Hotel Du Commerce

Hotel Du Commerce
6,4

37 reviews over Hotel Du Commerce in het Nederlands

Dit hotel moet gesloten worden.

Aloys Duis
22-8-2012

Dit hotel moet gewoon gesloten worden. Het is niet meer van deze tijd. Bij de vorige renovatie waren ze al een heleboel zaken vergeten of gewoon niet gedaan waaronder de kamers. De vloerbedekking is oud, vies, rafelig en versleten.De receptioniste staat regelmatig buiten bij de entree te roken. Personeel is niet representatief gekleed op de ontbijtkelner na die zag er wel netjes uit. Er stond personeel onsmakelijk te eten achter de receptie. De prijs klopt totaal niet voor datgene wat je krijgt. Het cafe/restaurantgedeelte was al gesloten nu de rest nog. Kortom, niet naar toe gaan.

Gereisd Met partner in januari 2012

nooit meer

liekske
21-5-2012

hotel was gesloten toen we daar om half 1 aankwamen en konden pas om 14.00 inchecken, toen hebben we onze spullen maar weer in de auto gezet en gewacht tot het hotel open ging (erg vreemd voor een hotel) half 3 terug naar het hotel om in te checken, toen we op onze kamer kwamen bleek alles maar dan ook echt alles van de vorige vakantiegangers er nog te liggen,incl. de beslapen bedden en handdoeken in de badkamer (zie foto's),bananenschillen en strippen van maandverband e.d. en hun excuus hierop was dat het erg vol zat in het hotel maar dat bleek reuze mee te vallen, en je moet zeker niet schrikken als je grote blaffende honden als buren hebt, al met al zeker GEEN aanrader en zeker niet voor 80 euro per nacht

Gereisd Met vrienden in mei 2012

fantastisch

muriel
9-12-2011

du commerce houffalize - schitterend op alle vlakken - propere kamers, comfortabele badk - in het centrum - schitterend ontbijt - attent voor viervoeter - prima restaurant

Gereisd Met partner in oktober 2011

Niet aan te raden

mhmfransen
10-11-2011

Dame aan de receptie was vriendelijk, hotel is sterk verouderd. Ligging in een smal steegje en de tuin iets verderop is verwaarloosd, maar als je daar doorheenkijkt mooi. Bediening bij het ontbijt was niet vriendelijk en het ontbijt zelf was erg maagertjes. Slechte bedden en de kamer was ook niet schoon. Gelukkig maar een nachtje. De kwaliteit was wat de prijs deed verwachten. Laag dus. Zeker GEEN aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Verouderd hotel

Janssen
22-8-2011

Het hotel was zeer verouderd, ooit in de jaren 70 opgeknapt en er daarna niets meer aan gedaan. Op de kamer stonk het erg muf en op de badkamer rook je het riool. Het ontbijt stelde ook niet veel voor, de broodjes en brood waren zelfs taai met maar weinig keus aan broodbeleg. Gelukkig was het bed wel goed om te slapen, dit is toch wat je er uiteindelijk doet.

Gereisd Met vrienden in augustus 2011

Prijs kwaliteit klopt

spranklefu
16-8-2011

De kamers waren inderdaad een beetje verouderd, maar alles was heel proper. Als je in deze buurt bent spendeer je overigens niet veel tijd op je kamer

Er waren feesten in de stad bezig, maar we hoorden er nauwelijks iets van op onze kamer.

Het ontbijt was uitgebreid en werd continu bijgevuld. Het personeel was heel vriendelijk en probeerde zelfs Nederlands te praten, wat in deze streken een uitzondering is.

Zouden er zeker nog eens gaan.

Gereisd Met partner in juli 2011

Nooit meer

Anoniem
16-7-2011

Zeer gedateerd (jaren '70) hotel. Roest op de buizen in de badkamer. Norse chef, wel aardige receptioniste. Er lag alleen een oud deken op bed, geen lakens. Ligging aan het centrale plein, maar tegenover een vervallen en uitgebrand pand.

Gereisd Alleenreizend in juli 2011

eens maar nooit meer

van de ven
30-8-2010

het hotel is verouderd,en ongeriefelijk ingedeeld. De kamer kan wel 'n opknapbeurt gebruiken zo ook de badkamer. Als er 'n grote groep komt dineren worden de vaste gasten zo goed als vergeten.Het ontbijt was zeer sober, weinig keus. Daar tegen was het diner redelijk.

Gereisd Met partner in januari 2010

niet veel soeps

Dierckx
11-5-2010

waren hier voor een 4-daags verblijf in half-pension. Ligging hotel is goed, juffrouw aan de receptie is vriendelijk, kon van de baas niet gezegd worden. Kamers beneden alle peil, ontbijt niet goed maar redelijk. Eten 's avonds was ook niet wat ik verwacht in een hotel. Op de 25 jaar dat ik met mijn echtgenote weg ga, de sclechtste keuze die we ooit gemaakt hebben. Er kan evenwel een mooi en goed hotel van worden gemaakt, mits wat aanpassingen.

Gereisd Met partner in mei 2010

Leuk hotel voor paar dagen

kerstens
25-10-2009

Het hotel ligt in een smalle straat waar je na enig zoeken je auto gratis kunt parkeren. Het eten wordt ouderwets uitgeserveerd. Het ontbijt heeft een beperkte keuze maar was wel voldoende. De omgeving in prachtig (zowel stedelijk als qua natuur). Met de luxemburg card kan je betaalbaar van alles doen.

Het hotel is gedateerd en het uitzicht slecht. De kamer was schoon en ruim (!).

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres16, Place du Marché L-6460(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Du Commerce in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Du Commerce zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.