Hotel Casino 2000sterstersterster

7.9Goed

• Kinderopvang

10 reviews over Hotel Casino 2000

• 6y. van den dries21-05-2014

mooi hotel maar niet super

Hotel is qua prijs vergelijking niet bijzonder luxe

Gereisd in mei 2013

• 8Sandra en Tom16-07-2012

Leuk hotel !

tof hotel die zijn sterren waard is. Minpunten zijn : raar gelegen , beetje oubollige badkamer en triestig zicht op de parking. Pluspunten : leuke casino , heel lekker ontbijt en heel vriendelijk onthaal. We hebben gegeten in het 1*sterren restaurant , prijs/kwaliteit is het goed maar mijns inziens is het gewoon een fijn restaurant die toch nog wat tekort komt om een ster te mogen dragen. Michelin was in een te gulle bui denk ik. Maar toch algemeen gezien een aanrader voor wie op doorreis is in Luxemburg , goed wil eten en eens aan de roulette wil draaien.

Gereisd met partner in juli 2012

• 7fiekecoomans23-11-2011

Goed voor een keertje!

Aangezien hotels van het kuuroord (aanrader maar aan verneiuwing toe) volzet waren, hebben wij dit hotel geboekt. Gelijk ook een tafeltje gereserveerd in het sterrenrestaurant Les Roses waar de 7-gangenmenu echt een aanrader is. Prijs is niet mals (wijn + fris) maar wel waar voor je geld. Ontbijt wordt trouwens ook in Les Roses geserveerd. Voldoende keuze, echter al meer gewoon. Casino is een drukte van jewelste. Helft van de slots doen het niet! Kamer was ouderwets (tapijt, badkamer, meubels) maar voorzien van het nodige comfort (TV was wel erg klein!). Enfin: goed voor 1 nacht!

Gereisd met partner in november 2011

• 8Sam07-08-2010

vriendelijke service, en 4 sterren waard

De ligging vh hotel is een beetje bizar, en oogt "slordig", maar eenmaal je binnenkomt in het hotel dan zie je direct dat het een viersterren is. Het personeel was vriendelijk, en de kamers mooi. Het uitzicht op de parking was dan weer minder. Zeer goed ontbijtbuffet met Cremant. Al bij al waar voor uw geld ! In Mondorf-Les_bains zelf hebben we wel geen deftig restaurant gevonden, maar misschien hadden we gewoon miskozen. Sam & Isabel

Gereisd met partner in augustus 2010

• 7Sandra03-08-2009

Geen absolute aanrader, gewoon oké

Mooi hotel, kamers waren in orde, nette badkamer. Sterren restaurant was uitstekend met super bediening! ander restaurant (buffet) maakt donkere indruk, eten oké zonder meer. Casino in hotel was minder goed voor occassionele casino bezoeker (vele slots waren defect, minimum inleg op tafels hoog). Geen absolute aanrader maar was ook geen tegenvaller.

Gereisd in augustus 2009

• 9mathieu26-01-2006

mooie luxuese kamers, uitgebreid ontbijt en zeer ruime parking.Restaurant is van uitstekende kwaliteit en vrij dicht bij luxemburg stad en eventuele andere plaatsen in luxemburg.

Gereisd in januari 2006

• 8j.georges gilman03-12-2005

luxe kamers goede prijs kwaliteits verhouding sterrenrestaurant voortreffelijk. andere restaurants banale keuken een beetje kleur geur en smaakloos anderzijds graag een apparte parking enkel voor de gasten van het hotel dicht bij de ingang

Gereisd in december 2005

• 9M.B.Niemeijer28-10-2005

Hotel van grote klasse. Kamers zijn werkelijk van alle luxe voorzien, echter zeer prijzig ! Leuke dans- en eetzalen naast het casino in het gebouw. Uitstekend ontbijt.

Gereisd in oktober 2005

• 9Heidy Brocker28-07-2005

Vanaf luxemburg stad is het makkelijk aan te rijden, ze zouden alleen iets meer aan promo moeten doen. We moesten er echt naar vragen in Luxemburg stad. Het eten was werkelijk voortreffelijk voor een zeer redelijke prijs. Casino is knus waar je ook lekker een glas champagne kan drinken.

Gereisd in juli 2005

• 8Marco02-05-2005

Goed en Luxe hotel onderdeel van het (kleine) Casino. Fantastisch ontbijt en goed (michelin sterren) restaurant. Ongeveer 20 minuten vanaf Luxemburg stad

Gereisd in mei 2005

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Stomerij, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken