Kleine hotelsWeer vandaag28°

12 reviews over Hotel Aux Vieux Moulin in het Nederlands

Prima hotel

Rene
19-6-2012

Dit is een perfect hotel voor mensen die van rust houden. Het ligt 2 km van Echternach in een mooie omgeving. De kamers (hoofdgebouw) zijn ruim, zeer schoon en goed gemeubileerd. Flatscreen tv, internet (bedraad en wifi). Ruime parkeergelegenheid, prima ontbijtbuffet. Bus naar Echternach, Luxemburg etc stopt bijna voor de deur. Het eten is prima, maar duur.

Gereisd Met partner in juni 2012

aanrader, zeer vriendelijk en héél proper hotel

Keikopje
28-8-2011

Hotel is zeer rustig gelegen, ideaal om prachtige wandelingen te doen. Een minpuntje is dat het veel te warm was op onze kamer om 's nachts goed te kunnen slapen ( venster gans de nacht wagenwijd open gezet), het eten is zeer goed. Broodjes kunnen beter. Hotel en restaurant een aanrader op gebied van netheid!!

Gereisd Met partner in augustus 2011

WAUW, FANTASTISCH

mhmfransen
25-7-2011

Vriendelijke gastvrouw/heer, heerlijke kamers in het nieuwe gedeelte, goed ontbijt, uitstekende service. Eten in het eigen restaurant is kostbaar. Jammer, maar geen centraal zitje voor de avonden, maar wel een eigen zitje bij de kamer.

Gereisd Met partner in januari 2010

niet voor herhaling vatbaar

catharine
13-2-2011

Verwachting vlgs 4 ster hotel touroperator viel tegen. Kamer in oud gebouw was niet luxe, koud en niets verder te beleven in hotel. Eten was in restaurant duur en ontbijte vonden wij niet bij 4 ster horen. mondjesmaat en elke dag hetzelfde.

Gereisd Met partner in Tue Feb 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

aangenaam genieten

danny & caroline
18-8-2010

Gastronomisch arrangement voor 2 nachten in het nieuwe gedeelte. Prachtige kamer, alles piekfijn in orde. Zéér vriendelijk ontvangen. Bediening; zowel ontbijt als diner waren perfect. Keuken en wijnen zijn een absolute aanrader.

Gereisd Met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Fantastisch hotel waarbij we zeer gastvrij ontvangen werden

Rob en Marie-Louise
20-7-2008

Fantastisch hotel waarbij we zeer gastvrij ontvangen werden. Culinaire keuken, rustige ligging. Heerlijke bedden.

Gereisd Met partner in Sun Jul 20 2008 16:12:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer mooi gelegen hotel

Thijs en Johan
5-4-2008

Zeer mooi gelegen hotel. Goede service en het eten is erg goed. Het hotel ligt zeer mooi alleen ietswat ver van het centrum (10 euro met taxi) Zeker de moeite waard voor een schitterende vakantie!

Gereisd Met vrienden in april 2008

Mooi gelegen hotel

j. van omme
10-2-2008

Mooi gelegen hotel. Ziet er zeer goed onderhouden uit. We hadden een mooie ruime kamer met mooie badkamer die wel nieuw leek. Goed ontbijt. Goede ontvangst. Perfect hotel dus, alleen maar lof.

Gereisd Met partner in februari 2008
2007

Lang weekend doorgebracht in Aux Vieux Moulin

David
5-11-2007

Lang weekend doorgebracht in Aux Vieux Moulin. Op de eigen website een 4-sterren hotel maar naar onze beleving en volgens de folders daar ter plaatse een keurige 3 sterren. Kamer 2 gehad: wat verouderd met staalharde bedden, kleine maar correcte badkamer. Het restaurant bracht bijzonder lekker eten: de kok heeft zijn vermelding in Gault Millaut zeker verdiend. De bediening was zeer vriendelijk. Uitbater bespaart op chauffage: nog voor alle klanten het restaurant verlieten, werden de radiatoren dicht gedraaid. Ook in de gangen behoorlijk koud. Wij betaalden 70 euro per nacht per kamer, wat voor de streek niet eens zoveel bleek. Al bij al goed verblijf. Maar dus geen 4-sterren waard. Tip: nog beter (lees: uitstekend!) eten in hotel Brimer in Echternach zelf. David.

Gereisd Met partner in Thu Nov 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Prima hotel, gastvrij ontvangen door de eigenares

Mieke Postma
24-5-2006

Prima hotel, gastvrij ontvangen door de eigenares. Kamers prima, eten een belevenis. Echt een aanrader!

Gereisd Anders in mei 2006

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aux Vieux Moulin in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aux Vieux Moulin zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.