We hebben een aantal aanbieders voor Rosport voor je op een rij gezet:

Reviews over Rosport

mooie omgeving

Ria Veen
    7-1-2011

Wij komen al meer dan 15 jaar op de camping in Rosport in Luxemburg. De camping is de laatste 2 jaar opgeknapt. Er is nieuw sanitair, echt geweldig mooi. Ook voor kleine kinderen en gehandicapten. Ook is er weer een zwembad op de camping aanwezig. In het park naast de camping is een nieuwe speeltuin aangelegd.

Gereisd Met partner in Fri Apr 02 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Al een paar keer op de camping verbleven en steeds was het

Greif-De Wolf
    19-6-2008

Al een paar keer op de camping verbleven en steeds was het aangenaam,wat het sanitair betreft misschien wat verouderd maar word aan gewerkt,dat er mensen zijn die beweren dat het niet proper is sorry maar ligt soms aan de mensen zelf,laat het sanitair proper achter zoals je thuis achterlaat. Als iedereen zijn steentje bijdraagt is het nog zo aangenaam. Trouwens een dikke proficiat voor Patrick en zijn team.

Gereisd Met partner in Wed Aug 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Rosport scoort een 9,5 uit 10, op basis van 9 reviews