Grundhof

We hebben een aantal aanbieders voor Grundhof voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Grundhof voor je op een rij gezet:

Reviews over Grundhof

Hotel wat alles biedt voor een ontspannen verblijf

R.L.,
    10-5-2016

De kamer was netjes ingericht, de 2-persoonskamer had 3 goede stoelen. Erg prettig om even goed te zitten. De kamer en badkamer waren schoon, niets op aan te merken.

Het restaurant van het hotel is erg goed, en diner arrangement is mogelijk, per dag kan je aangeven wel of niet hier gebruik van te maken. Het betreft een 5-gangen diner wat echt voortreffelijk is.

Het hotel heeft een ruim binnenzwembad en levert daarvoor kosteloos handdoeken en badjas.

Al met al was het voor ons een prima verblijf tijdens onze wandelvakantie. Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en vraagt oprecht geïnteresseerd hoe de dag en wandeling is geweest.

Dat het hotel tevens buiten een speciale "wandelschoenen-wasplaats" heeft, maakte het voor ons helemaal fantastisch.

enige minpuntje: de donzen dekbedden waren iets té warm voor het seizoen.

Gereisd met partner in mei 2016

alles nieuw,het beste dat u kan overkomen

swolfs willy,
    2-1-2015

je gaat om te eten en te slapen en de streek is een sprookje

Gereisd met partner in juni 2012

zeer goed hotel op de wandelroutes

ftseyen,
    6-8-2013

Mooie grote kamers. We hebben de mullertal menu gekozen en dit was een uitstekende keuze. Mooi gepresenteerd en lekker bereid door de kok.

Ontbijt gevarieerd en een ruim aanbod.

als het goed weer is, kan de maaltijd in de tuin genomen worden.

Grundhof zelf is klein en bestaat uit 2 hotels.

Gereisd met partner in augustus 2013

Warme sfeer

frank van acker,
    10-5-2013

Dit hotel is zeer geschikt om enkele dagen te onthaasten; alles kan, niets moet. De familie doet er werkelijk alles aan om je hier op je gemak te voelen. Warme sfeer, zeer verzorgd en lekker eten.

Gereisd met partner in april 2013

Top service en eten

Dirk,
    19-8-2011

Samen met mijn vriendin voor drie nachten naar dit hotel geweest. Erg genoten, de ligging is centraal. Je bent snel in Echternach en Bollendorf. Welness is splinternieuw en echt heerlijk (alleen jammer dat er preutse Belgen in onhygiënische badkleding zitten). Het zwembad is prettig en er is een klein zonnebalkon bij. Het eten was erg goed en smaakvol. Bij aankomst krijg je een glas Luxemburgse cremant en bij vertrek een fles wijn. De kamers zijn overigens erg ouderwets, maar wel schoon en ruim.

Gereisd met partner in augustus 2011
Grundhof scoort een 6,5 uit 10, op basis van 4 reviews