Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa

Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa

8.4Fantastisch

Luxemburg, Grevenmacher, Canach

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa voor je op een rij gezet:

• Sauna

63 reviews over Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa

• 8Rob en Marjan23-07-2007

Wij zijn hier de laatste 5 jaar al minimaal 10 keer geweest. Binnekort gaan we weer een weekendje. Heerlijk in de natuur maar toch dicht bij de stad Luxemburg. Leuke fiets en wanderlroutes.

Ontbijt is zeer uitgebreid. Lekker zwembad, sauna en wirlpool. Een prima hotel om te relaxen

Gereisd met partner in maart 2007

• 9f uit be24-06-2007

prima hotel,zeer verzorgd en mooie ruime kamers.rustige liging.ontbijt prima.je blijft beter in het hotel eten.uitstekende kwaliteit.

Gereisd in juni 2007

• 9Barbara11-02-2007

Net terug, 2 v en 1 kind (2j). Prima hotel. Wij hadden een comfortkamer, lekker ruim met zitgedeelte. Kinderbedje kan aangevraagd worden bij hotel. Ontbijt meer dan genoeg keuze en goed verzorgd. Ligging is rustig, in de directe omgeving is niet veel te doen afgezien van wandelen. Luxemburg-stad op 16 km, Trier ca. half uurtje met auto.

Gereisd met familie in februari 2007

• 8j en t20-01-2007

zeer verzorgd hotel met uitstekende bedden. heerlijk rustig en zeker ook geschikt voor niet golfers. wij als wandelaars vonden de nabije omgeving matig,maar met auto ben je in een half uurtje op de mooiste wandelplekken. geboekt via touroperator voor een prikkie met zeer luxe ontbijt. nadeel bij warm weer ,er is alleen een buitenzitgelegenheid bij het restaurant

Gereisd in januari 2007

• 9Patrick Liégeois16-10-2006

Gelegen in een prachtig natuurgebied (ook golfterrein) en dientengevolge zéér rustig. De maaltijden zijn verzorgd en lekker. Indien je geen golfer bent kan je genieten van het aangename zwembad, de sauna en jacuzzi. Het personeel is behalve bekwaam ook zeer vriendelijk en profesioneel. Te doen.

Gereisd in oktober 2006

• 8w. moonen02-06-2006

Het was een mooi hotel. De kamer was prima. Het ontbijt was goed. Was wel erg op Engelse gasten toegespitst. Het was wel even zoeken naar het hotel. We hebben fijne dagen gehad.

Gereisd in juni 2006

• 8David en Jolanda (en Naomi)18-05-2006

Wij zijn de 1e week van mei hier geweest. Zoals iemand schreef: je zit inderdaad in Teletubbie-land. Groene heuvels. In het hotel is weinig te doen; je moet er wel op uit. Ontbijt en kamer zeer goed verzorgd. Mooie golfbaan ernaast. Wij hebben een heerlijke midweek gehad.

Gereisd in mei 2006

• 9Mellanie17-04-2006

Wij zijn net terug van een paasweekend Luxemburg. Hebben 3 nachten in Hotel Kikuoka verbleven en ik zou het zo weer doen. Het is erg chique en een beetje "kak" allemaal, wat dat betreft past het dus prima in het golf sfeertje. Maar wanneer je niet van golfen houdt (net als wij) dan is het ook perfect toeven. Erg schoon, prima ontbijt, vriendelijk personeel noem maar op. Het is idd wel even zoeken naar het hotel. Gelukkig hadden we navigatie die ons er feiloos heen bracht, maar anders belooft het wel wat.

Personeel spreekt gebrekkig Engels, maar ze doen erg hun best. Allemaal even vriendelijk en correct. Prima zwembad, sauna en jaccuzi.

Kortom, niks te klagen!

Gereisd in april 2006

• 8sefran23-01-2006

Het was even zoeken, maar het is inderdaad een mooi hotel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij hadden ons dochtertje mee van 10 maanden oud en voor haar was ook alles netjes geregeld. Een babybedje, een kinderzitje aan de tafel en uitgebreid aandacht van het personeel. De "badjufvrouw" kwam nog met ballen en andere spulletjes aanzetten voor onze dochter in het zwembad. Aanrader dus!

Gereisd in januari 2006

• 8paul huys14-11-2005

Prachtige ligging, mooie uitzichten. Zeer ruime en perfekt uitgebouwde kamers Ruim en verzorgd zwembad, zeer mooie sauna's.Vriendelijk personeel. Wij namen half pension.Een slechte keuze Eten heel gewoontjes en de eerste avond 2.5 uur aan tafel voor drie simpele gangen.Na onze commentaar, een gratis glas schuimwijn en ekskuses.De dag daarop inderdaad veel sneller en...terug gratis een glas schuimwijn. Afgezien van het eten...toch al met al een aanrader.Tip : neem keuzemenu 's avonds aan 27 euro, dan veel meer keuze. Ons weekend was dat van 11 november.

Gereisd in november 2005

Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa info