Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa

Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa

8.4Fantastisch

Luxemburg, Grevenmacher, Canach

8.4Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa voor je op een rij gezet:

• Sauna

63 reviews over Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa

• 8Dennis en Wendy12-11-2008

geweldig hotel,leuke en ontspannen sfeer

Is echt een mooi en zeer luxe hotel met geweldige en ruime kamers. Het hotel heeft een zeer goed restaurant wat wel boven de middenklasse in prijs ligt. Luxemburg is zeer mooi in de herfst vooral ook om te wandelen en bezichtingen te doen, alles is meteen in de buurt.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 9henk02-09-2008

perfect gelegen hotel; echte luxe

Schitterende kamers ( zalen eigenlijk). Prima ontbijt. Wel vrij prijzig maar gezien omgeving en luxe mag dat. Prima uitvalsbasis voor bijv. bezoek Luxemburg stad.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9Rrf11-08-2008

Klasse!

Afgelopen weekend geweest, geboekt via weekendjeweg nl; 2 verrassingen bij aankomst...borg is geen 50 euro maar 200, te betalen via creditcard en bed voor ons van kind was niet bijgepaatst terwijl dit bij boeking was beloofd.Ter plaatse stelde men echter van niets te weten; we kwamen er uiteraard niet achter waar de fout lag. Alles was volgeboekt dus een andere kamer ging niet. Men zou kijken wat men kon doen...binnen 10 minuten stond men voor onze deur met een extra bed.Alsnog keurig geregeld dus! Het ligt afgelegen en er is niets te doen. Vonden wij prima want we zijn 2 dagen op stap geweest en kwamen pas laat terug zodat wij alleen hebben geslapen / ontbeten (ontbijt was ook prima verzorgd) en rust / stilte is wat ons betreft beter dan een een drukke verkeersweg liggen. Aanrader, ook voor niet-golfers! O ja, kamers waren redelijk luxe, schoon en modern en RTL4 was ook te ontvangen.

Gereisd met familie in augustus 2008

• 9emiel de naeghel26-07-2008

goede prijs kwaliteit

Wij verbleven enkele dagen met golfvrienden in het hotel. Alles zeer verzorgd , mooi ontbijt ,gezellige sfeer .

Wij komen zeker terug

Gereisd met vrienden in juli 2008

• 10Jabeca03-04-2008

Wij zijn na 3 dagen in Hotel Kikuoka zeer tevreden over dit hotel Grote luxe kamers en een prima ontbijt Personeel vriendelijk en behulpzaam In een woord voor iedereen een aanrader om een paar dagen door te brengen

Gereisd met partner in april 2008

• 9Marc11-03-2008

Nieuw, modern hotel op een boogscheut van Luxemburg-stad (15 km), maar toch uiterst rustig gelegen. Heel veel staat in het teken van golf, wellness. Goed ontbijtbuffet. Restaurant 's avonds weinig sfeervol; klassieke keuken, zonder verrassingen. Ruime, mooie kamers met alle komfort. Uitstekend hotel voor seminaries, golfliefhebbers of personen die een bezoek aan Luxemburgstad wensen te combineren met een verblijf in alle rust.

Gereisd met partner in maart 2008

• 8Simone06-12-2007

Zeer leuk hotel op een hele mooie locatie. De Eagle Bar die bij de golfcourse hoort is ook heel gezellig, heel vriendelijk personeel en een warme sfeer. Ontijt ook super, heerlijk vers en veel keuze. Mooie ruime kamer, goede lichte badkamer. Canach zelf is klein en saai, wel mooie bosrijke omgeving. Luxemburg zelf is een hele mooie stad, heel veel leuke winkels, vooral nu (december) met leuke kerstmarktstalletjes. Echt een aanrader!

Gereisd met partner in december 2007

• 10Katja & Davy12-11-2007

Wat was dit een perfect verjaardagscadeau! Een fantastische rustige ligging, héél vriendelijk personeel... We hebben niet gegolfd, maar de volgende keer zeker wel! Het uitzicht is ook leuk tijdens het heerlijk ontbijt... En de "baddame" was ook nog 's supervriendelijk en heeft ons ook heel veel tips gegeven voor leuke uitstapjes. Het was er op-en-top goed!

Gereisd met partner in november 2007

• 9Suzanne Groote30-08-2007

Wij hebben hier net 4 nachten zalig geslapen in een prima kamer met dito bed. Uitstekend ontbijt. Veel rust. Jammer dat je moet bijbetalen voor gebruik zwembad ed. Wij vonden het hotel makkelijk te vinden. Vanuit alle richtingen staat het ons inziens goed aangeduid (wit bord met golfteken) Voor golfers is het een prima locatie.

Gereisd met partner in augustus 2007

• 9WUYTACK VAN ACKER16-08-2007

Een aanrader,toch een zeer rustig hotel zaaaaaaalig vertoeven.

Gereisd met partner in augustus 2007

Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa info