Kleine hotelsWeer vandaag25°11°

29 reviews over Hotel De la Basilique in het Nederlands

Een echte aanrader!!!

L Soetens
4-8-2018

Het hotel was zeer netjes en van alle gemakken voorzien. Super ontbijt, vriendelijk personeel en uitstekende lokatie!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Fantastisch hotel op mooie locatie

Familie de Gre
21-8-2017

Dit hotel heeft ons echt positief verrast. Super mooie en schone kamers. Van alle gemakken voorzien. Koffie en thee op de kamer, gratis. Iedere dag schone handdoeken. Zeepjes en bodylotion aanwezig. Erg goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Kaart in het restaurant is wat beperkt en aan de dure kant, maar in Echternach zijn genoeg leuke restaurantjes te vinden. Eigenares is super vriendelijk en erg behulpzaam. Wij komen hier zeker nog eens terug.

Heel proper hotel

WILLY VERMOESEN
24-7-2017

Ruime kamers met airco wat heel fijn is om rustig te slapen wanneer het heel warm is.
Groot bed en propere badkamer met voldoende handdoeken. Rustig hotel met prima terras. Uitgebreid ontbijt.

Gereisd Met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekend Hotel in hartje Echternach

Wim van Es
2-6-2017

Hotel de la Basilique is fantastisch gelegen in hartje Echternach. Op het terras is het s'avonds goed toeven en kan men genieten van de prima kaart van het hotel. De kamers zijn "Spotless" en de diner ruimtes zijn in lijn met de stijl van de regio prachtig ingericht. Ontbijt is fantastisch en in alles spreekt de zorg voor de gast. Vanwege de ligging is het niet mogelijk om met de auto direct aan het hotel te parkeren. Men heeft echter parkeerkaarten (€ 4,-/dag) voor de vlak bijgelegen openbare parking en biedt men de mogelijkheid om te parkeren in 'n eigen parkeergarage (Op +/- 300m à € 8,-/dag) Hier kunnen ook veilig gratis eigen fietsen worden geplaatst. Vanuit het Hotel kan men zo de fietsroute langs de Sûre op voor prachtige fietstochten op vlakke fietspaden. Kortom Hotel de la Basilique is "The Place to Be" indien u Echternach wilt bezoeken !!

Gereisd Met partner in mei 2017

Heerlijk hotel op een mooie locatie

Anniek Molenaar
4-7-2016

Afgelopen week 2 nachten in het hotel geweest. Mooie ruime en vooral ook erg schone kamers. Daarnaast erg vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijtbuffet. Ook 1 maal savonds in het restrestaurant gegeten. Dit was ook erg goed. Leuk dat het hotel aan het pleintje midden in het centrum lag in de buurt van alle terrassen en restaurants. Vanuit het hotel ben je binnen een paar minuten bij het busstation en vanuit daar kun je starten met verschillende mooie wandelroutes. Een aanrader voor mensen die van de natuur willen genieten, maar ook houden van gezelligheid om zich heen.

Gereisd Met partner in juni 2016

beetje geschrokken

Leni van Weerd-de Witt Wijn
8-6-2016

geschrokken van de kleine nauwe straat vlak naast het hotel waar erg veel verkeer doorheen ging. Daardoor erg lawaaiig en onrustig. Jammer

Gereisd Met partner in mei 2016

Zeer goed

Francois
19-8-2015

De eigenaars : correct en zakelijk. De bediening bij half pension : Ober zeer vriendelijk en doet zijn job uitstekend. Kamers : 9,5 ruim met goede badkamer. Mooie ligging op pleintje. Wel last van lawaai in de nacht, raam dicht en airco aan, probleem opgelost. Het diner bij half pension is van hoge kwaliteit, ontbijtbuffet meer dan voldoende en wanneer nodig direct bijgevuld.

Gereisd Met partner in augustus 2015

Mooi centraal gelegen stadshotel

Heylen
8-4-2014

Centraal stadshotel, naast de basiliek. Gymnasium in de buurt, dus 's morgens veel schoolgaande kinderen. Klokken luiden om 7 uur. Ruime kamers met airco, badkamer met douchegordijn en haardroger. Volledig ontbijt met gekookte eitjes. Lift aanwezig. Kinderbed en -stoeltjes. Vriendelijke bediening. Baas is tevens kok. De maaltijden zijn prijs/kwaliteit. Op verdieping een borstelmachine aanwezig voor uw schoenen.

Gereisd Met partner in april 2014

proper hotel

carinejonckheere
10-8-2013

3 nachten in dit hotel verbleven , we hadden een ruime kamer op het 2 verdiep met zicht op het plein . Alles is heel proper , goede bedden , alleen jammer dat je geen douchecel had wel een bad met een licht douchegordijn. Inderdaad de Bazin is heel oppervlakkig vriendelijk en redelijk bazig naar haar personeel toe. Het ontbijt was goed maar kon iets uitgebreider voor een 4 sterren , ik miste een gebakken eitje en stukjes kaas. De ligging is wel heel goed en dicht bij de Basiliek maar dan moet je s ’morgens om 7 uur de klokken erbij nemen en die gingen al redelijk heftig voor zo vroeg te zijn. In het restaurant hebben we niet gegeten maar niet ver van het hotel heb je enkele goede restaurants zoals 'Giorgio' en 'Le petit poeté' en 'Beim laange veit 'De volgende keer als we naar Echternach komen weet ik nog niet of ik naar hetzelfde hotel zou komen.

Gereisd Met partner in juli 2013

Heel fijn hotel.

Anita
29-7-2013

Le Basilique is een heel fijn hotel, fijne bedden en mooie kamers! Wel fijn dat er airco aanwezig is en dat de ramen dicht kunnen i.v.m. de klokken van de baziliek ernaast. Lekker gegeten op het terras. Leuk gelegen aan een pleintje met veel terrasjes. Het personeel is allemaal heel stugjes, dat is een minpuntje. Ze vroegen niet eens of ons verblijf naar wens was geweest bij het uitchecken. (raar!) Ontbijt tot half 10 vonden wij wat vroeg. ( op tijd opstaan dus) Maar ondanks dat zouden we er zo weer naar toe gaan.

Gereisd Met partner in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • Minimale leeftijd gastenVanaf 18

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkbenodigdheden, Strijkijzer, TV

• ReceptieAanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel De la Basilique in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel De la Basilique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.