Tijdelijk €25 aanbetaling

3.9OnvoldoendeScore uit 34 reviews

• Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Eden au Lac voor je op een rij gezet:

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

34 Reviews over Eden au Lac

• 3Len Schuit24-08-2020

Voor deze prijs hadden we veel meer kunnen doen.

Mijn vriendin en ik zijn deze zomer van maandag t/m vrijdag verbleven in Eden Au Lac. We hebben één keer avond gegeten en elke ochtend gebruik gemaakt van de ontbijtservice. Na dit verblijf van 4 nachten moesten wij ruim 800 euro afrekenen.

Onze kamer had de volgende gebreken:

• Geen tot weinig waterdruk in de douche.
    • Een douchescherm van 5 cm waardoor de gehele badkamer nat werd.
    • De lampen hingen aan stroomkabels uit het plafond.
    • De gordijnen waren gescheurd.
    • De doucheklink brak af door corrosie.
    • Douche doe je staand in het bubbelbad
    • De kamer stinkt en is erg gedateerd.

Het diner:

• Geen keuze.
    • Droog gebakken eendenborst.
    • Wijn is erg duur.

Toen wij bij het uitchecken aangaven om deze redenen niet tevreden te zijn kregen wij te horen dat er renovaties in de planning staan.. Hier hebben wij niet veel aan. Prijs/kwaliteit is hier het probleem.

• 10Lodewijk17-07-2018

Erg goed

Het mooiste, rustigste en vriendelijkste hotel in zijn prijsklasse uit de regio. Bij mijn weten heeft alleen een hotel in Scheidgen airco en ultrastille kamers, maar dan weer geen binnenzwembad! Gratis busje brengt u vanaf de openbare gratis parking aan het meer (naast Delhaize winkelcentrum) naar het centrum. Alle positieve commentaren kloppen. In hete periodes kies je best een kamer aan de kant van Echternach vanwege oostelijke oriëntatie. Toch kan je aan de andere kant de zoninstraling maximaal minderen door een luifel én een (zacht lopend) rolluik. Bovendien geldt voor alle hotels zonder airco: zet 's nachts de koelkast in de slaapkamer uit, want die geeft veel warmte af. Het hoorbare geluid van de hoofdweg wordt getemperd door een tussenliggend winkelcentrum en bomen. De (scheer)spiegel was de best verlichte die ik al ergens ter wereld ben tegengekomen: perfect! Geluid van andere gasten wordt gedempt door vasttapijt in gangen en kamers, rubbers in de deursponningen en glijders onder stoelpoten. Het binnenzwembad was lekker warm. Opgelet: Mio-GPS en Here Maps sturen u de verkeerde kant op! Negatief: de dekbedden zijn inderdaad aan de korte kant; de matrassen zijn niet de zachtste, maar minstens evenwaardig aan die van bvb. de internationale Riu-keten. De satelliet-TV bevat geen BVN, een minpuntje voor de vele Belgische en Nederlandse gasten. Dranken en maaltijden zijn niet goedkoop.

• 9M.Rekkers-Plevier22-09-2017

Geweldig personeel,uitstekend ontbijtbuffet. Water cola en appelsap dagelijks gratis in minibar. Prachtig uitzicht vanaf terras en mooie gerenoveerde kamers. Auto gratis parkeren bij hotel. klein minpuntje op mooie ligweide te weinig bedden en stoelen.

• 6anoniem27-07-2017

eerste en laatste maal.

Mooi uitzicht,maar geen airco op de kamers slapen met venster op en door het lawaai van de stad en het verkeer onmogelijk .Morgenontbijt zeer simpel en soms te weinig.Matrassen beenhard. Betaald voor 5 sterren die er eigenlijk maar 3 waard zijn. Samen gevat " vergane glorie ".

• 7Familie V-H19-07-2017

Redelijk hotel, maar geen 5 sterren waard

All-in formule geboekt voor midweek! Als je er niet uitdrukkelijk naar vraagt, krijg je niet spontaan een aperitief, een fles water bij de wijn of een koffie of thee zoals in het arrangement vermeld! Dit kan eigenlijk niet!

Gerenoveerde kamers vrij basic! Geen goede bedden: keiharde matras en zeer slappe kussens. Badkamer is mooi en in orde.

Vroeger vanop buitenterras mooi uitzicht over meer en de stad, nu volledig weg door boomgroei en struiken.

Ontbijt is uitgebreid, maar hotel heeft wat pluimen verloren: minder verse producten dan de voorbije jaren. Maaltijden waren lekker, met uitzondering van de koude soepen bij begin van maaltijd. Hoeveelheid hoofdgerecht zeer matig.

Voor de derde maal gelogeerd in dit hotel maar blijkbaar verliest het hotel aan charme en kwaliteit.

• 9RZ15-09-2016

Prima hotel

Voortijdig een zeer ongastvrij hotel in Zwitserland (Jägerhof-Hubertus in Faulensee) ontvlucht, zijn wij op de terugreis een paar dagen blijven 'hangen' in Eden au Lac. Na de zeer vriendelijke ontvangst door de Nederlands sprekende receptioniste namen wij onze intrek in een (onlangs gerenoveerde) zeer kamer/suite met uitzicht op Echternach, groot balkon, grote badkamer, een koelkastje met gratis drankjes, een privé-sauna en een sterk wifisignaal. Vanwege het prachtige nazomerweer konden wij volop genieten van het buitenzwembad (met barservice). Het ontbijt was goed verzorgd. Toen wij het informatiebord met een kaart van de regio voor het hotel stonden te bekijken, kwam de receptionist naar buiten om ons een papieren exemplaar van de kaart aan te reiken. Bij vertrek kregen we een fles lekkere wijn mee. Misschien geen state-of-the-art hotel, maar gewoon een prima - prachtig gelegen - hotel met een uitstekende, vriendelijke servicegerichte staf.

• 8Sil02-07-2016

Heel mooi uitzicht!

Wat een mooie lokatie! Uitzicht aan de Echternach-kant is prachtig. Ook de ontbijtzaal heeft dat mooie uitzicht. De kamers zijn groot en keurig. De badkamer ook. 's Nachts met de gordijnen en deur open geslapen. Heerlijk rustig. (En wakker worden door vogelgeluiden.) Personeel is vriendelijk. Ze nemen echt de tijd voor je. 's Avonds wordt je bed opgemaakt voor de nacht. Pure luxe! We hebben de eerste avond in het restaurant gegeten en dat was heel goed. Het ontbijt is ook prima. Alles staat klaar en er is genoeg. Alleen was er alle ochtenden niet voor ons gedekt. We waren met 4 personen en de tafels waren alleen gedekt voor 2. Er moest even snel wat geregeld worden voor ons, wat een tafel achteraf, of een vreemde tafelopstelling opleverde. Ook mochten we nooit aan het raam zitten. Was gereserveerd, zei de ober. Wel raar, want nieuwe gasten gingen daar wel zitten en zij hadden ook niet gereserveerd, zeiden ze.
    Het grote terras moet echt de trekpleister zijn. Het was heel jammer dat dat zo onverzorgd (geen mooie bloembakken bv) was. Ook een minpunt: het buitenzwembad ging pas op 1 juli open. Maar verder niets dan lof voor dit mooie hotel!

• 1Sebastian13-08-2014

This is horrible

I was in the hotel for about 3 days i leave after 1 night because this hotel is too bad the swimming pool looks great but it isn't

the dinner was horrible. this food was not good

i say to you don't go to this hotel!

• 1Chris12312-08-2014

Dit echt nooit meer!

Ik was er naar toe gegaan vanwege het zwembad. dat bleek achteraf echt helemaal niet mooi te zijn. het eten was verschrikkelijk.. het was niet weg te krijgen! en super duur het personeel was super assosiaal en het is vreselijk duur in NL kan je hiervoor het dubbele krijgen

• 2Wim08-08-2014

Vergane Glorie!

Het enige dat goed is aan dit hotel is het buiten zwembad, dus bij mooi weer alleen. Spa gedeelte totaal niet toegankelijk, niet uitnodigend. Kamers zijn oud en aan renovatie toe. Het uitzicht is alleen goed aan de kant van het meer. De kok van het restaurant versiert de borden prachtig, maar als je het proeft is het van slechte kwaliteit. Kamerprijzen zijn veel te hoog. Achterstallig onderhoud gebouw. Zeer smerige zonwering. overal in het gebouw ruikt het muf. Ontbijt niet erg uitgebreid en weinig verse produkten. Fruit op het ontbijt komt uit blik. Personeel ongeinteresseerd, behalve de dame aan de receptie. Binnenzwembad heel saai en muf, ik raad dit hotel af, er zijn veel mooiere opties beschikbaar

Hotel Eden au Lac info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    Oam Nonnesees, 6474