Hotel Eden au Lac

31 reviews over Hotel Eden au Lac in het Nederlands

Erg goed

Lodewijk
17-7-2018

Het mooiste, rustigste en vriendelijkste hotel in zijn prijsklasse uit de regio. Bij mijn weten heeft alleen een hotel in Scheidgen airco en ultrastille kamers, maar dan weer geen binnenzwembad! Gratis busje brengt u vanaf de openbare gratis parking aan het meer (naast Delhaize winkelcentrum) naar het centrum. Alle positieve commentaren kloppen. In hete periodes kies je best een kamer aan de kant van Echternach vanwege oostelijke oriëntatie. Toch kan je aan de andere kant de zoninstraling maximaal minderen door een luifel én een (zacht lopend) rolluik. Bovendien geldt voor alle hotels zonder airco: zet 's nachts de koelkast in de slaapkamer uit, want die geeft veel warmte af. Het hoorbare geluid van de hoofdweg wordt getemperd door een tussenliggend winkelcentrum en bomen. De (scheer)spiegel was de best verlichte die ik al ergens ter wereld ben tegengekomen: perfect! Geluid van andere gasten wordt gedempt door vasttapijt in gangen en kamers, rubbers in de deursponningen en glijders onder stoelpoten. Het binnenzwembad was lekker warm. Opgelet: Mio-GPS en Here Maps sturen u de verkeerde kant op! Negatief: de dekbedden zijn inderdaad aan de korte kant; de matrassen zijn niet de zachtste, maar minstens evenwaardig aan die van bvb. de internationale Riu-keten. De satelliet-TV bevat geen BVN, een minpuntje voor de vele Belgische en Nederlandse gasten. Dranken en maaltijden zijn niet goedkoop.

Gereisd Met partner in juli 2018

M.Rekkers-Plevier
22-9-2017

Geweldig personeel,uitstekend ontbijtbuffet. Water cola en appelsap dagelijks gratis in minibar. Prachtig uitzicht vanaf terras en mooie gerenoveerde kamers. Auto gratis parkeren bij hotel. klein minpuntje op mooie ligweide te weinig bedden en stoelen.

eerste en laatste maal.

anoniem
27-7-2017

Mooi uitzicht,maar geen airco op de kamers slapen met venster op en door het lawaai van de stad en het verkeer onmogelijk .Morgenontbijt zeer simpel en soms te weinig.Matrassen beenhard. Betaald voor 5 sterren die er eigenlijk maar 3 waard zijn. Samen gevat " vergane glorie ".

Gereisd Met partner in juli 2017

Redelijk hotel, maar geen 5 sterren waard

Familie V-H
19-7-2017

All-in formule geboekt voor midweek! Als je er niet uitdrukkelijk naar vraagt, krijg je niet spontaan een aperitief, een fles water bij de wijn of een koffie of thee zoals in het arrangement vermeld! Dit kan eigenlijk niet!

Gerenoveerde kamers vrij basic! Geen goede bedden: keiharde matras en zeer slappe kussens. Badkamer is mooi en in orde.

Vroeger vanop buitenterras mooi uitzicht over meer en de stad, nu volledig weg door boomgroei en struiken.

Ontbijt is uitgebreid, maar hotel heeft wat pluimen verloren: minder verse producten dan de voorbije jaren. Maaltijden waren lekker, met uitzondering van de koude soepen bij begin van maaltijd. Hoeveelheid hoofdgerecht zeer matig.

Voor de derde maal gelogeerd in dit hotel maar blijkbaar verliest het hotel aan charme en kwaliteit.

Gereisd Met partner in juli 2017

Prima hotel

RZ
15-9-2016

Voortijdig een zeer ongastvrij hotel in Zwitserland (Jägerhof-Hubertus in Faulensee) ontvlucht, zijn wij op de terugreis een paar dagen blijven 'hangen' in Eden au Lac. Na de zeer vriendelijke ontvangst door de Nederlands sprekende receptioniste namen wij onze intrek in een (onlangs gerenoveerde) zeer kamer/suite met uitzicht op Echternach, groot balkon, grote badkamer, een koelkastje met gratis drankjes, een privé-sauna en een sterk wifisignaal. Vanwege het prachtige nazomerweer konden wij volop genieten van het buitenzwembad (met barservice). Het ontbijt was goed verzorgd. Toen wij het informatiebord met een kaart van de regio voor het hotel stonden te bekijken, kwam de receptionist naar buiten om ons een papieren exemplaar van de kaart aan te reiken. Bij vertrek kregen we een fles lekkere wijn mee. Misschien geen state-of-the-art hotel, maar gewoon een prima - prachtig gelegen - hotel met een uitstekende, vriendelijke servicegerichte staf.

Gereisd Met partner in september 2016

Heel mooi uitzicht!

Sil
2-7-2016

Wat een mooie lokatie! Uitzicht aan de Echternach-kant is prachtig. Ook de ontbijtzaal heeft dat mooie uitzicht. De kamers zijn groot en keurig. De badkamer ook. 's Nachts met de gordijnen en deur open geslapen. Heerlijk rustig. (En wakker worden door vogelgeluiden.) Personeel is vriendelijk. Ze nemen echt de tijd voor je. 's Avonds wordt je bed opgemaakt voor de nacht. Pure luxe! We hebben de eerste avond in het restaurant gegeten en dat was heel goed. Het ontbijt is ook prima. Alles staat klaar en er is genoeg. Alleen was er alle ochtenden niet voor ons gedekt. We waren met 4 personen en de tafels waren alleen gedekt voor 2. Er moest even snel wat geregeld worden voor ons, wat een tafel achteraf, of een vreemde tafelopstelling opleverde. Ook mochten we nooit aan het raam zitten. Was gereserveerd, zei de ober. Wel raar, want nieuwe gasten gingen daar wel zitten en zij hadden ook niet gereserveerd, zeiden ze.
Het grote terras moet echt de trekpleister zijn. Het was heel jammer dat dat zo onverzorgd (geen mooie bloembakken bv) was. Ook een minpunt: het buitenzwembad ging pas op 1 juli open. Maar verder niets dan lof voor dit mooie hotel!

Gereisd Met partner in juni 2016

Dit echt nooit meer!

Chris123
12-8-2014

Ik was er naar toe gegaan vanwege het zwembad. dat bleek achteraf echt helemaal niet mooi te zijn. het eten was verschrikkelijk.. het was niet weg te krijgen! en super duur het personeel was super assosiaal en het is vreselijk duur in NL kan je hiervoor het dubbele krijgen

Gereisd Met partner in augustus 2014

Vergane Glorie!

Wim
8-8-2014

Het enige dat goed is aan dit hotel is het buiten zwembad, dus bij mooi weer alleen. Spa gedeelte totaal niet toegankelijk, niet uitnodigend. Kamers zijn oud en aan renovatie toe. Het uitzicht is alleen goed aan de kant van het meer. De kok van het restaurant versiert de borden prachtig, maar als je het proeft is het van slechte kwaliteit. Kamerprijzen zijn veel te hoog. Achterstallig onderhoud gebouw. Zeer smerige zonwering. overal in het gebouw ruikt het muf. Ontbijt niet erg uitgebreid en weinig verse produkten. Fruit op het ontbijt komt uit blik. Personeel ongeinteresseerd, behalve de dame aan de receptie. Binnenzwembad heel saai en muf, ik raad dit hotel af, er zijn veel mooiere opties beschikbaar

Gereisd Met partner in januari 2014

4 sterren -had schrik dit te boeken

Bart
23-7-2013

4 sterren waard sportfaciliteiten voor wie dit wenst ontbijt was niks ik vind dat hotel normaal voor de streek ginds, wat depassé maar gezien de crisis wat wil je + de prijzen zijn niet zo duur voor echte 5 sterren zie leading hotels of de world of kempinski of jw marriott maar ik denk dat er ginds geen markt is aan die prijzen

mijn kritiek: luidruchtig op kamer plus slecht ontbijt maar ik breek dit hotel niet af, denk dat het moeilijk is ginds te overleven en om alles te renoveren gaat zware kost zijn

mocht iemand een beter hotel weten ginds laat maar weten anders houden we het voorlopig op dit maar exclusief zoals het in sommige brochures wordt aangeprezen : doe mij niet lachen hé, maar wederom: voor een echte 5sterren is ginds te weinig publiek denk ik

mvg

Gereisd Alleenreizend in juli 2013

Hotel Luxe

G
28-4-2013

Hotel 5* Grand luxe .... maar wel wat gedateerd. Een deel van de kamers zijn gerenoveerd en ok, de andere zijn een beetje ouderwets... Spa/welness is heel uitgebreid, spjitig dat je voor het gebruik van een 1persoons jacuzzi moet bijbetalen ... Eten (ontbijt) is lekker, stoffen servetten en de ontbijtruimte kijkt uit over het dal...

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenHiken
  • BalsportenSquash
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eden au Lac in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eden au Lac zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.