Hotel Aigle Noir

6 reviews over Hotel Aigle Noir in het Nederlands

Nooit meer !

Freubel
3-8-2010

Restaurant ziet er goed uit, maar achter de deur!

Zeer klein kamertje (3x4) dit is inclusief de badkamer! badkamer: toilet, wastafeltje en douche in een soort van campingachtig hokje van 80 x 150 cm.

uitzicht waren de asbest golfplaten van de keuken. 1 van de golfplaten was omhoog gezet met een paal als ontluchting voor de keuken. Een parasol moest de regen tegenhouden zodat het water niet rechtstreeks in de keuken stroomde.

Zeer gehorig allemaal. Je hoorde de mensen in het restaurant praten en de pannen in de keuken rammelen. Maar 1 nachtje gebleven.

Gereisd Met partner in Thu Jul 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

eerlijk familiaal culinair hotelleke

Vanderswalm Patrick
27-10-2009

Prijs kwaliteit prachtig familie hotel. Zeer vriendelijk personeel en uitbaters. Gaan er nu al 5jaar jaarlijks terug. Omgeving is gewoonweg subliem.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Oct 27 2009 08:01:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

vriendelijk bediening, schone kamers.

Wiel v.d.Heijden
6-6-2009

we zijn met onze fietsgroep (10 man) gedurende 3 dagen in dit hotel geweest, reacties overwegend positief. De stalling van onze racefietsen kon beter, ( beprkte ruimte). Positief is dat dit hotel in het centrum van Echternach ligt, waardoor men in de avonduren andere aktiviteiten kan ondernemen. Tijdens ons bezoek was er op de markt een concert van de plaatselijke harmonie/fanfare.

Gereisd Met vrienden in mei 2009

2008

Gaan reeds meer dan 10 jaar

John Vandenberghe
3-2-2008

Gaan reeds meer dan 10 jaar.Heel gezellig hotel. Vriendelijk personeel en heel goed eten. We gaan in de maand mei met heel de familie terug op bezoek.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 03 2008 23:38:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Vriendelijke ontvangst en dienst, lekker eten, uitgebreid

Robbens
22-8-2007

Vriendelijke ontvangst en dienst, lekker eten, uitgebreid ontbijtbuffet, aangenaam restaurant. Eenvoudige maar nette, knusse en comfortabele kamer, huiselijke sfeer.

Gereisd Met partner in augustus 2007
2005

aangenaam hotelletje zonder veel franjes,ideaal om eens te

emmanuel gheldof
29-8-2005

aangenaam hotelletje zonder veel franjes,ideaal om eens voor een korte periode Echternach te bezoeken. éen minpuntje:de mini-badkamer!

Gereisd Anders in augustus 2005

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Aigle Noir in Echternach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Aigle Noir zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.