6,6

45 reviews over Camping Officiel (Echternach) in het Nederlands

Zeer goed verblijf gehad.

Gerda de Jong
10-8-2019

Camping officiel is ons prima bevallen met onze kinderen van 11,13,14 jaar. De ontvangst bij de receptie was ten allen tijde vriendelijk. Ook het overige personeel hebben we als vriendelijk en behulpzaam ervaren. Sanitair is inderdaad gedateerd maar wordt goed schoongemaakt. Er wordt gewerkt aan nieuwe speeltoestellen in de speeltuin. Ook waren er wat extra units neergezet voor toiletten en douchegelegenheid. In oudere reviews wordt wel eens aangegeven dat het water (voor douche of afwas) niet altijd warm is. Dit hebben wij ook ervaren. Het is een rustige, niet te dure camping. We zaten boven aan. De kinderen hebben elke dag gezwommen (op een dag na want toen was het zwembad de hele dag gesloten). De omgeving is mooi. Er is veel te doen op cultureel gebied maar je kunt ook prachtige wandelingen of mountainbike tochten maken. Na 13 nachten zijn we hier nog niet uitgekeken en wij komen daarom graag nog een keer terug.

Nooit meer deze camping zonder van je geld

Wim
31-7-2019

Boek nooit en te nimmer het veld nummer 517. Mocht het toch zo zijn dat je het wel doet zit je misschien net als wij tegen een toeringcar aan te kijken met daar naast een vrachtwagen. Naar vragen bij de receptie krijg je als antwoord ik verdien ook maar 400 euro in de week. Verder op de camping staat het hutje mutje nee nooit meer. Zonder van je geld neem dan een camping in de buurt.

Prachtig gelegen, goed voor een paar nachten

Fam. Dielman
3-6-2019

Hier een lang weekend geweest met Hemelvaart. Qua ligging om te wandelen echt super en ook Echternach loop je binne 10 min. heen. De camping is voor het grootste deel goed verzorgd, een klein deel wordt nog gerenoveerd. Sanitair prima. Wij zaten op het onderste veld en dan is het wel een roteind (steil omhoog) lopen voor je broodjes. Dan is het makkelijker om naar de bakker in Echternach te gaan. Ook zitten op het onderste veld allemaal Belgen met een seizoensplaats en die vinden het erg gezellig om met zijn allen bij elkaar te zitten en steeds luidruchtiger te worden. Boven zit je wat dat betreft beter. Gezien de temperaturen dit weekend waren wij blij dat er voor onze jongens (10 &13) ook een zwembad was, maar die blijkt dus alleen in juli en augustus open. Dit staat nergens. Ook voor speelgelegenheid hoef je hier niet met kinderen heen te gaan.

Gereisd Met oudere kinderen in juni 2019

Fijne natuurcamping

Hester
11-8-2018

Prachtig gelegen natuurcamping met terrassen en fruitbomen. Wij stonden op kamp 3 op het tentenveld waar je zelf een plek mag zoeken. Direct achter de camping loop je de gorge du loupe in. Sanitair aan begin van de camping is gerenoveerd, bovenaan de camping nog niet. Basic voorzieningen, zwembad heel 2018 dicht maar dat hebben we niet gemist. Gezin met 3 kinderen: 10, 14, 15 jaar

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastische camping!

Roos
1-8-2018

Camping officiel is een hele propere en rustige camping met een hele goede ligging, je moet maar een kwartiertje stappen vanaf de camping en je kan al prachtige dingen zien. De caping staat eigenlijk op een grote heuvel waardoor je soms wel eens hard bergop moet gaan om tot bij je kampeer plaats te komen, wij zaten helemaal vanboven met een heel mooi uitzicht en met voor ons een soort van speeltuin waar je ook kon petanquen, volley ballen, tennissen,... Je kon je dus nooit vervelen. De camping ligt ook dicht bij de rivier de Sure waar je in kan zwemmen en verderop Kan je ook een kayak huren waarmee je een groot deel van de Sure mee kan afvaren ( echt leuk! ) Het zwembad was wel gesloten maar dat maakte niet veel uit. We zouden ons toch niet bezig houden met zwemmen in het zwembad als je super mooie wandelingen kan doen in de buurt. Camping officiel is echt een aanrader! Dus zeker naartoe gaan!😉

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Voor één nachtje te doen.

Miranda
14-5-2018

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Geen winkeltje, wel blikjesautomaat. Hebben 1 nacht op tententerras gestaan. Ik had veel last van de enorme lantaarnpalen waardoor het elk moment van de nacht zonsopgang leek. De grond is erg rotsig onder het laagje gras. De douche was koud en is niet erg modern. Ligging aan prachtig wandelgebied.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooie camping in prachtige omgeving.

Hilde N
16-8-2017

We hadden een rustige plek gevraagd en gekregen. Voor ons zéér belangrijk: onze 3 honden waren welkom! Vriendelijk onthaal, mooi en goed onderhouden zwembad, regelmatige schoonmaak sanitaire gebouwen en elke dag werd het domein schoongemaakt.

negatief: niets.

Gereisd Met partner in augustus 2017

Mooie camping, maar niet super gehad

Fam. Martina
2-7-2017

Waren daar met 2 kinderen (15 & 5 jaar oud) . Camping zelf lag prachtig tegen de heuvel met mooie terrassen waar je veel schaduw had met je tent. Sanitair werd te weinig verschoont en enkele wc was stuk. Zwembad was gewoon koud. Eten moest je in de stad.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2015

Catastrophe

Passant
11-12-2016

Sanitair oud. Zonder verwarming. Deels openlucht , bij slecht weer veel kou. Personneel deels vriendelijk..Wifi barslecht. Zwembad gesloten. Excuus geen geld voor reparatie. Electriceit pover. Onderhoud wordt door marginale gedaan, dronkaards........veel inbraken bij diverse caravans , campers en jaarplaatsen, die nu 1 per 1 opkrassen. Echt geen aanrader.misschien voor 1 overnachting en weg..

Gereisd Met vrienden in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Rustige fijne camping tegen de berghelling .

Riet
1-9-2016

Pluspunten : ruime plaatsen . Zeer vriendelijke camping eigenaresse ! Heerlijk zwembad. Mooi uitzicht vanaf het hoogste tent plekje ! Wel veel schaduw. Vanaf de camping loop je direct een prachtig wandelgebied in. Minpunten : veroudert sanitair wat ook niet echt schoon is. Afwaswater is lauw. Harde muziek bij het zwembad was voor ons niet nodig geweest maar smaken verschillen . WiFi ontvangst alleen bij de receptie mogelijk . Vanaf het bovenste campinggedeelte is dat een hele afdaling en dus ook klim. Samenvattend: fijne camping met goede plekken en mooie omgeving. Goede prijs kwaliteit verhouding mits je de sanitaire voorzieningen neemt zoals het is.

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Officiel (Echternach) in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Officiel (Echternach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.