Mullerthal

Reviews over Mullerthal

Prachtige omgeving

Nel Bennink
    16-8-2016

Het mooiste gebied van Luxemburg. Mooie rotsformaties en schitterende wandelingen die je weer terug brengen naar het beginpunt. Hoppen van camping naar camping wordt veel gedaan in deze omgeving. Wil je gaan stappen, helaas daar zijn niet veel uitgaansgelegenheden. Maar wil je rust, dan is het hier heerlijk vertoeven.

Gereisd Met partner in juni 2016

Prachtig natuurgebied

VW-tentje
    9-8-2016

Wij hebben de blauwe pijlenroute gevolgd vanaf de parkeerplaats bij camping Cascade (Vanaf camping Consdorf kan ook). Voor jonge mensen zonder gebreken prima te doen, maar met luchtweg- en/of reumatische klachten is het oppassen geblazen. Waar mijn zoon 2 uur deed over deze 10 km route, deed ik er met deze aandoeningen bijna 3 keer zo lang over, na elke klim moest ik uitrusten. Nog enkele dagen last van mijn benen gehad. Maar, ondanks dat de moeite waard, wat een prachtige rotsformaties en watervalletjes! En zo dicht bij huis...

prachtige omgeving

Antoine
    25-7-2015

Mullertahl ( Klein Zwitserland ook wel genoemd) is echt een plaats en gebied waar je zeker geweest moet zijn als je in Luxemburg bent. De natuur is ongerept en overweldigend mooi , alles is even mooi en schoon, wandelroutes in overvloed en alles in serene rust.

Gereisd Met partner in juli 2015

Klein Zwitserland

Martin
    25-7-2013

Prachtige natuur, rotspartijen, snel stromende beekje, watervalletjes, spelonken, trappetjes, bij uitstek een heerlijk wandelgebied. Trek goede schoenen aan en eventueel droge sokken mee, het is er vrij vochtig waardoor de padden en rotsen glad kunnen zijn.

Gereisd Met partner in oktober 2010

Prachtig wandelgebied

Wilhelm
    20-5-2013

Prachtig wandelgebied, zeer de moeite waard zijn de goed aangegeven wandelroutes door dit prachtige gebied. hiermee kom je ook langs de Schiessentümpel (de grootste waterval van Luxemburg) wat ook prachtig is.

Gereisd Met vrienden in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Mullerthal scoort een 8,1 uit 10, op basis van 27 reviews