9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa voor je op een rij gezet:

64 reviews over Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa in het Nederlands

Mooi hotel in een prachtig rustige omgeving.

Isabelle S
30-8-2018

Wij hebben over de hele lijn een perfect verblijf gehad: grote kamer, aangename welness/zwembad/fitness, rustige omgeving, vriendelijk personeel, lekker ontbijt..

Zeer goed

Eric
18-12-2017

Zeer goed hotel, mooie en grote kamer, lekker eten , alles was top, we komen er zeker terug.

Gereisd Met partner in december 2017

Fantastisch hotel

Ben-en-Desiree
12-8-2017

Wij hebben hier 4 nachten verbleven en dit was ronduit perfect. De incheck was uitgebreid en alles werd in vlekkeloos Engels uitgelegd, ook bij de uitcheck was dit prima. Wij hadden een zeer grote superior kamer met 2 verdiepingen en dit was in 1 woord geweldig. Alles wat nodig was, was in deze kamer aanwezig. Beneden een prima badkamer, grote bank en 2 stoelen en een tv en eveneens veel kastruimte met kluis en koelkastje. Boven was een uitstekend bed met wederom een tv. Ook de airco werkte perfect en de hele kamer was lekker koel. Het uitzicht was op de golfbaan en de rustige omgeving. Parkeergelegenheid was er ook meer dan voldoende. Kortom voor ons was dit hotel perfect en wij komen hier zeker terug.

Fantastisch verblijf

Annemie
4-3-2017

Lekker ontbijt en vriendelijk onthaal.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Echt de moeite!

Bjorn
17-8-2016

Een aanrader voor mensen die op doorreis zijn, prachtig hotel met vele faciliteiten. Zeer nette badkamer, proficiat aan het personeel.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Heerlijk rustig hotel n mooie omgeving

Widdy30
26-6-2016

Mooi hotel, ruime en mooie verzorgde kamers. Ruime propere en luxueuze badkamer. Ontbijt is wel een tegenvaller: te druk, buffet kan niet volgen en rommelig. Eitjes waren dan weer uitgedroogd. Je verwacht toch meer voor deze prijs. Avondeten in restaurant wel goed. Voor kind ook eenvoudig kleinere aangepaste versie van hoofdgerecht.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun May 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Voor een korte vakantie

wullaert
4-1-2015

Mooi hotel met aangename kamers; een bed boven en een zetel-bed beneden. Propere badkamer met apart toilet.Tapijt in de kamer, geen open raam. Badjassen te verkrijgen mits een kleine prijs. Zwembad koud, klein met een ondiep gedeelte. Handdoeken en ligzetels zijn voor handen. Het ontbijt lekker en in buffetvorm. Diner aan tafel met hoogtes en laagtes. Mijn man is diabeet en kreeg een apart dessertje op simpele vraag +++. Kan je golf spelen dan zit je hier op je plaats. Omgeving mooi om te wandelen en fietsen. Een goede uitvalsbasis om uitstappen te doen in de omgeving. Johan Veronique en Tim.

Gereisd Met oudere kinderen in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Eten in de Eaglebar

Tanya
31-12-2013

Eerste kerstdag; een erg prijzig kerstdiner, dat in een recordtempo werd opgediend in een sfeerloze ruimte. Tweede kerstdag; een betaalbare maaltijd in de Eaglebar, veel gezelliger!!! Tip: sla die eetzaal dus over en loop door naar de Eaglebar. Verder is het jammer dat je voor de sauna extra moet betalen, hadden we niet al genoeg betaald voor dit té dure hotel?

Gereisd Met oudere kinderen in december 2013

Zeer mooi gelegen hotel!

Peter van de Ven
19-8-2013

Zeer mooi landelijk gelegen hotel. Onze kamer was mooi schoon, alleen jammer dat in de lichte vloerbedekking allemaal een soort roestvlekjes zaten.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Superplek!!!!

Angelique Willems
22-7-2013

Komen al jaren in dit hotel. Inmiddels is onze zoon 8, maar zeer geschikt voor alle leeftijden. Ruime, schone kamers met prachtige uitzichten! Vriendelijk personeel. Een keer slechte bediening getroffen dat was jammer, maar kan natuurlijk gebeuren. Overige keren, en dat waren er velen, vriendelijk, behulpzame mensen getroffen. Eten is oké, maar niet speciaal en dan doel ik niet op het luxere restaurant. Wij gaan vaak buiten de deur eten, in de nabije omgeving ligt goede Japanner (Wasabi) en Italiaan (scaramouche). Zwembad is ideaal en vriendelijk personeel!! Prijzen voor de kamers zijn zeer redelijk en ligging is goed. Metz/ Trier en zelfs Nancy is redelijk aan te rijden. Een goed hotel ook als tussenstop.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Zwembad

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • Sport & SpelBiljart

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa in Canach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.