We hebben een aantal aanbieders voor Ehnen voor je op een rij gezet:

Reviews over Ehnen

Klein dorpje aan de Moezel

Toon
    6-7-2011

Ehnen is een klein dorpje aan de Moezel op ongeveer de helft van waar de Moezel de grens vormt tussen Duitsland en Luxemburg. Het bezit een aantal mooie oude huizen en toch zeker ook wel een restaurant. Langs de Moezel kun je fijn wandelen daar. Wij hadden daar een vakantiehuis via een T.O. uit Den Helder welke nu niet meer verhuurd wordt. Een oud sfeervol huis, waar de geesten bijna tot leven kwamen, aldus mijn toenmalige vrouw en erg onrustige baby. Ik heb dat zelf niet gemerkt. Omdat Luxemburg niet groot is, ben je toch snel in toeristentrekkers zoals Luxemburg-stad en Vianden bijvoorbeeld. Niet voor herhaling vatbaar,want niet meer boekbaar. Luxemburg blijft echter een fijn landje.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon May 01 2000 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ehnen scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews