Camping Wies-Neustersterster

75 reviews over Camping Wies-Neu

• 2019
    3Moniek14-07-2019

Troosteloos. Afrader voor kleine kinderen

Wat een troosteloze camping. Paar kippen in een hok. Kleine, verouderde speeltuin, ver van de kanpeerplekken. Geen wc papier. Groot deel vaste staanplaatsen. Deze camping is geen aanrader voor kleine kinderen. Misschien wel voor grotere kinderen die kunnen kanovaren en geen speeltuin of diertjes meer nodig hebben.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gil, Chef, 05-08-2019

Sorry, maar wij hebben veel kinderen op de camping die zich heel goed vermaken. Da Animatie -Team van GWT is de heele daag bezik.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8wim.seppenwoolde11-09-2018

Geweldig en rustig

Na 27 jaar terug ,blijft het een heerlijke plek ,en zijn volvertouwen dat de eigenaar er iets mooi van maakt

Gereisd met partner in september 2018

• 10Familie van der Wissel24-08-2018

Grandioos

De rust die wij als Oma en Opa hadden de ruimte die de kleinkinderen hadden om te spelen in een van de twee speeltuintjes of in het water van de Sure wel onder toezicht van Opa. Tijdens ons verblijf was het erg warm maar gelukkig was de Grote Witte Tent er waar de kinderen zich vermaakte met oa knutselen en ook waterspelletjes Komen hier nu al 19 jaar en de laatste 3 jaar gaan altijd de kleinkinderen mee die nu al vragen of ze volgend jaar weer mogen.

• 9Eetgelegenheden

• 10Familie stuurwold12-08-2018

Geweldig 2.5 week genoten

Voor tweede jaar hier vakantie gehad.alles weer goed geregeld sanitair schoon en elke morgen verse broodjes kinderen van s morgens tot s avonds in de rivier volgend jaar zeker weer

• 10Eetgelegenheden

• 9Marco van zoomeren12-08-2018

Gewoon lekker relax hier op de Camping vriendelijke eigenaar gewoon top vakantie gehad volgend jaar weer

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

• 9marjon beekhuis09-08-2018

geweldig

goede camping, nette douches. muntjes voor douchen kon je lang genoeg mee douchen, sanitair netjes en regelmatig schoongemaakt. vriendelijk nederlandssprekend personeel bij receptie. heel relaxed allemaal. toen we door een lekke tent 4 dagen eerder vertrokken kregen we zonder vragen gewoon het geld van die nachten terug. elke morgen verse broodjes. echt alleen maar positief

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 9de Graaf/Butijn07-08-2018

Gezellige en schone camping met fijne eigenaren.

Dit is een geweldige camping waar wij al sinds 2001 komen, het sanitair is schoon, eigenaren altijd vriendelijk en zonodig behulpzaam, wij kunnen de negatieve reactie echt niet plaatsen.

Gereisd met partner in mei 2018

• 8Alledas11-07-2018

Nette rustige camping

Prima camping. Mooie grote plekken. Eigenaar spreekt Nederlands. Geen geluid van de weg. Muntjes voor het douchen. Super wandelen in de omgeving

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• 3Rene10-07-2018

Nooit meer

Bij aankomst was Het even zoeken near de receptie. Er werd Nederland's Gesproken wat wel fijn was. Men moest douchemuntjes kopen voor 0,80 per stuk voor warm water. Ook werd er meteen een vuilniszak door je strot geduwd van 1 euro per stuk......anders werd het vuil niet geaccepteerd. Toen het weekend werd, leek het wel of we op een grote parkeerplaats stonden. Heel Luxemburg stroomde leeg en ging parkeren op de camping, gewoon op de campingplaatsen. Meteen gemeld bij de receptie, daar werd actie op ondernomen maar een half uur later was het wederom hetzelfde geval. Wanneer ik weer naar de receptie ging om mijn beklag te doen werd er gezegd waar ik me druk om maakte......Nu begrijp ik waarom de plaatsen aan de vieze rivier 2 euro pn meer kosten.......na het canoeen werd er grof gebriik gemaakt van de weinige douches en wc en werden deze als een puinbak achtergelaten. Ook de "parkeerplaats" werd bevuild achtergelaten......

• 4Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden

Wies G, Chef, 12-07-2018

wij vinden het heel jammer dat U ook na langer discusie in de receptie, deze weg gebruikt om onze bedrijf slecht te maken. enkele daagen voor deze review hat U ons nog voor een sizoenplaats gevragt… jammer de douchemunten kosten 80cent

Gereisd met partner in juli 2018

• 9Henk van der Wissel18-02-2018

Fantastisch gaan dit jaar weer

Een rustige goedkope camping in Dillingen Luxemburg waar je in de natuur mooie wandelingen kunt maken . Ook is er gelegenheid vanaf de camping te kanoën naar Echternacht . Er is Fietsverhuur dus voor de sportieve mens genoeg te doen. Voor de kinderen zijn er 2 speeltuintjes en willen ze zwemmen zit je binnen 30 minuten in Beaford of Bitburg. In de zomervakantie de Grote Witte Tent waar kinderen en volwassenen terecht kunnen voor oa Bingo ( de GWT is wel religieuze instellingen) gerund door jongeren die op leuke wijze sport en spel organiseren. Verder is er tijdens de zomer vakantie het jaarlijkse Bierfeest

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

9 tips over Camping Wies-Neu

• Pascal, 30-07-2013

Ga lekker eten bij Am Duerf, op de kruising van Dillingen. Niet duur en heel lekker.

• Grad en Nick, 19-07-2013

Neem een lange stroom kabel mee van +/- 50 meter!

• Lezster, 12-08-2013

Top omgeving, geschikt om o.a.te wielrennen (klimmen!) Prijs/kwaliteit prima. Speeltuin is weinig en animatie programma vrij beperkt. Neem zelf luchtbed / zwemband etc. mee. Dit is ondanks een riviercamping, niet te verkrijgen. Ga vooral aan het water staan, mooie uitkijk en daar is het netjes. Tips voor eigenaar::Speeltuin centraal op camping plaatsen i.p.v. zo achteraf gelegen, stacaravans opschonen, camping winkel aankleden en uitbreiden en bord van de camping DUIDELIJK leesbaar maken.

1 vraag over Camping Wies-Neu

• ingrid, 27-08-2011

zeker niet waar wat deze mensen schrijfen!!!!!!

wij komen al twee jaar op deze camping en de toilet gebouwen worden zeker goed schoongemaakt en het zijn de mensen die zelf een rommeltje er van maken dit jaar zat er poep op de buiten muur van het toilletgebouw zeker wel een meter groot deze werd gewoon derekt netjes schoon gemaakt en ja er is 1 oud toilletgebouw maar daar sta je niet bij die staat meer bij de vaste mensen, en ja je moet betallen voor je vuilniszak en douche maar dat is bijna op alle campings in luxemburg dit is een fijne camping als je van rust houd je kunt elke dag broodjes halen en een krantje wat wil je nog meer

Frits en Els Sprenger, 16-11-2012

Helemaal eens met Ingrid. Je kunt een camping niet beter beheren dan deze mensen doen. Het is er een en al actie, een en al vriendelijkheid en er wordt altijd wel wat gebouwd of vernieuwd. Het zaaltje waar je vorig jaar gratis kon internetten wordt nu omgebouwd tot een prima nieuw sanitair blok en er is inmiddels internettoegang op de hele camping. Wij hebben ons best gedaan, maar kunnen geen negatieve opmerkingen plaatsen over deze camping. Pluim!!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig