7,9

8 reviews over Hotel l'Ernz Noire in het Nederlands

alles nieuw,het beste dat u kan overkomen

swolfs willy
2-1-2015

je gaat om te eten en te slapen en de streek is een sprookje

Gereisd Met partner in juni 2012

zeer goed hotel op de wandelroutes

ftseyen
6-8-2013

Mooie grote kamers. We hebben de mullertal menu gekozen en dit was een uitstekende keuze. Mooi gepresenteerd en lekker bereid door de kok. Ontbijt gevarieerd en een ruim aanbod. als het goed weer is, kan de maaltijd in de tuin genomen worden. Grundhof zelf is klein en bestaat uit 2 hotels.

Gereisd Met partner in Thu Aug 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer

Elsen
27-3-2011

Dit hotel geboekt met bon. We kregen een kleine kamer met zicht op de rotsen 3 meter verwijderd van het venster. Het douchegordijn was onderaan zwart beschimmeld. Het ontbijt was heel pover. Broodjes, croissants, kaas, hesp en kalfsworst. We hebben er niet gegeten omdat het te duur is. Een menu kost 78€. Er werd ons wel 3x gevraagd om we niet bleven eten en de menukaart werd ons met lichte dwang aangereikt. Dit is het minste hotel waar we ooit verbleven.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

romantisch

Linsey
19-9-2010

Klein hotel gelegen op de hoek van 2 straten, dichtbij Echternach en Vianden. Kamer Lisboa was netjes, goede bedden en kussens, grote badkamer met bad, geen douche (haardroger was stuk). Diner in romantisch sfeer, goede bediening, eten heel erg lekker maar wel duur. Ontbijtbuffet "beperkt" tegenover andere hotels, maar toch in orde.

Gereisd Met partner in september 2010

Wat een aanfluiting

Gast
24-5-2009

Bij aankomst (22-05) moest nog een extra bed bij geplaatst moest worden. Toen we 's-avonds terug kwamen moesten we nog op zoek naar het bed. Daarna kon ik nog handdoeken halen. Volgende nacht idem. Kamers ruim, schoon, maar zeer sober. Douchegarnituur kapot. Vies douchegordijn. Moet stevig opgeknapt worden. Zeer gehorig sanitair. Kamers voorzijde warm vanwege zon. Ontbijt is een aanfluiting voor een gastronomisch hotel. Kadetjes, croissonts, boter, jam, paar vleeswaren, ei en wat fruit en youghurt. Appelsap (geen jus d'orange) en niet gekoeld (over vleeswaren hangen om uit een tonnetje te tappen). Koffie die 's-ochtends vroeg gezet is is oud en sterk. Slechte aanvulling, overal om vragen. Met koffielepeltje suiker scheppen en yoghurt eten. Tafels die gebruikt zijn worden niet afgeruimd. Bloedhete serre waar ontbeten moet worden. Geen airco.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

Zeer aan te bevelen als je van lekker eten houdt

Chris Wessels
4-5-2009

Mooi gelegen, klein en gezellig hotel. Vriendelijke, zeer goede bediening. Chique, maar je voelt je er toch op je gemak. Diner en wijnen van uitzonderlijke kwaliteit. Genieten! Het geld waard. Voor kinderen echter nog een brug te ver. Een speciaal kindermenu als onderdeel van het halfpension zou passend zijn. Een aanrader als je van lekker eten, een mooie natuur en wandelen houdt.

Gereisd Met jonge kinderen in mei 2009

Prima hotel met excellente keuken.

Lieve en Karel
24-4-2009

Avonddiner was uitzonderlijk lekker, vrij duur, maar zijn prijs waard,pure klasse!! Sober,maar lekker ontbijt. Ruime,perfecte kamers. Zeer goede service.

Gereisd Met partner in Fri Apr 24 2009 22:19:01 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

"Dit nooit meer"

geerts marleen
17-3-2009

zeer mooi kamers het avondeten was wel lekker maar kregen veel te weinig en was zeer duur gingen met honger slapen het morgen onbijt was ook mager als we noch koffie bij wulden moesten we iemand gaan zoeken verbleven er 13/14/03/2009

Gereisd Met partner in maart 2009

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel l'Ernz Noire in Grundhof, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel l'Ernz Noire zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.