8,6

29 reviews over Hotel Le Petit Poète in het Nederlands

prima voor overnachting

Karin
30-6-2017

Midden op het gezellige dorpspleintje, prima voor een overnachting op doorreis...kleine maar schone kamers zonder balkon en zonder lift, de eigenaar is niet te beroerd om je koffer naar boven te sjouwen, ontbijt is ook goed

Gereisd Met partner in juni 2017

leuke afwisseling

loteling
20-2-2015

voor de eerste keer met vrienden op weekend geweest (1nov 2014) simpel hotel maar wel in orde.
het ontbijt , heel eenvoudig maar wel voldoende . het avondeten (geen half pension) 2x heerlijk wild gegeten in toch welk heel rijkelijke porties ! als wij nog eens in Echternach komen gaan we zeker daar nog eens eten. en een weekendje weg is ook nog wel mogelijk :)

Gereisd Met vrienden in oktober 2014

Correct en prijsvriendelijk

Berd Wegman
20-9-2013

Correcte ontvangst en uitstekende prijsstelling voor overnachting en restaurant.

Gereisd Met partner in september 2013

We hebben een aantal aanbieders voor Le Petit Poète voor je op een rij gezet:

Om nooit meer te vergeten!!!!!!

De Levensgenieters
27-8-2012

Dit hotel en restaurant is zeker 3 sterren waard i.p.v 2 sterren en o.i een kwaliteitslabel verdiend. Bovendien wordt je hier SUPER vriendelijk bediend,zowel als gast van het hotel,als restaurantbezoeker.De maaltijden zijn echt super lekker en worden echt superieur opgediend! De hotelkamers bieden zeker het wenselijk comfort.Bedden zijn goed,badkamer is echt verzorgd,evenals de kamers.Zowel hotel directie als personeel werken hier keihard om de mensen het naar hun zin te maken.Echt SUPER!!!!!! Een dikke proficiat aan de directie en het ganse team van hotel: Le Petit Poète. Wij gaan hier zeker meermaals terug naartoe.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima hotel

ten Have
4-8-2012

Op de terugweg van onze vakantie hebben wij hier 1 nacht overnacht. Het hotel licht aan het centrale plein in Echternach, vanuit de kamer hier uitzicht op. Vriendelijk ontvangst, schone kamers, ruime badkamer en goed ontbijt. Wij komen hier ieder jaar terug om onze vakantie af te sluiten!

Gereisd Met partner in januari 2012

De levensgenieters

bart vervoort
16-6-2012

Wij zijn hier enkele jaren geleden geweest. Super vriendelijk personeel,leuke kamers en een zeer goed sanitair. Lekker eten, goede prijzen.. Dit jaar er weer naar toe!!!!!

Gereisd Met partner in juni 2000

Mooi hotel om het Muhlertal te verkennen

JaMa
30-10-2011

Het hotel ligt centraal. De kamers zijn netjes, de bedden zijn goed, goede badkamer. Ondanks de goede isolatie hoor je de weg wel enigszins (komt door de kinderkoppen voor de deur). Personeel is erg vriendelijk. Ontbijt is goed maar niet al te uitgebreid (harde broodjes, vleeswaren, kaas, jam). Het diner is lekker en niet duur. Ze hebben menu's vanaf Euro 15,95. Ondanks buiten het seizoen (oktober) zat het restaurant vol terwijl bij andere hotels vaak maar een paar tafels bezet waren. 's Avonds is het er erg stil in deze tijd van het jaar. We gaan hier zeker nogmaals naar toe.

Gereisd Met partner in oktober 2011

Uitchecken is altijd een beetje sterven

Wendy en Bart
16-9-2011

Een prachtig hotel met super vriendelijke mensen die zelfs proberen Nederlands te spreken. Ruime kamer met internet. Elke dag eenvoudige maar lekker dagmenu (@ 10 euro).

Gereisd Met partner in Mon Sep 12 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed eten voor een erg redelijke prijs

Witte Roos
7-9-2011

Waren op doorreis in Echternach en zochten een restaurant. Het aanbod was goed maar niet overdagdig wat kan duiden op een zorgvuldige keuze qua menu. Eten was werkelijk formidabel voor de gevraagde prijs per menu. Werkelijk een aanrader! Voor 2 personen inclusief 2 glazen drinken p.p. en extra aardappelkroketten en brood slechts € 42,-

Gereisd Met partner in september 2011

Fantastische ervaring. Voor herhaling vatbaar.

Gerrit Woestenburg
15-8-2011

Inderdaad prima hotel; kamers zijn heel schoon. Vriendelijke, goede bediening. Inderdaad hebben de kamers aan de voorkant een prachtig uitzicht op het plein, en is er ook 's nachts wat geluidsoverlast van passerende auto's over de kasseien. Wij hebben o.b.v. Vakantiereiswijzer halfpension geboekt, en dat was werkelijk uitstekend: heerlijk 4-gangen diner, goed verzorgd, zorgvuldig opgemaakt.

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Petit Poète in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Petit Poète zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.