Hotel Des Ardennes

4,6

Matig

5 reviews over Hotel Des Ardennes in het Nederlands

Gewoon niet doen dit hotel..

Eric de Haas
14-8-2014

Enige wat meeviel is de ligging, dichtbij het centrum...maar dat was het dan ook wel.. Hotel is na de jaren 70 nooit meer aangepast Echt een oude bende dus.. Wel motoren in de garage mogen zetten, dat was ook het hoogte punt op het gebied van de service... Hele hotel was leeg...maar dan krijg je toch de meest broerde kamer die ze hebben....tweede etage aan einde van de gang. Ontbijt is eigenlijk het vermelden niet waard.... hopeloos hotel...sluiten is de beste oplossing

Gereisd Met partner in juli 2014

Nooit meer!

Ankie Spapens
14-7-2014

Vies oud muf hotel met kamers waarvan de vloerbedekking zo vies is en de badkamer en gordijnen ronduit goor zijn.(hadden kamers op de 3 e etage! Hadden via touroperator geboekt met diner, maar zijn ergens anders gaan eten. Dat dit nog bestaat! Gruwelijk!!!!!

Gereisd Met vrienden in juli 2014
2008

onpersoonlijk, afstandelijk, niet schoon

j van den heuvel
22-8-2008

wij waren op fiets vakantie, kwamen slechts een nacht. moesten vooruit betalen, wat we nergens gewend zijn. de kamer was vuil in moeilijke hoeken vies, gordijnen bedekten de ramen niet, een rumoerige straat, hork van een eigenaresse. de 80.00 euro is zee zwaar overvraagd, ik vind dit een kamer van 40.00 euro. ter vergelijk we slapen met de fiets vakantie in kamers van 40 tot 170 euro, al vele jare en kunnen goed een vergelijk maken, ook zakelijk verblijf ik vaak in hotels, maar dit hotel met deze prijsstelling heb ik nog nooit mee gemaakt

Gereisd Anders in augustus 2008

2007

Terug naar de jaren 50 dacht ik toen ik binnen kwam en mij

A Jansen
26-9-2007

Terug naar de jaren 50 dacht ik toen ik binnen kwam en volgens mij is er sinds die tijd ook geen onderhoud gepleegt!! We hadden VP geboekt maar voor het diner moesten we naar een ander hotel. Ontbijt was goed.

Gereisd Anders in Wed Sep 26 2007 13:08:31 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Oud maar net hotel

cinnie
6-6-2006

Oud maar net hotel. Beleefd en vriendelijk personeel. Het is echt aan vernieuwingen toe( oude kranen, verlichting ed. Kortom, als je niet al te lux wil zitten, prima hotel

Gereisd Met partner in juni 2006

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Des Ardennes in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Des Ardennes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.