Hotel Hostellerie des Pêcheurs

Hotel Hostellerie des Pêcheurs

Kleine hotelsWeer vandaag29°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Hostellerie des Pêcheurs voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Hostellerie des Pêcheurs in het Nederlands

Gereisd Met partner in juni 2017

Verrassend

Gerarda
9-8-2013

De hostellerie is eigendom van een chinese familie, wat garant staat voor uitstekende service en schone kamers.

Gereisd Met partner in juni 2013

Leuk hotelletje mét Chinees restaurant

Guy
13-2-2013

Hostellerie des Pêcheurs is een kleinschalig hotelletje dat uitgebaat wordt door een Aziatische familie: het restaurant biedt dus Aziatische keuken; enkel Chinese en Japanse gerechten te verkrijgen. Misschien wat eentonig wanneer je hier voor langere tijd verblijft.

De kamer was vrij klein, maar goed en vrij smaakvol ingericht. De badkamer was navenant en misschien een beetje aan opfrissing toe.

Zoals gezegd worden in het restaurant enkel Aziatische schotels aangeboden; niet beter, maar zeker ook niet slechter dan de doordeweekse Chinees van om de hoek en voor de prijs hoef je het zeker niet te laten. Wij hadden er een menu gekozen van €20 (soep naar keuze - voorgerecht - 3 schotels - nagerecht van de kaart) en vertrokken bijna met een indigestie naar onze kamer ;-)

Het ontbijt was niet erg uitgebreid, maar meer dan voldoende: lekkere verse pistolets, brood, fruitsapje, koffie/thee naar hartelust, gekookt eitje of omelet, confituur, honing, etc.

Uiterst vriendelijk personeel!

Gereisd Met partner in februari 2013

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hostellerie des Pêcheurs in Remich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hostellerie des Pêcheurs zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.