Hotel Bon Accueil

4 reviews over Hotel Bon Accueil in het Nederlands

gezellig ouderwets

jacky thoen
6-10-2009

voor oudere mensen ideaal. Geen luxe maar wel heel vriendelijk, Eten lekker maar niets speciaals. .

Gereisd Met vrienden in Tue Oct 06 2009 21:54:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

een echte topper

fam grard maex uit sint truiden
17-4-2009

zeer aangenaam je voelt je er direct thuis eten super lekker en veel zeer vriendelijk voor kinderen en dieren een echte aanraader

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009
2007

Zeer klantvriendelijke vakantieverblijf

Pierre van Hoorde
9-4-2007

Zeer klantvriendelijke vakantieverblijf. Zeer goed familiehotel. Aan te raden voor weekend en ook langer verblijf. Het eten wordt zeer goed verzorgd opgediend. Goede keuze kwaliteit van voeding. Wie er eenmaal is geweest gaat zeker terug.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Klantvriendelijk,spontaan,niet te duur en toch goed

Broeksteeg J.H.M.
29-11-2006

Klantvriendelijk,spontaan,niet te duur en toch goed.Kamers netjes en goede service,Eten goed.Prima en voor herhaling vatbaar.

Gereisd Anders in Wed Nov 29 2006 14:00:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bon Accueil in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bon Accueil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.