Hotel Simmer

5 reviews over Hotel Simmer in het Nederlands

behalve het roestbad...redelijk

anita
15-8-2010

Hier vorige week 1 nacht geweest. We hadden via touroperator gereserveerd maar bij aankomst bleek dat de reservering niet was doorgekomen terwijl ik wel al de bevestiging in mijn mail had. Ze spraken slecht engels en we kregen steeds antwoord in het frans, wat wij dus niet spreken. We mochten evengoed blijven. We kregen het gevoel dat ze het maar vervelend vonden dat we er waren, we voelden ons alles behalve welkom. Het hotel is ouderwets maar wij houden daar wel van, ook de kamers...alsof je bij je oma logeert. Geen tv, wel radio. Ik draaide de badkraan open om het zitbad te vullen en toen kwam er bruin water uit de kraan. We dachten dat de leiding misschien even moest doorspoelen dus later de kraan nog een keer helemaal open gedraaid maar toen kwam er modder en roest uit de kraan. Toen we later gingen doorgeven dat ons badwater 'brown' was, haalde de meneer van de receptie ongeinteresseerd zijn schouders op.De bar was om 21.30 al gesloten.

Gereisd Met partner in augustus 2010

Fantastisch gegeten, goede bedden

Caroline Putter
12-5-2009

Het is alweer anderhalf jaar geleden dat we hier waren. Het hotel is al oud, de kamers zijn wat ouderwets, maar de bedden zijn goed en alles is schoon.

De keuken is heel erg klassiek, de bediening ook. Hoop als we terugkomen, dat de foie gras nog op de kaart staan.

Gereisd Met partner in augustus 2007

Die goeie oude tijd....was zo slecht nog niet

annemieke
19-2-2009

Kamers zijn inderdaad zo ouderwets dat wij het super vinden! Wij zien er de lol wel van in. Bovendien weet men hier wat kwaliteit is. Heerlijk eten, goede wijnen, mooi terras, lekkere bedden, alles netjes en schoon. Wat wil je nog meer? Ok het ontbijt mag iets luxer. Met vrienden hier vaker geweest. Oh ja, wij zijn ruim onder de 60 jr....

Gereisd Met vrienden in Thu Feb 19 2009 22:51:25 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Erg oud!!

Brenda
11-8-2008

Hotel is in 1978 opgericht en sinds die tijd is er niets meer aan gedaan. Kamers zijn heel erg oudewets. Zijn echt aan vernieuwing toe. Ontbijt was precies afgemeten. Douche slang was te kort om eronder te kunnen staan. Alleen het terras is verbouwd en ziet er leuk uit.

Gereisd Met partner in Mon Aug 11 2008 15:29:12 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Personeel was zeer vriendelijk

Pascal
12-5-2008

Personeel was zeer vriendelijk. Ruime kamers.

Gereisd Met vrienden in Mon May 12 2008 20:56:23 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Simmer in Ehnen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Simmer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.