Vakantiehuis
4,5

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Bungalowpark Hondsbierg voor je op een rij gezet:

64 reviews over Vakantiehuis Bungalowpark Hondsbierg in het Nederlands

Niet voor herhaling vatbaar!

Ano
29-7-2018

Voor ons nooit meer! Kleine verouderde en uitgeleefde huisjes en meubilair. Door het platte metalen dak erg warm !

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

nooit meer

Lea
18-12-2016

De ligging was prima, mooie omgeving en vlakbij de bossen, maar het huisje was echt niet meer van deze tijd. Vooral de badkamer was een ellende, als je naar het toilet moest moet de deur open blijven staan anders kan je nog niet gaan zitten.

Gereisd Met partner in mei 2016

Slecht

Frank
29-8-2016

Prijs kwaliteit verhouding is ver te zoeken, kleine douche slechte bedden, kleine wc en veel ongedierte zoals vliegen, muggen, wespen en ander gespuis. Parkeergelegenheid is ook drama elke keer weer een plek zoeken bij terug komst. Nee dank je voor ons nooit meer. Huisje was ook totaal niet schoon en echt verouderd.

Dikke voldoende

Elipeli
13-8-2016

Goede locatie voor wandelen en mountainbiken. Bungalows zijn verouderd, maar alles is er wat je nodig hebt. Elke ochtend verse broodjes. Supermarkt is 5 min. rijden met de auto. Erg vriendelijke Nederlandstalige beheerders. Erg mooie omgeving.

Leuk en heel goede prijs/kwaliteit verhouding

Lotte
12-6-2016

We verbleven een lang weekend met 4 vrienden in een van de huisjes. Superontvangst, ook na 22u. Basic huisjes, maar hebben alles wat je nodig hebt voor een fijn weekend in Luxemburg. Erg vriendelijke en behulpzame eigenaren. Onze douche had wel problemen met warm worden/blijven, maar misschien hadden we gewoon pech. Voor 6 volwassenen is het huisje misschien een beetje krap, maar met z'n vieren was het prima! Erg mooi uitzicht, fijne locatie en leuke buitenruimte. Je kunt prachtig wandelen in de omgeving en klimmen in Berdorf op ongeveer 10-15 minuten rijden.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Heerlijke uitvalsbassis.

Y del Prado
29-6-2015

Heel eenvoudig zeer schoon huisje. Vanuit het huisje heb je uitzicht over het dal en de rivier de Saur. Van hieruit kun je prachtige wandelingen maken. Wij bezochten ook het kasteel bij Beaufort. Hier kun je een rondleiding krijgen door het woongedeelte van het kasteel. Ramona en Alphons zijn klantvriendelijk hebben hart voor hun bungalow park. In het dorp hebben we lekker gegeten in de plaatselijke restaurants. Het huisje is niet groot, maar wij hadden met onze hond het erg naar ons zin en ruimte genoeg. Buiten is een ruime plek waar een picknicktafel staat. Dat wat we nodig hadden was aanwezig. Wij hadden bij ons huisje geen Wifi bereik, maar wat was dat heerlijk voor een weekje. Bij de receptie en andere huisjes kon wel Wifi ontvangen worden.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eenvoudige huisjes in het bos

Sanne
20-10-2014

Eenvoudig ingerichte huisjes, maar je hebt alles wat je nodig hebt....geen tv, magnetron, koffiezetapparaat, maar als je je daar op instelt, is het prima. Huisjes zijn wel schoon! Genoeg te doen in de omgeving. Leuk dat je spelletjes kunt lenen en broodjes kunt bestellen bij de receptie.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Oct 17 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plek

Truus van Eenennaam
24-9-2014

Sfeervolle huisjes op een kleinschalig zeer rustig park, in een schitterende omgeving, waar prachtige wandelingen gemaakt kunnen worden. De eigenaren zijn zeer behulpzaam, ook in het naseizoen is de service perfect. De mensen hebben duidelijk hart voor de zaak. Daarnaast zijn er genoeg mogelijkheden om lekker uit eten te gaan, zoals in het dichtbijzijnde Echternach.

Gereisd Met partner in september 2014

Superrrr!!!

Pascal Huibers
15-4-2014

Dankzij Alphons en Ramona van 'Bungalowpark Hondsbierg' te Dillingen hebben wij een perfect verblijf gehad in Luxemburg voor de opnames van onze film 'Een Volkomen Verrassing'.

Dit bungalowpark ligt terrasvormig tegen de groene heuvels van Dillingen. Vanuit elk huisje heb je een prachtig uitzicht over heuvels en een mooie rivier. Lekker in de rust en maar een kwartier rijden van de steden Echternach en Diekirch. Ook de oude, Romeinse stad Trier bevindt zich op ongeveer 20 kilometer afstand. In de omgeving zijn er veel activiteiten te doen. Wandelen in het mooie natuurgebied Mullerthal trail met watervallen en rotspartijen en tegenover het bungalowpark ligt de enige kano opstap plaats van het land.

Wil je een lang weekend weg, wil je niet teveel betalen en hecht je geen waarde aan (overbodige) luxe? Dan is 'Bungalowpark Hondsbierg' echt een aanrader! Voor mij was het de derde keer dat ik er verbleef.

Gereisd Zakelijk in april 2014

Een fantastische plek midden in de natuur

Ineke Stoopendaal
14-12-2012

Top locatie. Heerlijk rustig. De accommodatie is basic, maar wat heb je nou eigenlijk nodig? Lekker weg van tv, computer en spelcomputer. 3 slaapkamertjes ook wel handig. Prachtig uitzicht. Het park ligt tegen een helling van het kleine Dillingen. Je kunt brood bestellen bij de receptie. Voor je overige boodschappen moet je naar een grotere plaats. Wel kun je bij de receptie appelsap uit eigen gaard kopen.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jan 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Bungalowpark Hondsbierg in Dillingen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Bungalowpark Hondsbierg zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.