Grevenmacher

Reviews over Grevenmacher

Mwoah

Monique
    3-3-2010

Grevenmacher ligt aan de rivier de Moezel. Grevenmacher is de thuisbasis van Bernard-Massard, de producent van mousserende wijnen. We bezoeken deze wijnkelder, maar het maakt de beest niet in ons los. Bijna niemand drinkt wijn, en de meeste leerlingen nemen dan maar een flesje wijn mee voor hun vader of moeder. Grappig is, dat we een rondleiding in het Nederlands krijgen.

Gereisd Met vrienden in april 1991

Niets bijzonders

Ellen
    14-9-2009

Deze plek is er een die je beter voorbij kan rijden. Er zijn geen bijzondere bezienswaardigheden. Mocht u er toch stranden dan zijn er wel aardge kroegjes (drie om precies te zijn), maar er zijn er vast leukere in leukere plaatsjes. De omgeving richting Echternach is wel prachtig.

Gereisd Met vrienden in Mon Sep 14 2009 14:57:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk voor weekend of midweek

Roel
    20-10-2008

Wij hadden een huisje gehuurd, middein het dorpje. Dorpje straalt heel veel rust uit en fungeert als prima uitval basis voor wandelen in Echternach, met bus naar Luxemburg of met trein/auto naar Trier. Ligt aan de Moesel dus ook vanuit dit dorpje mooie wandel of fietsroutes. Genoten voor een midweek!

Gereisd Met partner in oktober 2007
Grevenmacher scoort een 7,2 uit 10, op basis van 5 reviews