Hotel l'Ernz Noire

Luxemburg, Grevenmacher, Grundhof

7.9Goed

8 reviews over Hotel l'Ernz Noire

• 10swolfs willy02-01-2015

alles nieuw,het beste dat u kan overkomen

je gaat om te eten en te slapen en de streek is een sprookje

Gereisd met partner in juni 2012

• 9ftseyen06-08-2013

zeer goed hotel op de wandelroutes

Mooie grote kamers. We hebben de mullertal menu gekozen en dit was een uitstekende keuze. Mooi gepresenteerd en lekker bereid door de kok. Ontbijt gevarieerd en een ruim aanbod. als het goed weer is, kan de maaltijd in de tuin genomen worden. Grundhof zelf is klein en bestaat uit 2 hotels.

Gereisd met partner in augustus 2013

• 4Elsen27-03-2011

nooit meer

Dit hotel geboekt met bon. We kregen een kleine kamer met zicht op de rotsen 3 meter verwijderd van het venster. Het douchegordijn was onderaan zwart beschimmeld. Het ontbijt was heel pover. Broodjes, croissants, kaas, hesp en kalfsworst. We hebben er niet gegeten omdat het te duur is. Een menu kost 78€. Er werd ons wel 3x gevraagd om we niet bleven eten en de menukaart werd ons met lichte dwang aangereikt. Dit is het minste hotel waar we ooit verbleven.

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Linsey19-09-2010

romantisch

Klein hotel gelegen op de hoek van 2 straten, dichtbij Echternach en Vianden. Kamer Lisboa was netjes, goede bedden en kussens, grote badkamer met bad, geen douche (haardroger was stuk). Diner in romantisch sfeer, goede bediening, eten heel erg lekker maar wel duur. Ontbijtbuffet "beperkt" tegenover andere hotels, maar toch in orde.

Gereisd met partner in september 2010

• 7Gast24-05-2009

Wat een aanfluiting

Bij aankomst (22-05) moest nog een extra bed bij geplaatst moest worden. Toen we 's-avonds terug kwamen moesten we nog op zoek naar het bed. Daarna kon ik nog handdoeken halen. Volgende nacht idem. Kamers ruim, schoon, maar zeer sober. Douchegarnituur kapot. Vies douchegordijn. Moet stevig opgeknapt worden. Zeer gehorig sanitair. Kamers voorzijde warm vanwege zon. Ontbijt is een aanfluiting voor een gastronomisch hotel. Kadetjes, croissonts, boter, jam, paar vleeswaren, ei en wat fruit en youghurt. Appelsap (geen jus d'orange) en niet gekoeld (over vleeswaren hangen om uit een tonnetje te tappen). Koffie die 's-ochtends vroeg gezet is is oud en sterk. Slechte aanvulling, overal om vragen. Met koffielepeltje suiker scheppen en yoghurt eten. Tafels die gebruikt zijn worden niet afgeruimd. Bloedhete serre waar ontbeten moet worden. Geen airco.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 8Chris Wessels04-05-2009

Zeer aan te bevelen als je van lekker eten houdt

Mooi gelegen, klein en gezellig hotel. Vriendelijke, zeer goede bediening. Chique, maar je voelt je er toch op je gemak. Diner en wijnen van uitzonderlijke kwaliteit. Genieten! Het geld waard. Voor kinderen echter nog een brug te ver. Een speciaal kindermenu als onderdeel van het halfpension zou passend zijn. Een aanrader als je van lekker eten, een mooie natuur en wandelen houdt.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

• 9Lieve en Karel24-04-2009

Prima hotel met excellente keuken.

Avonddiner was uitzonderlijk lekker, vrij duur, maar zijn prijs waard,pure klasse!! Sober,maar lekker ontbijt. Ruime,perfecte kamers. Zeer goede service.

Gereisd met partner in april 2009

• 8geerts marleen17-03-2009

"Dit nooit meer"

zeer mooi kamers het avondeten was wel lekker maar kregen veel te weinig en was zeer duur gingen met honger slapen het morgen onbijt was ook mager als we noch koffie bij wulden moesten we iemand gaan zoeken verbleven er 13/14/03/2009

Gereisd met partner in maart 2009

2 tips over Hotel l'Ernz Noire

• ftseyen, 06-08-2013

Hier starten de wandelingen van het mullertal.

• swolfs willy, 02-01-2015

neem een kamer tegen de berg zeer rustig

0 vragen over Hotel l'Ernz Noire

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV