Géén boekingskosten

• 1.4Staat v/h sanitair
  • 1Eetgelegenheden

• Sportfaciliteiten
Meer camping info

47 Reviews over Officiel (Echternach)

• 1Eric13-08-2022

Zeer slechte camping

Het ene wc gebouw stonk constant naar de pis en het andere wc gebouw waren 2 van de 3 weken de urinoir's verstopt. De hand en spandiensten op de camping werd gedaan door 2 autisten (vader en zoon) uit Zwolle die zich zelf echt overal mee bemoeide. Vaderlief uit Zwolle stond de urinoir's verder te verstoppen met een wc borstel en snapte niet dat ze daarna niet ontstopt waren. Uiteindelijk had de camping eigenaar het door en liet hij het doorspuiten door een extern bedrijf, maar je raad vaderlief uit Zwolle moest zich er weer mee bemoeien, want anders zou het te lang duren. De klusjesman van de camping had corona dus moest Zoonlief uit Zwolle het afval ophalen.

Van 900u tot 1300u werden onze wc's gereinigd en als ze weg waren was het nog smerig, maar als ze klaar waren met het schoonmaken was het wcpapier gewoon compleet op. Niks werd bijgevuld door hun. En als je dat tegen de eigenaar zei was het antwoord dat niet zijn taak is.

• 1Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 4Joost02-07-2022

vergane glorie

wij waren hier begin juni. Het ontvangst was uitermate onbeschoft. Volgens een dame vd receptie zou ik te snel de steile toegangsweg opgereden zijn. De dame moest dit punt meerder malen maken en was totaal niet klantgericht. wij stonden op etage 3. Je moet dan rekening houden hoe je de caravan plaats omdat mensen naast je op moeten kunnen omdat er achter de eerste rij nog plaatsen zijn welke niet aan een pad liggen en dus naast je op moeten kunnen. De sanitairgebouwen zijn oud en vervallen. Water was wel warm. Er stonden wel containers met douches en toiletten maar daar was beperkt warm water en het zag er onverzorgd uit. Voor mensen die niet goed ter been zijn is dit geen camping steile paden en trappen Toen wij er waren was het zwembad geopend. de temperatuur van het water was goed. Er zat alleen overal groene aanslag. De ligging tegenover het centrum en wandelgebied zijn goed. Tip: zoek een andere camping

• 1Staat v/h sanitair
  • 8MBF11-01-2020

Goed bevallen!

Wij hebben een aantal campings in de regio “klein Zwitserland” bekeken en zijn uiteindelijk naar Camping Officiel in Echternach gegaan! Mét zwembad, maar niet aan de rivier. Voordeel daarvan is dat de plekken echt een stuk ruimer zijn dan bij de campings aan de rivier. Daarnaast hou ik niet van het geluid van verkeer.... hier helemaal geen last van! De omgeving is écht een aanrader. Je loopt zo Echternach in en in de omgeving zijn prachtige wandelingen te maken. Ook kanoën op de Sauer is heel leuk om te doen. De camping is ons heel goed bevallen. Het zwembad was fris, maar schoon en zeker voor onze kinderen onmisbaar. De nieuwe douchecabines hadden meestal lekker warm water en ruim voldoende waterdruk. Soms liep het water niet goed weg. De toiletten hadden soms wel en dan weer geen toiletpapier ... Wij stonden overigens op het bovenste veld. De speeltuin was nog in aanbouw.... inmiddels klaar zag ik op de Facebookpagina.

• 7Gerda de Jong10-08-2019

Zeer goed verblijf gehad.

Camping officiel is ons prima bevallen met onze kinderen van 11,13,14 jaar. De ontvangst bij de receptie was ten allen tijde vriendelijk. Ook het overige personeel hebben we als vriendelijk en behulpzaam ervaren. Sanitair is inderdaad gedateerd maar wordt goed schoongemaakt. Er wordt gewerkt aan nieuwe speeltoestellen in de speeltuin. Ook waren er wat extra units neergezet voor toiletten en douchegelegenheid. In oudere reviews wordt wel eens aangegeven dat het water (voor douche of afwas) niet altijd warm is. Dit hebben wij ook ervaren. Het is een rustige, niet te dure camping. We zaten boven aan. De kinderen hebben elke dag gezwommen (op een dag na want toen was het zwembad de hele dag gesloten). De omgeving is mooi. Er is veel te doen op cultureel gebied maar je kunt ook prachtige wandelingen of mountainbike tochten maken. Na 13 nachten zijn we hier nog niet uitgekeken en wij komen daarom graag nog een keer terug.

• 6Staat v/h sanitair
  • 3Wim31-07-2019

Nooit meer deze camping zonder van je geld

Boek nooit en te nimmer het veld nummer 517. Mocht het toch zo zijn dat je het wel doet zit je misschien net als wij tegen een toeringcar aan te kijken met daar naast een vrachtwagen. Naar vragen bij de receptie krijg je als antwoord ik verdien ook maar 400 euro in de week. Verder op de camping staat het hutje mutje nee nooit meer. Zonder van je geld neem dan een camping in de buurt.

• 2Staat v/h sanitair
  • 7Fam. Dielman03-06-2019

Prachtig gelegen, goed voor een paar nachten

Hier een lang weekend geweest met Hemelvaart. Qua ligging om te wandelen echt super en ook Echternach loop je binne 10 min. heen. De camping is voor het grootste deel goed verzorgd, een klein deel wordt nog gerenoveerd. Sanitair prima. Wij zaten op het onderste veld en dan is het wel een roteind (steil omhoog) lopen voor je broodjes. Dan is het makkelijker om naar de bakker in Echternach te gaan. Ook zitten op het onderste veld allemaal Belgen met een seizoensplaats en die vinden het erg gezellig om met zijn allen bij elkaar te zitten en steeds luidruchtiger te worden. Boven zit je wat dat betreft beter. Gezien de temperaturen dit weekend waren wij blij dat er voor onze jongens (10 &13) ook een zwembad was, maar die blijkt dus alleen in juli en augustus open. Dit staat nergens. Ook voor speelgelegenheid hoef je hier niet met kinderen heen te gaan.

• 8Hester11-08-2018

Fijne natuurcamping

Prachtig gelegen natuurcamping met terrassen en fruitbomen. Wij stonden op kamp 3 op het tentenveld waar je zelf een plek mag zoeken. Direct achter de camping loop je de gorge du loupe in. Sanitair aan begin van de camping is gerenoveerd, bovenaan de camping nog niet. Basic voorzieningen, zwembad heel 2018 dicht maar dat hebben we niet gemist. Gezin met 3 kinderen: 10, 14, 15 jaar

• 5Staat v/h sanitair
  • 9Roos01-08-2018

Fantastische camping!

Camping officiel is een hele propere en rustige camping met een hele goede ligging, je moet maar een kwartiertje stappen vanaf de camping en je kan al prachtige dingen zien. De caping staat eigenlijk op een grote heuvel waardoor je soms wel eens hard bergop moet gaan om tot bij je kampeer plaats te komen, wij zaten helemaal vanboven met een heel mooi uitzicht en met voor ons een soort van speeltuin waar je ook kon petanquen, volley ballen, tennissen,... Je kon je dus nooit vervelen. De camping ligt ook dicht bij de rivier de Sure waar je in kan zwemmen en verderop Kan je ook een kayak huren waarmee je een groot deel van de Sure mee kan afvaren ( echt leuk! ) Het zwembad was wel gesloten maar dat maakte niet veel uit. We zouden ons toch niet bezig houden met zwemmen in het zwembad als je super mooie wandelingen kan doen in de buurt. Camping officiel is echt een aanrader! Dus zeker naartoe gaan!😉

• 9Staat v/h sanitair
  • 6Miranda14-05-2018

Voor één nachtje te doen.

We werden zeer vriendelijk ontvangen. Geen winkeltje, wel blikjesautomaat. Hebben 1 nacht op tententerras gestaan. Ik had veel last van de enorme lantaarnpalen waardoor het elk moment van de nacht zonsopgang leek. De grond is erg rotsig onder het laagje gras. De douche was koud en is niet erg modern. Ligging aan prachtig wandelgebied.

• 4Staat v/h sanitair
  • 9Hilde N16-08-2017

Zeer mooie camping in prachtige omgeving.

We hadden een rustige plek gevraagd en gekregen. Voor ons zéér belangrijk: onze 3 honden waren welkom! Vriendelijk onthaal, mooi en goed onderhouden zwembad, regelmatige schoonmaak sanitaire gebouwen en elke dag werd het domein schoongemaakt.

negatief: niets.

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Hygiëne

• Prive sanitair mogelijkNiet beschikbaar