Hotel Le Pavillon

16 reviews over Hotel Le Pavillon in het Nederlands

Mooi centraal gelegen hotel

Willem
29-7-2017
  • De ligging van het hotel, nette kamer, prima ontbijt en goed eten in het restaurant.
  • Parkeerplaats,hadden gereserveerd, maar geen plek meer. Uiteindelijk mochten we met onze Oldtimer op de binnenplaats staan.
  • geen WiFi op de kamer, wel in restaurant en de bar.
Gereisd Met partner in juli 2017

zeer leuk

stefan lesage
10-12-2016

zeer mooie stad, leuke wandelingen. zeer lekker eten.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Nov 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewelige ligging, matig hotel

Rik
14-4-2016

Plus: + De centrale ligging in het centrum is top. (Tip: neem wel oordoppen mee want de glasophaaldienst begint heel vroeg en rijd diverse keren langs) + Badkamer is klein maar fijn, schoon en deugdelijk sanitair + Dame die het ontbijt verzorgde erg vriendelijk + Hoewel de algemene indruk van het hotel aan de binnenzijde gedateerd is (zoals ook veel andere restaurants en hotels in Echternach) wordt er wel goed schoongemaakt.

Min: - Kleine kamer - expliciet om 2 losse bedden gevraagd (en bevestigd gekregen) bij aankomst bleek dat dit niet kon want ze hebben alleen maar 2-persoons bedden met 2 losse matrassen en noemen dit dan "separate" - Wifi op derde etage was slecht - ontbijt was op zich voldoende, maar afgemeten 2 soorten brood, 2 soorten vleeswaren, 1 kaas, eitjes en wat voorverpakte jam, chocopasta etc. - Personeel kwam niet echt vriendelijk over (m.u.v. de "ontbijtdame")

De gemiddelde beoordeling op dit moment is een 7,9 wat wij wel erg hoog vinden.

Gereisd Met vrienden in april 2016

Centraal stadshotel.

Heylen
23-7-2015

Vriendelijke ontvangst. Lekker ontbijt met verschillende toespijs, müssli,fruitsap, fruitmacedoine, gekookte eieren en verschillende soorten brood. Ontbijt op het 1e verdiep. Rozijnenbroodjes, croissants en chocoladebroodjes op tafel. Propere kamer met ventilator (geen airco). Badkamer, douche, wc en haardroger. Indien mogelijk: vraag kamer aan de achterkant (geen lawaai). Kamer met ontbijt genomen; maar 's avonds toch lekker gegeten aan democratische prijzen. Enig minpunt: geen lift. Mini-suites zijn 2 gescheiden slaapkamers met tussendeur.

Gereisd Met vrienden in juli 2015

zeer goed hotel

fauconnier_etienne
11-9-2013

Zeer goed onthaal, lekker eten,propere kamers.prijs/ kwaliteit zeer goed. Mooie omgeving geschikt voor mooie wandelingen.Zeer vriendelijke patron. Een minpuntje ;mindere keuze bij het ontbijt.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

zeer lekker eten

Fauconnier
8-9-2013

Zeer lekker gegeten,goed ontvangen........

supper hotel

pauwels karel
9-8-2011

het hotel is super de formulle half penion ekselend hier wat opmerkingen het ontbijt aan de laage kant (geen keus genoeg van toespeis ) enkel een hardgekoote ei )spiegelei of roerei had ik verwacht ?? niet goed voor mensen die mooilijk trappen kunen doen !!!!

hier de pluspunten halfpension supper bediening supper klantvrindelijk supper echt een aanrader voor enkel dagen !!!!!

Gereisd Met partner in augustus 2011

kamers waren sober, maar proper

DirkenTony
12-11-2010

Het hotel toont op foto meer dan het is. De kamers zijn ouderwets, en niet van deze tijd. Het ontbijt was ok, maar stelde wel teleur in vergelijking met andere hotels die wij al genomen hebben.

Gereisd Met vrienden in augustus 2008

Prettig Hotel

Martens
10-9-2009

Kamer is eenvoudig en wat donker ingericht. Doordat je op een druk punt zit in Echternach merk je dat ook in de avond. Als je het raam sluit valt de overlast van het geluid overigens mee. Het ontbijt is eenvoudig en er is voldoende. 2 kleine broodjes maakt 1 grotere. Het personeel is vriendelijk. De accomedatie is erg schoon.

Gereisd Met partner in Thu Sep 10 2009 19:37:45 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit nooit meer!

Bernaerts Michel
12-5-2009

Wij hadden een gastronomisch arrangement geboekt. Wij werden bedrogen met een goedkopere driegangenmenu. Een volledig zwart getooide, tot aan de polsen getatoeëerde, kok kwam meermaals in de zaal gluren naar de evolutie van ons eten. Dat 'diner' was het woord gastronomisch niet waard en kon gerust vergeleken worden met het eten in de Lunch Garden (GB). De kamers zijn netjes en de dame die het ontbijt verzorgd is zeer vriendelijk. Het hotel is qua prijs kwaliteit redelijk maar hun 'taverne' is uiteindelijk maar ordinair! Beneden alle pijlen dus.

Gereisd Met partner in mei 2009

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinTerras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Pavillon in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Pavillon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.