hebben we kinderen van 14 plus, die vermaken zich goed op deze camping.

Voor de prijs die ze vragen, mogen ze wel wat meer aanbieden.

Heel goed ,proper,

Nand en linda,
14-9-2017

Alles is prima in orde,

Wiffie is niet denderend.

Nog steeds mooi!

Hans Br.Hama6,
25-8-2017

In voor en na seizoen lekker rustig en in hoogseizoen druk

Voor gezin met tieners prima vakantieplek

Fam Visser,
13-8-2017

Camping met verwarmd zwembad, beachvolley, kajaks, oud maar ook een mooi ruim nieuw toiletgebouw. Mooie omgeving waar van alles is te doen. Echternach, Trier, Luxemburg, Saarburg en Metz zijn goed te bereiken. Wandelen en fietsen kan prima.

Prima camping

Anita,
4-8-2017

Ruime (gras)plekken, schoon sanitair en schoon en leuk zwembad, vriendelijk personeel, gratis wifi (niet altijd overal goed bereik). Goed vissen in de rivier. Op rivier kan je dagelijks met waterski of op gele banaan achter een motorboot. Zwemmen in rivier is mogelijk. Bakker komt (toeterend over de camping) rond 8 uur s ochtends. s Middags komt Italiaanse ijsboer.

Waterpunten zijn schaars. Het gros van de kampeerders komt er elk jaar. Voor sanitair is een 'druppel' nodig (en toiletpapier).

Grote supermarkt in Echternach, leuk stadje. (6 km)

Erg mooie speeltuin naast de camping. Ook speeltuin op camping.

Mooie ruime plekken.

Julius,
2-6-2017

Is een nette camping,alleen de waterafname punten zijn er veel te weinig. Ook de voorzieningen voor toilet legen en grijs water zijn er onvoldoende mogelijkheden.

Paasverlof

Allias de Witten,
22-4-2017

Het paasverlof zit weer achter de rug, hop naar de lange weekends. Dit jaar was ik als eerste die de Jempy burger heb verorberd, wat MEGA lekker was. De fun die we weer hebben beleefd was weer ultiem, BBQ van 15pers bij 25gr buiten tot Spaghetti voor 7pers binnen bij minder goed weer, met alle gezelligheid en fun. Zo zie je maar, er is altijd wat te beleven 😁

een aanrader

Kris
19-8-2016

mooie verzorgde vlakke kampeer plekken. sanitair zeer netjes en modern. lekkere frietjes en hamburgers te krijgen op de camping. bakker brengt brood rond met bus op de camping. zwembad netjes en leuk. vriendelijke leiding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Du Barrage in Rosport, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Du Barrage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.