Appartement

2 reviews over Appartement Middeleeuwse Toren I - V in het Nederlands

(Bijna) terug naar de Middeleeuwen

K
1-11-2012

Ons verblijf in Toren III (die iets kleiner is dan Toren V, zie andere beoordeling). Toren III is midden jaren '90 gerenoveerd. Beneden een keuken. Zonder vaatwasser, maar met magnetron en oven. En wiebeltafel... Eerste verdieping een ruime tweepersoons slaapkamer, met wastafel. Tweede verdieping: eenpersoons slaapkamer en badkamer (douche, wastafel, toilet). Derde verdieping: woonkamer met TV. Ongeveer twintig, voornamelijk Duitse, zenders. Geen DVD-speler. Vierde verdieping (vide bij woonkamer): nog een bed. Twee smalle, maar lange balkons.

Afwerking is okee, niet overal trapleuningen. Lichte schimmelvorming in douche, wiebeltafel in keuken en... geen internetverbinding. Voor ons was het even wennen, maar eigenlijk ook wel weer verfrissend. Even een weekje geen internet. Ophalen sleutel in het centrum, betalen bij camping eindje buiten het centrum. Beetje onhandig.

Gereisd Met jonge kinderen in oktober 2012

aanrader!

Gerry
4-8-2011

Deze zomer hebben we, 2 volwassenen, 2 tieners, gelogeerd in toren V in Echternach. Een echte middeleeuwse toren aan de rand van het pitoreske centrum en grenzend aan het stadspark. De toren is geheel gemoderniseerd met een luxe keuken (helaas geen vaatwasser) op de benedenverdieping, op de 1e verdieping een slaap- en badkamer, evenals op de 2e en 3e verdieping. Helemaal boven in de toren is de woonkamer met rondom uitzicht. Er is een klein tuintje met picknicktafel. Het was even wennen aan de wenteltrap die vaak gebruikt moet worden, maar wie goed ter been is heeft er geen moeite mee. De toren is niet aan te raden voor jonge kinderen, daar is de trap te gevaarlijk voor. Het is echt een verborgen juweeltje, deze toren, ook omdat er geen verschil in prijs wordt gemaakt tussen hoog- en laagseizoen. Ik zou deze beoordeling eigenlijk niet moeten schrijven en dit plekje voor onszelf moeten houden...........

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Middeleeuwse Toren I - V in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Middeleeuwse Toren I - V zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.