Hotel Brimersterstersterster

26 reviews over Hotel Brimer

• 2018
    6dusart sonja23-11-2018

nooit meer

het eten was goed ,de kamer ook,ik had de suite besteld met terras ,bij aankomst wou ze ons die kamer niet geven alhoewel ik ze al in november besteld had het was onze eerste maal dat we daar logeerden wij kregen zelfs geen goedemorgen bij het afrekenen zelfs niet bedankt of tot ziens.ik dacht dat de patron doof stom was

Gereisd met partner in maart 2018

• Oude reviews

9R.L.10-05-2016

Hotel wat alles biedt voor een ontspannen verblijf

De kamer was netjes ingericht, de 2-persoonskamer had 3 goede stoelen. Erg prettig om even goed te zitten. De kamer en badkamer waren schoon, niets op aan te merken. Het restaurant van het hotel is erg goed, en diner arrangement is mogelijk, per dag kan je aangeven wel of niet hier gebruik van te maken. Het betreft een 5-gangen diner wat echt voortreffelijk is. Het hotel heeft een ruim binnenzwembad en levert daarvoor kosteloos handdoeken en badjas. Al met al was het voor ons een prima verblijf tijdens onze wandelvakantie. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en vraagt oprecht geïnteresseerd hoe de dag en wandeling is geweest. Dat het hotel tevens buiten een speciale "wandelschoenen-wasplaats" heeft, maakte het voor ons helemaal fantastisch.

enige minpuntje: de donzen dekbedden waren iets té warm voor het seizoen.

Gereisd met partner in mei 2016

• 1Schols23-03-2015

een onvriendelijke uitbaatster meegemaakt

We hadden de kinderen (1,5 en 4,5 jaar) meegenomen. Er werd totaal geen rekening met kinderen gehouden, een kinderstoel ter beschikking stellen was niet mogelijk. Er was ook geen mogelijkheid om een kindermenu te bestellen. De bazin was zeer onvriendelijk, tot zelfs zeer vijandig ten opzichte van mijn vrouw. Ze deed net alsof we paria's waren met onze kinderen. Toen we vertrokken en reeds alle rekeningen betaald hadden kwam ze ons op de parking agressief achterna gelopen en dacht ze dat we niet betaald hadden. de sauna was echter enkel toegankelijk tussen 17u en 19u en na 19u mag niemand nog in het zwembad. Het enige positieve wat we kunnen zeggen over dit hotel is het feit dat het ontbijtbuffet goed was, maar ook hier kon er geen lach op de personeelsleden vanaf. Dit hotel is dus volledig af te raden als je met kinderen op vakantie wil gaan. We hebben nog nooit zo een onvriendelijke en vijandige hoteluitbaatster meegemaakt.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2015

• 6Rob 27-09-2013

Eenmalig bezoek

Twee dagen in hotel Brimer verbleven. Uitgezocht op ligging in Mullerthal en het aantal sterren. Helaas werd dit alleen waargemaakt op door het diner. Dit was werkelijk geweldig. Ontvangst was vriendelijk en de dame sprak Nederlands, wat prettig is. Het hotel ademt een sfeer van de jaren 70 uit en is sindsdien waarschijnlijk op hoofdlijnen ook niet meer aangepast. Meeste bezoekers zijn ver boven de 60 en zullen dit misschien waarderen. Van een 4 sterrenhotel hadden wij meer verwachtingen. Al het beloofde is aanwezig maar dan zo'n 30 jaar oud. Zwembad is moderner. Voor een wandeltocht is het een uitstekend vertrekpunt. De sfeer is typisch voor een familiebedrijf en enigszins beknellend. De feedback op Zoover t.a.v. de oudere dame die het hotel runt valt goed te begrijpen na een bezoek. De ligging was bij oprichting van het bedrijf aan het begin van de 20e eeuw uitstekend. Met het moderne verkeer wat voor de deur voorbij raast is het voor een 4 sterren accommodatie veel te luidruchtig.

Gereisd met partner in september 2013

• 9frank van acker10-05-2013

Warme sfeer

Dit hotel is zeer geschikt om enkele dagen te onthaasten; alles kan, niets moet. De familie doet er werkelijk alles aan om je hier op je gemak te voelen. Warme sfeer, zeer verzorgd en lekker eten.

Gereisd met partner in april 2013

• 9Dirk19-08-2011

Top service en eten

Samen met mijn vriendin voor drie nachten naar dit hotel geweest. Erg genoten, de ligging is centraal. Je bent snel in Echternach en Bollendorf. Welness is splinternieuw en echt heerlijk (alleen jammer dat er preutse Belgen in onhygiënische badkleding zitten). Het zwembad is prettig en er is een klein zonnebalkon bij. Het eten was erg goed en smaakvol. Bij aankomst krijg je een glas Luxemburgse cremant en bij vertrek een fles wijn. De kamers zijn overigens erg ouderwets, maar wel schoon en ruim.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 10Hahahaha18-07-2011

Meer dan fantastische plek!

Gastvrouw Elizabeth is een zeer warme persoonlijkheid die samen met haar ouders het hotel leidt. Men zit momenteel al aan de 4de generatie van de familie die het openhoudt. De ligging is ook meer dan perfect.

Gereisd met vrienden in juli 2011

• 9DE HASQUE THIERRY 10-10-2010

EEN ECHTE AANRADER

We hebben met een paar vrienden een OVERGETELIJK verblijf in Brimer Hotel genoten. Prijs/ kwaliteit :het is een echte aanrader. De "keuken" is echt smaakvol,klassiek en toch origineel. De bediening en onthaal zijn "persoonlijk" en attentievol. De GRATIS bus uitstap naar Bernkastler en de natuurwanwandeling met prima gids en met een aangeboden aangepast "lokaal" maaltijd zijn twee bijblijvers We DANKEN de hoteliers en hun TEAM ervoor Smaakvolle groeten, Thierry de Hasque Oudleerling Hotelschool Ter Duinen Koksijde

Gereisd met vrienden in oktober 2010

• 9Rosseel25-09-2010

Zeker hervatbaar, ieder jaar terug

Hotel Brimer is voor ons het hotel in Luxemburg,bij uitstek. wij gaan er ieder jaar naar toe. Ontspaning rustig hotel, heel lekker eten, juist jammer dat zij geen hof hebben, maar men kan toch lekkergenieten van hun terras, omringd door veel bloemen. Wat ook dat mag gezegd worden, Het hotel van de talrijke orchideën. wij gaan er volgende week terug naar toe.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Ann-Sophie Depamelaere03-09-2010

Het eten is magisch !

Dit gezellig familiehotel is echt super! Mooie grote kamers en het eten is een streling voor de tong. Het (overdekt)zwembad is niet zo heel groot maar wel steeds netjes en goed onderhouden. De stoomkabine is ook leuk! We zijn al enkele keren geweest en we zijn het nog steeds niet beu. Het heerlijke eten die ze serveren is hiervoor verantwoordelijk!

Gereisd met partner in januari 2008

1 tip over Hotel Brimer

• frank van acker, 10-05-2013

De familie geeft dagelijks tips voor uitstappen en wandelingen. Zeker aan te raden.

0 vragen over Hotel Brimer

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Verwarmd