Kleine hotelsWeer vandaag20°11°

30 reviews over Hotel Saint-Nicolas in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar!

Henny van Dalen
26-7-2018

Mijn dochter en ik hebben 3 leuke dagen in Remich en omgeving gehad. De inrichting van het hotel is misschien niet meer helemaal van deze tijd, maar het voldeed aan onze behoeften! Nette kamers met dagelijks schone handdoeken en badlakens. Elke dag werd het bed netjes opgemaakt en de bad artikelen aangevuld. Een prachtig "Spa" gedeelte met oa een heerlijk buitenzwembad! Het ontbijt was uitgebreid en zeer goed. Het personeel erg vriendelijk en behulpzaam, top! De "baas" een beste man en in voor een praatje. Wij hebben hier genoten! Henny en Mariska van Dalen Nederland

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuk alternatief !

Roland Laurant
18-9-2016

Mooi hotel schitterend gelegen, echter wel wat gedateerd.

Gereisd met partner in september 2016

Geen 4 sterren waard. Toch zeer tevreden!

De Volder
16-4-2016

Kleine ruimtes, vooral de kamer. Keuken viel in de smaak, ook zeer verzorgde en vriendelijke bediening. Welness groot pluspunt!

Gereisd met partner in april 2016

Geen 4 sterren waard

Elly
30-9-2014

Het hotel ligt in het centrum van Remich aan het water. Een oud hotel wat ook zichtbaar is de kamers zijn wel aan vernieuwing toe zijn klein en de badkamer was niet echt schoon. De spa was prachtig. Het personeel doet er alles aan om je het naar de zin te maken, jammer dat sommige je niet verstaan en ook geen Engels spreken. Toen we zaten te eten werd er een conflict met een klant in de eetzaal besproken waar iedereen bij zat dat vond ik nou niet de plaats waar je zoiets regelt. Het is niet rolstoel vriendelijk veel trappen. Het hotel heeft een grote garage waar je tegen vergoeding je auto kunt zetten. Je mag er ook je fietsen plaatsen.

Gereisd met partner in Sat Jun 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor Altijd!

Daan Vangeneugden
7-8-2012

Prachtige accommodatie!, Personeel is heel vriendelijk en komt gelijk als je hulp nodig hebt! De accommodatie is in Remich, een heel pittoresk plaatsje! Langs het hotel is een boog waaronder de koningin uit Nederland onderdoor is gelopen! Het personeel is heel klantvriendelijk en behulpzaam! Dit hotel is heel erg voor wat chiquere mensen, het is niet echt fijn om hier je kinderen mee te nemen! De spa is heerlijk, je kunt er goed tot rust komen! EEN ECHTE TOP VAKANTIE!! Het restaurant is heel goed! Je kunt hier chique dineren! De kamers zijn goed schoongemaakt!

Gereisd met partner in januari 2012

Mooi hotel gelegen aan de Moezel

Fam Tilburgs - Hillen
3-8-2012

Wij verbleven 4 dagen in hotel Saint Nicolas: prima hotel, erg mooi gelegen aan de 'esplanade' in Remich. Nette kamers maar aan de kleine kant. We verbleven op basis van half-pension en het eten was er zéér lekker. Een beetje een stijve bediening bij het avondeten. Ontbijt was uitgebreid maar werd niet altijd even goed bijgevuld. de ene dag was er wel fruitsla, de andere dag dan weer niet. Soms wel yoghurt, dan weer niet... Pluspunt is het zwembad, toegankeijk voor de gasten zonder bijbetaling evenals de welness. Het was er zalig vertoeven na een lange warme dag in de wijngaarden of na een wandeling in de bossen. Het personeel aan de balie is erg vriendelijk en probeert je altijd wel te helpen of info te geven over Remich.

Gereisd met partner in juli 2012

Een aanrader

Claessens Paul
4-12-2011

Hebben dit hotel voor de 2e maal bezocht. Tegenover 2007 een belangrijke meerwaarde gekregen dank zij de schitterende wellness. Eten, we hadden een gastronomisch arrangement, was héél lekker. Vriendelijke bediening en ontvangst door de eigenaar in het nederlands (heel vriendelijke man). Mooie ligging aan de Moezel en verschillende duidelijk aangeduide wandelingen. Zeker een aanrader !!!

Gereisd met partner in december 2011

Keurig hotel

Nathalie-op-reis
26-5-2011

Keurig hotel. We verbleven hier met onze terugreis uit Frankrijk. Jammer dat er een weg tussen hotel en de Moezel zit (dit is anders dan bijv. in Cochem....). Nette kamers, groot genoeg voor een extra campingbedje voor ons zoontje, vriendelijk personeel.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

SUPER!

JMHG
23-9-2010

Met mijn vriend een weekendje geweest, het personeel is geweldig. De Nederlandse eigenaar is altijd vrolijk en legt alles super uit. De kamers waren heel erg netjes elke dag schoongemaakt. Gewoon een top weekend gehad!

Gereisd met partner in september 2010

Super !!

Maria gervoyse
16-5-2010

Goed hotel, super welness en verzorgde kamers !!! Heel vriendelijke mensen, alleen eten niet zo heel speciaal maar zeker niet slecht.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2010

• VerzorgingHalfpension
  • RokenToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Saint-Nicolas in Remich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Saint-Nicolas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.