Hotel Mondorf Parcsterstersterster

• Sauna

13 reviews over Hotel Mondorf Parc

• 8Arno25-08-2019

Een goed 4*+ hotel, door alle faciliteiten, duur

Wij hadden de kleinste kamer (20m2) genomen. In onze kamer stond te veel, een bureau met stoel maar de ruimte tussen bureau en bed was zo klein dat je nooit achter het bureau kon zitten. Het bed was te groot in verhouding tot de kamer (220x180 cm schat ik). Het matras was goed, alles leek niet te lang terug opgefrist te zijn. Verder was de kamer schoon en je had geen geluidsoverlast van bijv andere bewoners. Er is wifi, goede verduistering, minibar, flatscreen, balkon met stoelen, zonwering en n mooie badkamer. Wij hadden ontbijt inclusief en dit was duidelijk beter en uitgebreider dan het gemiddelde aanbod in een 4* hotel. Het weer was niet zo geweldig, daarom hadden we besloten ’s avonds de 3 restaurants van het hotel uit te proberen. Overigens moest je voor 2 van de 3 toch het hotel verlaten, maar men had paraplu's. Ik vind, mede door de standaard gerechten, Maus Kätti en Chalet am Brill veel te duur.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Gabriella17-05-2016

Geweldig hotel

Via bon hadden wij een kamer geboekt in Villa Welcome (vrijdag en zaterdagavond). Omdat het heerlijk weer was hebben wij eerst de omgeving bekeken, alvorens in te checken (rond 7 uur savonds). Daardoor waren de kamers van Villa Welcome vol geboekt. No problemo, wij kregen direct een heerlijke suite aangeboden met alle gemakken voorzien. Zeer goede service, spreken goed Engels en het ontbijt was heerlijk.

De zwembaden vond ik wat tegenvallen evenals de sauna's. Ook hebben wij niet in het hotel gegeten, beetje matig aanbod. Of haute cuisine of buffet. Gelukkig heeft de omgeving genoeg leuke barretjes/eettentjes.

Als je lekker en voordelig wilt eten kan ik je de Purple Lounge in het Casino 2000 aanraden. Hebben daar heerlijk gegeten voor een habbekrats en de ambiance is prima daar!

Gereisd met partner in mei 2016

• 9mimi200027-04-2016

Meest praktische hotelkamer ooit geboekt!

Vanuit je kamer ga je zo in badjas naar de baden. Alles wat je maar wil is aanwezig, goede wifi, super bedden, goede verduistering, minibar, flatscreen, luxueus terras met ligzetels en zonneschermen,mooie badkamer en rust!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 6eric20-11-2011

beetje op zijn retoer

hotel mondorf parc wil zich belangrijker voordoen dan het is, receptie enkel in het frans of duits en onbeleefde en irritante maitre aan de receptie dit in tegenstelling met de dame van de ontvangst.

op hoogdagen geen deftige behandelingen en massages beschikbaar in kuuroord. Kuuroord mag worden bijgestuurd, zwembroek in zwembad, sauna zonder, ligweide met badkleding, beetje onhandig toch wel, een gewone sauna is toch handiger en gewoon met een algemene naaktzone. Behoorlijke nette kamer met douche en extra kussen is wel 4. Ontbijt en bediening smorgens uitstekend

Gereisd met partner in januari 2011

• 8Marko22-05-2010

Lekker ontspannen

Wij zijn begin dit jaar hier een weekendje wezen ontspannen. Erg mooi hotel, met enorm mooie kamers! Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Bij het hotel zit een enorm mooi wellness centrum waar je gebruik van kunt maken. Zelfs als je op zondag naar huis gaat mag je er nog de hele dag gebruik van mag maken.

Gereisd met partner in februari 2010

• 8Veerle01-02-2010

wellness weekendje

We hebben hier een weekendje verbleven en het is ons zeer goed bevallen. Hotel: KAMER: We hadden een suite geboekt en die viel ons 100% in de smaak: parketten vloer, veel ruimte, zalig bed, kortom oogde echt modern en leek pas vernieuwd. ETEN: heel uitgebreid ontbijtbuffet. 's Avonds in het restaurant gegeten in het hotel. Heel goede keuken, erg verfijnd en helemaal niet zo duur in vergelijking met wat je krijgt. Alleen al voor het eten zou ik terug willen. WELLNESS: Sauna paviljoen: Heel veel verschillende sauna's. Het einige wat ik wat miste was een leuke relaxruimte. Er is wel een rustruimte, maar er zouden wat meer gezellige rusthoekjes mogen zijn. Ook is het een beetje omslachtig dat je steeds je zwembroek moet aandoen om in het zwembad te gaan. (en die moet uit in de sauna). Thermen paviljoen: Zalig thermenzwembad. heerlijk 36°C met ontspannende muziek. maar 1 woord voor: zaaaalig! Kortom het was een heel relaxed weekendje waar we heel ontspannend van zijn terug gekomen.

Gereisd met partner in januari 2010

• 7Fam. Matser16-05-2008

Hotel is echt gerricht op het Welness en Spa gebeuren. Als je het Hotel boekt moet je meteen boeken voor behandelingen anders is het niet meer mogelijk. Te weinig personeel. Tevens is de bar pas om 18 uur open. De standaard kamer is klein en de schoonmaak laat te wensen over.

Gereisd met vrienden in mei 2008

• 7echtpaar uit noord brabant13-07-2007

Eerste indruk buiten, een beetje grauw oud ziekenhuisachtig gebouw, maar het nieuw aangrenzende gedeelte was mooi en licht. Prettig aandoend. Mooie kamers. Helaas alleen de suites met bad, onze comfort-kamers alleen met douche. Voor een kort weekend goed genoeg. De zondagnacht was bij te boeken maar er was op maandag tot 14.00uur niets te doen. (Tijden opening van de bar/restaurants en het zwembad/thermen bijvoorbeeld) dus waarom zou je dan de maandag nog verblijven in Mondorf les bains. Jammer hoor. Bovendien was er tijdens het verblijf in de thermen helemaal geen gebruik van zeep en shampoo of scrub van daar mogelijk. Ook jammer, het is iets wat je wel verwacht in zo'n mondain kuuroord.

Gereisd met partner in juli 2005

• 8e.verhoef19-06-2007

E.Verhoef juni 2007 De eerste indruk is: wat chique, maar valt wel mee. Is ook zo'n typisch luxemburgs hotel dat teert op oude glorie van kurort. Ontbijt viel tegen, maar het arrangement met wellness en beauty werd volledig waargemaakt. De prijzen in het restaurant de jangeli vielen tegen. Een beetje teveel geld voor wat je kreeg. Het dieetrestaurant werd niet bezocht

Gereisd in juni 2007

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Massages