Géén boekingskosten

Wies-Neu

LuxemburgGrevenmacherDillingen

We hebben de beste aanbieders voor Camping Wies-Neu voor je op een rij gezet:

7.1GoedScore uit 77 reviews
+37/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

7.1GoedScore uit 77 reviews
  • 7.1Staat v/h sanitair
  • 4.7Eetgelegenheden

Meer camping info

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

77 Reviews over Wies-Neu

• 6MRWF27-08-2022

Nette, ruime camping.

Nette, ruime camping, gelegen aan de rivier. Weinig speelgelegenheid voor kinderen. Hele basic camping. Sanitair was netjes, veel toiletten in verhouding tot 2 douches, deze zouden we uitgebreid kunnen worden. Douchen met muntje. Camping is erg netjes in onderhoud. Vuilnis wordt iedere avond bij je Kampeerplek opgehaald, enige nadeel je moet speciale vuilniszakken kopen à €1 bij de receptie. Verse broodjes te halen, echter pas om 9u en zeer beperkte voorraad! Wasmachines aanwezig, maar reinigden slecht! De moeite niet waard. Prijs kwaliteit verhouding is netjes!

• 8Staat v/h sanitair
    • 1Eetgelegenheden
  • 8HD16-08-2022

Heerlijke camping aan riviertje

Mooie camping aan de rivier. Sanitair was prima, wel jammer dat er geen wc papier was en de douche met muntjes ging. Omgeving mooi, aantal leuke plaatsjes goed te bereiken. Je kunt kanoën op de rivier, maar hij was toen wij er waren te laag. Op loopafstand pizzeria en klein restaurantje. Broodjes op de camping te koop, maar je moet er wel heel vroeg bij zijn. Toen wij er waren was er animatie in de grote witte tent. Prijs van de camping viel ons erg mee.

• 6Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden
  • 9R. Lievens09-03-2021

Zeer toffe camping, wij komen hier regelmatig, al 38 jaar lang. We hebben al in heel Europa op veel campings gestaan maar deze is altijd een stukje terug thuis komen. Een camping die het echte kamperen uitstraalt. Vriendelijke en behulpzame uitbaters.

• 8Henk van der Wissel26-10-2020

Top ondanks corona

Ondanks alle corona strubbelingen en regels hebben we toch weer mogen genieten van ons verblijf op de camping. Volgend jaar weer gebruik maken van onze seizoen plek en genieten van de schoonheid van Luxemburg.

• 3Moniek14-07-2019

Troosteloos. Afrader voor kleine kinderen

Wat een troosteloze camping. Paar kippen in een hok. Kleine, verouderde speeltuin, ver van de kanpeerplekken. Geen wc papier. Groot deel vaste staanplaatsen. Deze camping is geen aanrader voor kleine kinderen. Misschien wel voor grotere kinderen die kunnen kanovaren en geen speeltuin of diertjes meer nodig hebben.

• 4Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gil, Chef, 05-08-2019

Sorry, maar wij hebben veel kinderen op de camping die zich heel goed vermaken. Da Animatie -Team van GWT is de heele daag bezik.

• 8wim.seppenwoolde11-09-2018

Geweldig en rustig

Na 27 jaar terug ,blijft het een heerlijke plek ,en zijn volvertouwen dat de eigenaar er iets mooi van maakt

• 10Familie van der Wissel24-08-2018

Grandioos

De rust die wij als Oma en Opa hadden de ruimte die de kleinkinderen hadden om te spelen in een van de twee speeltuintjes of in het water van de Sure wel onder toezicht van Opa. Tijdens ons verblijf was het erg warm maar gelukkig was de Grote Witte Tent er waar de kinderen zich vermaakte met oa knutselen en ook waterspelletjes Komen hier nu al 19 jaar en de laatste 3 jaar gaan altijd de kleinkinderen mee die nu al vragen of ze volgend jaar weer mogen.

• 9Eetgelegenheden
  • 10Familie stuurwold12-08-2018

Geweldig 2.5 week genoten

Voor tweede jaar hier vakantie gehad.alles weer goed geregeld sanitair schoon en elke morgen verse broodjes kinderen van s morgens tot s avonds in de rivier volgend jaar zeker weer

• 10Eetgelegenheden
  • 9Marco van zoomeren12-08-2018

Gewoon lekker relax hier op de Camping vriendelijke eigenaar gewoon top vakantie gehad volgend jaar weer

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair
  • 9marjon beekhuis09-08-2018

geweldig

goede camping, nette douches. muntjes voor douchen kon je lang genoeg mee douchen, sanitair netjes en regelmatig schoongemaakt. vriendelijk nederlandssprekend personeel bij receptie. heel relaxed allemaal. toen we door een lekke tent 4 dagen eerder vertrokken kregen we zonder vragen gewoon het geld van die nachten terug. elke morgen verse broodjes. echt alleen maar positief

Camping Wies-Neu info

Camping-informatie