Camping Route Du Vinsterstersterster

15 reviews over Camping Route Du Vin

• 2017
    8Suzan10-08-2017

Brandschone camping!

Een fijne camping om een nachtje te staan als je op doorreis bent. Mooie plekken, een gezellig terras en modern en schoon sanitair. Zo kom je het op weinig campings tegen!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

6Familie van Dam31-07-2015

Schone door-reis camping

Wij stonden er bijna drie weken in de veronderstelling dat het een leuke camping zou zijn voor onze tiener. Een zwembad naast de camping waar je gebruik van mocht maken als je langer dan een week stond. Deze zin kon dus blijkbaar op verschillende manieren worden geïnterpreteerd. Bleek ter plekke dat je maar één gratis kaartje kreeg en dat je verder gewoon moest betalen. De sfeer was apart. De eigenaars (nogal sjofel achtige types) waren heel druk in de weer voor het eigen volk, wij waren lastig en alles was teveel moeite. Tenzij je op hun terrasje kwam zitten en betaalde. Wel was het een super rustige, schone camping met zeer schoon sanitair. Geen speelmaatjes voor de kinderen en/of tieners, héél beperkt wifi bereik (teveel mensen op de wifi en het systeem lag plat). Het terrein is licht glooiend, met een tent sta je nergens recht (een caravan heeft dat probleem niet). Kortom een typische doorreiscamping.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9E. Waninge04-07-2015

Niks mis mee

Wij gebruikten deze camping als doorreiscamping en vonden het een prima camping. De prijzen zijn zeer billijk. Het zeer mooie zwembad waar het aan grenst is een gemeente zwembad., Entree 5 euro voor volwassenen en 2,50 voor minderjarigen. De bistro heeft niet veel keus, maar wat we kregen voorgeschoteld was van uitstekende kwaliteit. Het huidige beheerdersechtpaar is zeer vriendelijk en behulpzaam

• 10Staat v/h sanitair
    • 9Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juni 2015

• 8Lianne14-06-2014

Nette, rustige camping

Wij waren hier op fietsvakantie met een kleine tent. Het is een camping waar aan de ene kant veel vaste kampeerders staan, maar op een heel groot stuk zijn toeristische plaatsen. Achter het hek is een groot buitenzwembad waarvoor je moet betalen. Het sanitair wordt heel vaak per dag schoongemaakt.

Gereisd met partner in mei 2014

• 7s. Thalens15-08-2012

Handig als doorreis camping

Keurige camping. Net sanitair. Handig als doorreis camping ligt nl vrijwel direct aan de snelweg.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2011

• 6Monique13-08-2012

Goed voor één nacht

1 nacht op deze camping gestaan, bestaat voor het grootste deel uit vaste plaatsen, het zwembad hoort niet bij de camping, daar moet voor betaald worden. Het eten was simpel maar smakkelijk en veel. Goedkoop tarief, redelijk luidruchtig 's avonds.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 7ingrid09-08-2012

prima voor 1 nacht

Ideale camping op doorreis naar het zuiden. Sanitair super schoon, `s ochtends om 6 uur al verse broodjes, voor 1 nacht prima, zou hier niet langer willen staan, er valt voor de rest weinig te beleven. Kosten voor 4 personen, plek en stroom 20,50 per nacht. Douche is bij de prijs in begrepen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8Gertie02-08-2011

Prima camping

De camping was prima, schoon en mooi sanitair, douches zitten bij de prijs in en de camping is niet duur.

Gereisd met partner in juli 2011

• 7Peter Swolfs19-09-2010

Aardige camping

Prima doortrekcamping. De eigenaar woont op het terrein, hij is niet erg vriendelijk en slaat zijn kinderen! Het aangrenzende zwembad produceert wel wat geluidsoverlast tijdens warme dagen.'s-Avonds en 's-nachts is het echter erg rustig. Op het terras zitten vaak vaste bewoners die samen metdeeigenaar flink zitten te drinken. Vanaf de camping mooi uitzicht op de met druiven begroeide heuvels. Wij gebruiken deze camping al jaren als doortrekcamping.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8ger07-08-2010

Een goede camping ,met nabij een prachtig zwembad.

Vriendelijke beheerders. Mooi gelegen camping,goed te vinden. Keurig sanitair. Komen volgend jaar terug.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2009