Hotel Bel Air

Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag27°12°
Hotel Bel Air
8,7

39 reviews over Hotel Bel Air in het Nederlands

Goed hotel maar weinig oog voor details

wilma van dongen
17-9-2018

Ontvangst was een beetje rommelig, gastvrouw hielp iedereen door elkaar. Hotel is prima, mooi sanitair, goede bedden. Opgang naar kamers per trap erg gevaarlijk, gaten waar geen afrastering voor is naast de trap. Afstapje naar de kamers wat pas verlicht wordt als je voor je kamer staat. Ontbijt was uitstekend hoewel het na 10.00 niet meer aangevuld wordt. Ook zitten er in de vloerbedekking in de eetzaal en in de lakens van het buffet veel vlekken, 4 sterren hotel onwaardig. Bij uitchecken werd niet gevraagd hoe ons verblijf geweest was. Het hotel moet oppassen dat het geen vergane glorie wordt. Dit zit hem veel in gemiste kansen en details (dode orchideen in de vensterbank, tafelkleedjes in de eetzaal die afgeschuierd worden met een tafel veger en blikje in plaats van verschoond worden en gordijnen enz die wel eens naar 2018 getild kunnen worden qua uitstraling. Ook lag er in het zwembad een bordje wat aan de kant hoorde te staan waar

Gereisd Met partner in september 2018

B&M
27-8-2018

We hebben een geweldig weekend gehad! Super vriendelijk personeel dat overal rekening mee houdt! Het was genieten in de Wellness! Ook hebben wij genoten van de Spaanse avond! Deze was goed georganiseerd en er hing een fantastische sfeer! Wij gaan zeker nog eens terug om heerlijk te kunnen relaxen!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Een perfect hotel voor een paar dagen

Dhr. Vlasveld
29-8-2016

Personeel erg vriendelijk, bij binnen komst mogelijkheid tot bezichtiging. Goede en schone kamer. Buitenzijde verdient een verfje. Welness denk ik recentelijk updated. Sauna met mogelijkheid om zelf op te gieten. Mogelijkheid voor een prettige massage Ontbijt is meer dan voldoende. Niet geschikt voor kinderen. Op dag van vertrek heb je de mogelijkheid om gewoon gebruik van zwembad cq. Welness te gebruiken. Dit met de badlaken en badjas van het hotel.

We hebben een aantal aanbieders voor Bel Air voor je op een rij gezet:

Fijn Hotel om tot rust te komen

Kouwenhoven
12-8-2016

Veel ouderen, weinig kinderen wat logisch is gezien het feit dat daar geen faciliteiten voor zijn. Super mooi gelegen in het dal aan het water. Tip boek een superior kamer met balkon. Heerlijk groot bed en mooie grote badkamer. Mooi en fijn terras en heel apart de lounche stoelen op het gras aan de waterkant. Minpunt is de klantvriendelijkheid van het personeel. Ze stralen weinig tot geen plezier uit en werken zeer plichtmatig. Wel fijn dat er Nederlands wordt gesproken. Een tegenvaller was het restaurant, weinig keuze en flink aan de prijs. Voor €25,00 een Entrecote met veel vet en zeen, een bak slappe frites en een bak sla. Ontbijt was ok met vers gebakken brood en veel variatie. Snacks op het terras en de drankjes zijn prima. Kamer 5 sterren, personeel en restaurant minder. Pluspunt, zeer schoon.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Perfektes hotel met lekkere keuken

Schroeyers
14-6-2016

Hotel Bel-Air is voor ons een ideaal hotel om relatief kort bij huis een perfekte tijd door te brengen. Het hotel is rustig, goed onderhouden en levert een uitmuntende Service.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Mooie ligging, maar eet er niet

Miranda
7-6-2016

Eten in hotel bizar duur en niet eens megalekker. Bedden wel Prima en vooral fijn dat er een bad op de kamer is en een gratis welness in het hotel.

oude glorie aan verjonging toe

Michel Calewaert
9-5-2016

wellness : - accomodatie sauna dient grondig te worden herzien - buitenaccomodatie beter inrichten - massage en verzorging zeer goed bar : - meer aandacht voor productkennis, ontbrekende versnaperingen, ... restaurant : - eten is uitstekend en goede bediening, maar wel een beetje traag kamer : - in orde qua netheid maar aan renovatie toe - badkamer mooi gerenoveerd maar ligbad totaal onbruikbaar voor ouderen - optie inloopdouche was véél beter geweest tuin : aan heraanleg toe

Gereisd Met vrienden in mei 2016

Heerlijk hotel

Anja
30-7-2015

Heerlijk hotel voor een paar dagen. Het is wel wat gedateerd maar dat heeft ook wel weer zijn charme. Prima ruime nette kamers met gratis wifi. De spa is helemaal super! Na een lange dag wandelen was het heerlijk relaxen in het zwembad, de stoomcabine en het ligbed buiten in het zonnetje. Het ontbijt was redelijk niet al te uitgebreid. Voordeel: we konden wel lekker buiten op het terras ontbijten. Kortom een prima hotel met een heerlijke wellness.

Heerlijk hotel om te ontspannen ook met kind

Suzanne Rogier De Kuijper
8-3-2015

Wij hebben het er heerlijk gehad met onze dochter van 1 jaar. Mooie ruime kamer opgedeeld in tweeën zodat als zij sliep wij in een soort woonkamertje gewoon ons ding konden doen. Lekker gezwommen en heerlijk ontbeten. Aardige en hulp vriendelijke personeelsleden. Met de buggy op loopafstand van Echternach. Half uurtje wandelen. Wij komen er zeker nog eens terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Mar 07 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

enorm veel verbeterd

wim & lydia
25-2-2014

Enkele jaren geleden stijf en ouwbollig maar nu volledig omgekeerd. Vermoedelijk door nieuw management. Zeer vriendelijk en attent personeel en eindelijk een schitterende keuken, zelden gezien in een hotel van deze categorie in het Groot-Hertogdom. Netheid overal. Zalig zwembad en late checkout. maken ook de laatste dag nog aangenaam.

Gereisd Met partner in Tue Feb 11 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bel Air in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bel Air zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.