Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Pavillon voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 15 reviews

7.1GoedScore uit 15 reviews

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Le Pavillon voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

15 Reviews over Le Pavillon

• 9Willem29-07-2017

Mooi centraal gelegen hotel

• De ligging van het hotel, nette kamer, prima ontbijt en goed eten in het restaurant.
    • Parkeerplaats,hadden gereserveerd, maar geen plek meer. Uiteindelijk mochten we met onze Oldtimer op de binnenplaats staan.
    • geen WiFi op de kamer, wel in restaurant en de bar.
  • 8stefan lesage10-12-2016

zeer leuk

zeer mooie stad, leuke wandelingen. zeer lekker eten.

• 5Rik14-04-2016

Gewelige ligging, matig hotel

Plus: + De centrale ligging in het centrum is top. (Tip: neem wel oordoppen mee want de glasophaaldienst begint heel vroeg en rijd diverse keren langs) + Badkamer is klein maar fijn, schoon en deugdelijk sanitair + Dame die het ontbijt verzorgde erg vriendelijk + Hoewel de algemene indruk van het hotel aan de binnenzijde gedateerd is (zoals ook veel andere restaurants en hotels in Echternach) wordt er wel goed schoongemaakt.

Min: - Kleine kamer - expliciet om 2 losse bedden gevraagd (en bevestigd gekregen) bij aankomst bleek dat dit niet kon want ze hebben alleen maar 2-persoons bedden met 2 losse matrassen en noemen dit dan "separate" - Wifi op derde etage was slecht - ontbijt was op zich voldoende, maar afgemeten 2 soorten brood, 2 soorten vleeswaren, 1 kaas, eitjes en wat voorverpakte jam, chocopasta etc. - Personeel kwam niet echt vriendelijk over (m.u.v. de "ontbijtdame")

De gemiddelde beoordeling op dit moment is een 7,9 wat wij wel erg hoog vinden.

• 9Heylen23-07-2015

Centraal stadshotel.

Vriendelijke ontvangst. Lekker ontbijt met verschillende toespijs, müssli,fruitsap, fruitmacedoine, gekookte eieren en verschillende soorten brood. Ontbijt op het 1e verdiep. Rozijnenbroodjes, croissants en chocoladebroodjes op tafel. Propere kamer met ventilator (geen airco). Badkamer, douche, wc en haardroger. Indien mogelijk: vraag kamer aan de achterkant (geen lawaai). Kamer met ontbijt genomen; maar 's avonds toch lekker gegeten aan democratische prijzen. Enig minpunt: geen lift. Mini-suites zijn 2 gescheiden slaapkamers met tussendeur.

• 9fauconnier_etienne11-09-2013

zeer goed hotel

Zeer goed onthaal, lekker eten,propere kamers.prijs/ kwaliteit zeer goed. Mooie omgeving geschikt voor mooie wandelingen.Zeer vriendelijke patron. Een minpuntje ;mindere keuze bij het ontbijt.

• 8Fauconnier08-09-2013

zeer lekker eten

Zeer lekker gegeten,goed ontvangen........

• 9pauwels karel09-08-2011

supper hotel

het hotel is super de formulle half penion ekselend hier wat opmerkingen het ontbijt aan de laage kant (geen keus genoeg van toespeis ) enkel een hardgekoote ei )spiegelei of roerei had ik verwacht ?? niet goed voor mensen die mooilijk trappen kunen doen !!!!

hier de pluspunten halfpension supper bediening supper klantvrindelijk supper echt een aanrader voor enkel dagen !!!!!

• 7DirkenTony12-11-2010

kamers waren sober, maar proper

Het hotel toont op foto meer dan het is. De kamers zijn ouderwets, en niet van deze tijd. Het ontbijt was ok, maar stelde wel teleur in vergelijking met andere hotels die wij al genomen hebben.

• 7Martens10-09-2009

Prettig Hotel

Kamer is eenvoudig en wat donker ingericht. Doordat je op een druk punt zit in Echternach merk je dat ook in de avond. Als je het raam sluit valt de overlast van het geluid overigens mee. Het ontbijt is eenvoudig en er is voldoende. 2 kleine broodjes maakt 1 grotere. Het personeel is vriendelijk. De accomedatie is erg schoon.

• 3Bernaerts Michel12-05-2009

Dit nooit meer!

Wij hadden een gastronomisch arrangement geboekt. Wij werden bedrogen met een goedkopere driegangenmenu. Een volledig zwart getooide, tot aan de polsen getatoeëerde, kok kwam meermaals in de zaal gluren naar de evolutie van ons eten. Dat 'diner' was het woord gastronomisch niet waard en kon gerust vergeleken worden met het eten in de Lunch Garden (GB). De kamers zijn netjes en de dame die het ontbijt verzorgd is zeer vriendelijk. Het hotel is qua prijs kwaliteit redelijk maar hun 'taverne' is uiteindelijk maar ordinair! Beneden alle pijlen dus.

Hotel Le Pavillon info

• AirconditioningNiet beschikbaar