Hotel Puccini

Hotel Puccini

2 reviews over Hotel Puccini in het Nederlands

2007

Wij zijn een weekendje bij puccini geweest, de meeste wel

Wendy
6-8-2007

Wij zijn een weekendje bij puccini geweest, de meeste kamers zullen wel goed zijn maar onze kamer was niet echt top, tussen renorveren en opknappen zit toch wel verschil! De meubels waren gewoon overgeschild erd, bedden gleden uit elkaar, de badkamer was oud en het uitzicht was zeer slecht maar de kamer inclusief badkamer waren wel erg netjes en schoon en dat is ook belangrijk! Het ontbijt was voor ons goed genoeg maar voor veel mensen niet, ze hadden alleen ham en kaas als beleg het was niet erg uitgebreid maar smaakte goed! het personeel is wel erg vriendelijk, er word frans duits engels en ook nederlands gesproken! Kortom voor een weekend is het goed maar zou er geen week willen zitten!

Gereisd Met partner in augustus 2007

Leuk hotel, redelijk chic en centraal gelegen

Johan
25-6-2007

Leuk hotel, redelijk chic en centraal gelegen. Goed ontbijt.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Puccini in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Puccini zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.