Camping Wies-Neu

74 reviews over Camping Wies-Neu in het Nederlands

Geweldig en rustig

wim.seppenwoolde,
11-9-2018

Na 27 jaar terug ,blijft het een heerlijke plek ,en zijn volvertouwen dat de eigenaar er iets mooi van maakt

Gereisd met partner in september 2018

Grandioos

Familie van der Wissel,
24-8-2018

De rust die wij als Oma en Opa hadden de ruimte die de kleinkinderen hadden om te spelen in een van de twee speeltuintjes of in het water van de Sure wel onder toezicht van Opa. Tijdens ons verblijf was het erg warm maar gelukkig was de Grote Witte Tent er waar de kinderen zich vermaakte met oa knutselen en ook waterspelletjes

Komen hier nu al 19 jaar en de laatste 3 jaar gaan altijd de kleinkinderen mee die nu al vragen of ze volgend jaar weer mogen.

Geweldig 2.5 week genoten

Familie stuurwold,
12-8-2018

Voor tweede jaar hier vakantie gehad.alles weer goed geregeld sanitair schoon en elke morgen verse broodjes kinderen van s morgens tot s avonds in de rivier

volgend jaar zeker weer

Marco van zoomeren,
12-8-2018

Gewoon lekker relax hier op de Camping vriendelijke eigenaar gewoon top vakantie gehad volgend jaar weer

geweldig

marjon beekhuis,
9-8-2018

goede camping, nette douches. muntjes voor douchen kon je lang genoeg mee douchen, sanitair netjes en regelmatig schoongemaakt. vriendelijk nederlandssprekend personeel bij receptie. heel relaxed allemaal. toen we door een lekke tent 4 dagen eerder vertrokken kregen we zonder vragen gewoon het geld van die nachten terug. elke morgen verse broodjes. echt alleen maar positief

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Gezellige en schone camping met fijne eigenaren.

de Graaf/Butijn,
7-8-2018

Dit is een geweldige camping waar wij al sinds 2001 komen, het sanitair is schoon, eigenaren altijd vriendelijk en zonodig behulpzaam, wij kunnen de negatieve reactie echt niet plaatsen.

Gereisd met partner in mei 2018

Nette rustige camping

Alledas,
11-7-2018

Prima camping. Mooie grote plekken. Eigenaar spreekt Nederlands. Geen geluid van de weg. Muntjes voor het douchen. Super wandelen in de omgeving

Gereisd met partner in juli 2018

Nooit meer

Rene,
10-7-2018

Bij aankomst was Het even zoeken near de receptie. Er werd Nederland's

Gesproken wat wel fijn was. Men moest douchemuntjes kopen voor 0,80 per stuk voor warm water. Ook werd er meteen een vuilniszak door je strot geduwd van 1 euro per stuk......anders werd het vuil niet geaccepteerd. Toen het weekend werd, leek het wel of we op een grote parkeerplaats stonden. Heel Luxemburg stroomde leeg en ging parkeren op de camping, gewoon op de campingplaatsen. Meteen gemeld bij de receptie, daar werd actie op ondernomen maar een half uur later was het wederom hetzelfde geval. Wanneer ik weer naar de receptie ging om mijn beklag te doen werd er gezegd waar ik me druk om maakte......Nu begrijp ik waarom de plaatsen aan de vieze rivier 2 euro pn meer kosten.......na het canoeen werd er grof gebriik gemaakt van de weinige douches en wc en werden deze als een puinbak achtergelaten. Ook de "parkeerplaats" werd bevuild achtergelaten......

Gereisd met partner in juli 2018
Wies G, Chef, 12-7-2018
wij vinden het heel jammer dat U ook na langer discusie in de receptie, deze weg gebruikt om onze bedrijf slecht te maken. enkele daagen voor deze review hat U ons nog voor een sizoenplaats gevragt… jammer de douchemunten kosten 80cent

Fantastisch gaan dit jaar weer

Henk van der Wissel,
18-2-2018

Een rustige goedkope camping in Dillingen Luxemburg waar je in de natuur mooie wandelingen kunt maken . Ook is er gelegenheid vanaf de camping te kanoën naar Echternacht . Er is Fietsverhuur dus voor de sportieve mens genoeg te doen. Voor de kinderen zijn er 2 speeltuintjes en willen ze zwemmen zit je binnen 30 minuten in Beaford of Bitburg. In de zomervakantie de Grote Witte Tent waar kinderen en volwassenen terecht kunnen voor oa Bingo ( de GWT is wel religieuze instellingen) gerund door jongeren die op leuke wijze sport en spel organiseren. Verder is er tijdens de zomer vakantie het jaarlijkse Bierfeest

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

rustige camping aan de sure

vrancken_d,
10-9-2017

Rustige camping gelegen aan de sure , met 3 redelijke grote en nette sanitaire blokken ,

Het sanitair ziet er mooi uit alleen het muntje (80 cent ) is vrij rap op .

Men spreekt er nederlands aan de receptie en zijn wel vriendelijk .

Men kan er ook kano huren .

We hebben er ook frietjes gegeten op de camping en die waren lekker !

Voor natuurliefhebbers en wandelaars is dit wel een aanrader , en ge kunt er vissen vanop de camping .

Gereisd met partner in september 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Wies-Neu in Dillingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Wies-Neu zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.