Hotel Simon's Plazasterstersterster

Luxemburg, Grevenmacher, Grevenmacher

8.8Fantastisch

8 reviews over Hotel Simon's Plaza

• 8D.L.22-05-2012

Mooi hotel, dicht bij autosnelweg

Modern hotel met gratis parkeerplaatsen. Kamers zijn verzorgd met praktische badkamers. Kleine attenties die je verwacht in een viersterrenhotel ontbreken soms wel wat, en ook het ontbijt is niet echt heel uitgebreid.

Gereisd met partner in mei 2012

• 9rondelez-rosiers31-08-2011

Een hotel met alle comfort, een aanrader !

Dit is een zeer mooi hotel, comfortabele kamers, uitgebreid ontbijt, gastronomische maaltijden en zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Benny15-08-2011

Gemengde gevoelens

We verbleven hier 1 nacht tijdens een bedrijfsuitstap . Ik kijk hier met gemengde gevoelens op terug . De kamers waren top : modern , comfortabel en net . Het personeel was zeer beleefd , maar wel koeltjes (zal misschien typisch Luxemburgs zijn ?) . Het eten was een ander verhaal : een uitstekend ontbijtbuffet , maar aangezien dit een georganiseerde reis was moesten we als avondeten nemen wat de kok ons voorschotelde . En dat was ver ondermaats voor een dergelijk hotel (wat de mening van de ganse groep was) . Een kennis had hier enkele weken eerder verbleven tijdens een zelfde reis en die had toen goed gegeten . Laat het er ons dus op houden dat de kok zijn dagje niet had . Ook de ligging was niet bepaald schitterend (te afgelegen voor een avondlijk ommetje) , maar om er 1 nacht te verblijven was dat nog niet zo erg . Misschien een andere keer nog eens proberen en dan maar hopen dat de kok in topvorm is !

Gereisd met vrienden in juni 2009

• 8Marcelle Reijneker04-06-2011

Prima hotel voor overnachting onderweg

Simon's Plaza is een perfect hotel voor een overnachting onderweg. Het is nieuw, modern en makkelijk te bereiken met veel parkeerplaats. Nadeel is dat het niet bij een dorpje ligt, zodat je altijd een stukje moet rijden bijv. als je ergens anders gaat eten. Uitstraling van het hotel is leuk, strakke aankleding maar toch gezellig.

Gereisd met partner in april 2011

• 9Arend29-06-2010

Prachtig modern hotel met aangename sfeer

Wij hebben dit hotel gebruikt als tussenstop na een vermoeiende reis vanuit Zuid Frankrijk en konden de volgende dag uitgerust weer verder. Zeer vriendelijk personeel, goed eten en uitstekende bedden.

Gereisd met partner in juni 2010

• 10Richard en Saskia19-05-2010

Fantastisch hotel, zeer gunstig gelegen.

Hotel Simon's Plaza in Grevenmacher is een perfect hotel met een luxe uitstraling en moderne, schone kamers. Alles ziet er nog heel nieuw uit. Heerlijk en uitgebreid ontbijtbuffet. Ook dineren kun je er uitstekend, met een gevarieerde kaart. Het personeel is zeer dienstverlenend. Prijs-kwaliteit verhouding is goed, je krijgt waar voor je geld. Drankjes zijn niet duur voor Luxemburgse begrippen (2 euro voor een flesje Cola van 33 cl en 2,20 euro voor een biertje). Het hotel ligt dicht bij de snelweg en is zeer gunstig gelegen voor allerlei uitstapjes, naar Luxemburg-Stad, Trier, Echternach, etc. Parkeren is gratis. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2010

• 9Hans 't Hart14-09-2009

Een absolute aanrader.

Een prima hotel met mooie kamers en heerlijke bedden. Ook goed dineren daar, maar vrij basaal. Ligging ten opzichte van de snelweg super. Ontbijt wat karig, maar toch wel OK.

Gereisd met partner in augustus 2009

• 8Ann Marien11-06-2008

Het hotel was heel goed. De kamers waren perfect in orde!! Het restaurant van het hotel was maar middelmatig, in de bar was er te weinig keuze van drank. Het ontbijt was heerlijk, veel keuze!! De mensen van het Hotel waren heel vriendelijk. Heb er een tof verblijf gehad.

Gereisd met vrienden in juni 2008

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Terras
    • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken