Camping Officiel (Echternach)

Camping Officiel (Echternach)
6,6

6 reacties Camping Officiel (Echternach)

Welk veld is hoog?

Geda de jong, 23-6-2019
Welk veld is hoog en welke juist laag? Zijn beide sanitairgebouwen vernieuwd en zo nee welke dan wel op welk veld? Waar zitten de voorzieningen ? Boven of beneden?
0 reacties

Inhoud twe persson kleine caravan

H.assinck, 13-7-2016

WE hebben een caravan gehuurd voor de periode van 06-08 13-08

onze vraag is wat zijn de toebehoren bijvoorbeeld:

Stoelen-bestek-potten-pannen-koelkast-kookplaat-voortent.

Bijvoorbaat bedankt.

0 reacties

Inhoud en toebehoren kleine caravan.

H.assinck, 13-7-2016

We hebben een caravan gehuurd voor de periode 06-08 tot 13-0816 onze vraag is wat zit er inde caravan bijvoorbeeld:

Bestek-potten-pannen-stoelen-bedden-voortent.

in afwachting van uw antwoord.

H.Asinck

Dorsvlegel 5

6913AX Aerdt

[email protected]

Prijzen

Lurinx, 3-8-2012
Waar kan ik de prijzen vinden van de Buuren sta caravansop camping officiële in echternach
1 reactie

bezoek camping

kees, 25-7-2010
hallo, wij willen volgende week graag deze camping bezoeken met 2 kinderen 8 + 12 jaar. Kan iemand mijn vertellen wat we van de camping kunnen verwachten. Staat weinig info op de site. Wij fietsen graag is dat mogelijk daar of te bergachtig.
1 reactie

Website

Natascha, 22-3-2010

Hallo,

Weet iemand misschien de website te vinden voor deze camping.

De site die overal vermeld staat opent niet meer.

gr.

2 reacties