Hotel de la Sure

Kleine hotelsWeer vandaag25°11°
7,3

4 reviews over Hotel de la Sure in het Nederlands

Basishotel int midden van het centrum

guy vinck
19-7-2015

Zoek je een slaapplaats voor enkele nachten kan je hier terecht. Stijl anno 1960.

Gereisd Met partner in juli 2015

een mooi hotel met een sympathieke eigenaar

ronald siersma
17-7-2015

We werden door de eigenaar, die ook goed Nederlands sprak, hartelijk welkom geheten en hadden een prachtige kamer met bubbelbad. het hotel ligt centraal en tevens in een rustige straat. Een echte aanrader !

Gereisd Met partner in juli 2015

goed hotel,we hadden luxekamers(4 sterren)

Pascal
15-8-2011

mooi hotel, goed ontbijt, wel beperk ontbijt, geen fruit of yoghurt.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Mooie ligging aan de rand van het centrum

Anna
16-3-2011

Hotel ligt op een leuke plek toen ik er was waren ze druk bezig met verbouwen. Voor het hotel stonden foto's van hoe de kamers eruit zagen nou dat kloptte bij ons echt totaal niet. Kamers zijn erg gedateerd, in de badkamer ligt vloerbedekking, bedden zijn niet ze hard als de vloer. Voor de rest hebben wij erg veel last gehad van de muziek van het cafe eronder (100%Brazil) Het ligt wel mooi in de winkelstraatjes van Echternach. Ontbijt was voor de rest goed ook liep er aardig personeel die zelfs vlaams praatte dus erg makkelijk. Leuk terras/cafe: Brasserie Aal Echternach

Gereisd Met partner in maart 2011

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel de la Sure in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel de la Sure zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.