Consdorf

Reviews over Consdorf

Wandelparadijs

HenkenSandra
    21-4-2014

Je kan zien dat in Luxenburg veel wordt gedaan om het toeristisch aantrekkelijk te maken. Overal goed aangelegde EN onderhouden wandelmogelijkheden. Het is dat het weer soms te wensen overlaat anders zouden wij hier gewoon elk jaar naar toe gaan.

Gereisd Met partner in Mon Apr 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

leuk , zelfs bij regen weer

raphael
    10-9-2011

we hebben naar het natuurparck geweest , was een leuke dag voor een klein prijsje, het regende de hele dag , maar we hebben het met de kinderen toch een mooie dag kunnen van makken. mooie dieren trouwens en net onderhouden, jammer waren niet alle atractie open , wegens het slechte weer denk ik, en zo te zien was het een familie onderneming. de schow was iets minder voor volwassen. maar al bij al toch een 7.5 op 10

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2011

Klein plaatsje, fantastische omgeving

F_Diepstraten
    22-7-2010

Het stadje stelt niet zoveel voor. Een bakkertje en twee cafés en dan heb je het wel weer gehad. Maar de omgeving is fantastisch. Met name voor de wandelaars een prima oord! Fantastisch landschap door onder andere de rotspartijen en het heuvelachtige landschap. O.a. de bekende Kohlscheuer ligt hier. Neem beslist een zaklamp mee als je door deze kloof heen loopt! Dit geldt ook voor de Déwepëtz.

Direct achter camping La Pinède loopt een voetpad dat naar een uitzichtpunt loopt. Even verderop kom je bij een parkeerplaatsje, vanwaar mooie natuurroutes te lopen zijn. Loop b.v. een stukje over de Mullerthal Trail route. Absoluut een aanrader!

Veel uitstapjes mogelijk naar alle Luxemburgse kastelen, en plaatsen zoals Berdorf en Luxembourg. Ook Trier is een leuke optie!

Voor meer info: mail gerust!

Gereisd Met partner in juli 2009

Prachtige en indrukwekkende natuur!

De Troch Eliane
    16-5-2009

Ideale plek voor wandelaars en natuurliefhebbers. Wandelingen zijn enorm goed aangegeven en zeer uitgebreid. Paden zijn op natuurlijke wijze en degelijk aangelegd. Ik heb nogal snel last van hoogtevrees, maar hier voelde ik me volkomen veilig. Deze streek rond Consdorf kan gerust tippen aan de Gorges in Frankrijk of een of andere kloof in Kreta. De rotsformaties maakten grote indruk. De bossen zijn heerlijk en vol zanggeluiden van de verschillende vogels. Qua uitgangsleven valt er niets te beleven. Af en toe een klein cafeetje in de dorpen. Wie meer drukte wenst, kan naar Echternach, niet zo ver weg.

Gereisd Met partner in mei 2009
Consdorf scoort een 7,4 uit 10, op basis van 11 reviews