Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Joy's (in Berbourg)

LuxemburgGrevenmacherEchternach
8.8FantastischScore uit 10 reviews

8.8FantastischScore uit 10 reviews

Bed & Breakfast info

10 Reviews over Joy's (in Berbourg)

• 9Sandra de Vries13-10-2013

Prima B en B

Privacy of gezelligheid naar keuze, prima service, schoon, goede bedden, veel te doen binnen half uur rijden met de auto, wijnkenners :-)

• 10Marianne Hak25-05-2013

Heerlijke uitvalsbasis voor een paar super dagen

Ik ben hier nu voor de 8e keer in een paar jaar tijd. Het blijft een heerlijke plek om gezellige, mooie dingen te gaan doen in de omgeving. Alles op korte afstand. Zoals altijd weer gastvrij ontvangen. Kamer weer picobello in orde. De bedden slapen fantastisch. Het ontbijt is heerlijk en super verzorgd. Dit blijft trekken. Elk jaar ga ik er minimaal een keer heen. Het is geweldig hier.

• 9gie-vanheers18-10-2012

Gewoonweg GOED

Deze B&B is centraal gelegen voor uitstappen naar bvb Echternach, Luxemburg-stad, Trier,... De uitbaters zijn zeer vriendelijk en behulpzaam, de kamers zijn zeer goed net zoals het ontbijt.

• 9Fam. Mulders01-08-2011

geweldig

Het was zeer goed toeven in B&B joy's. Mooie nette kamers en erg gezellig ingericht. Prima ontbijt en deze mensen weten wat gastvrijheid is!

• 8MM29-07-2011

heel prima, centraal gelegen

ruime kamer, schoon, vriendelijke mensen en een heerlijk ontbijt, luxe badkamer vloerverwarming,prima plek om Luxemburg te verkennen 5 auto minuutjes van station Wecker en ja eigenlijk is alles dichtbij!

• 9Ivo21-08-2010

Prima B&B, centrale ligging

Het was ff zoeken, maar toen we het gevonden hadden werden we aangenaam verrast. De eigenaresse had onder haar huis twee kamers geheel aan haar B&B besteed. Twee kamers met eigen ingang. De gemeenschappelijke badkamer ziet er modern uit en is superschoon, evenals de kamers. Het ontbijt is prima en wordt op de kamer geserveerd. Koffie en thee zijn gratis. Het dorp Berbourg stelt niet zoveel voor, maar ligt in een mooie omgeving centraal voor uitstapjes naar bijvoorbeeld Luxemburg-stad, Trier en de vele dorpen langs de Moesel. Je kunt er fietsen, maar je hebt in Berbourg wel een fiets met veel versnellingen nodig. Langs de Moesel kun je heerlijk fietsen. Zeker langs de ' Route de Vin'. Nu we het toch over wijn hebben, wijn speelt in deze B&B een belangrijke rol.

• 8Dave de Koster13-06-2010

heerlijk rustig genieten

het is hier goed toeven. Het ontbijt is prima, bedden goed, badkamer/toilet netjes en goed verzorgd, kortom om even bij te komen een prima bed en breakfast. Gastvrijheid is hier gewoon.

• 9Ton Hoffmans29-05-2009

Hele fijne dagen gehad

Erg mooie omgeving. Mooie kamers en prima service en ontbijt. We komen zeker vaker.

T. Hoffmans

• 9Hans Nuytten27-05-2009

Een prachtige B&B waar rust heerst.

Mijn vrouw en ik hebben 3 nachten verbleven in B&B Joy's in Berbourg in mei 2009.Wij verbleven in de "Groene Kamer".Deze kamer is ruim en werd met smaak ingericht(alles van IKEA).De moderne badkamer(gemeenschappelijk voor de gasten) is op de gang.Het ontbijt wordt door Anja (moeder van Joy's)naar de kamer gebracht.Het ontbijt is smaakvol en ruim. De kamer is voorzien van een eigen inkom.De kamer heeft ook zijn eigen terras waar het lekker vertoeven is met een glas wijn in de hand.De B&B ligt in een klein dorp aan de rand van een bos waar gewandeld kan worden. We waren zeer tevreden over het onthaal en de service.Deze B&B is zeker een aanrader voor wie klein Zwitserland in Luxemburg wilt verkennen.

• 8I. Bouwens25-05-2008

Schone en mooie kamers, alles nieuw. De ligging is mooi, je bent met een paar minuten in het bos en kunt daar mooie wandelingen maken. Eigen ingang is ook fijn.
    Aardige mensen en het ontbijt was prima. Ik heb er een paar mooie dagen gehad! Bedankt en zeker tot ziens.

Inge Bouwens

Bed & Breakfast Joy's (in Berbourg) info