Géén boekingskosten
/Luxemburg/Grevenmacher/Canach/Hotels Canach/Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa

Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa

LuxemburgGrevenmacherCanach

We hebben de beste aanbieders voor Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa voor je op een rij gezet:

8.5FantastischScore uit 58 reviews
+26/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.5FantastischScore uit 58 reviews

• Airconditioning
  • Rolstoel toegankelijk
  • Sportfaciliteiten

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

58 Reviews over Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa

• 10Isabelle S30-08-2018

Mooi hotel in een prachtig rustige omgeving.

Wij hebben over de hele lijn een perfect verblijf gehad: grote kamer, aangename welness/zwembad/fitness, rustige omgeving, vriendelijk personeel, lekker ontbijt..

• 9Eric18-12-2017

Zeer goed

Zeer goed hotel, mooie en grote kamer, lekker eten , alles was top, we komen er zeker terug.

• 10Ben-en-Desiree12-08-2017

Fantastisch hotel

Wij hebben hier 4 nachten verbleven en dit was ronduit perfect. De incheck was uitgebreid en alles werd in vlekkeloos Engels uitgelegd, ook bij de uitcheck was dit prima. Wij hadden een zeer grote superior kamer met 2 verdiepingen en dit was in 1 woord geweldig. Alles wat nodig was, was in deze kamer aanwezig. Beneden een prima badkamer, grote bank en 2 stoelen en een tv en eveneens veel kastruimte met kluis en koelkastje. Boven was een uitstekend bed met wederom een tv. Ook de airco werkte perfect en de hele kamer was lekker koel. Het uitzicht was op de golfbaan en de rustige omgeving. Parkeergelegenheid was er ook meer dan voldoende. Kortom voor ons was dit hotel perfect en wij komen hier zeker terug.

• 8Annemie04-03-2017

Fantastisch verblijf

Lekker ontbijt en vriendelijk onthaal.

• 8Bjorn17-08-2016

Echt de moeite!

Een aanrader voor mensen die op doorreis zijn, prachtig hotel met vele faciliteiten. Zeer nette badkamer, proficiat aan het personeel.

• 9Widdy3026-06-2016

Heerlijk rustig hotel n mooie omgeving

Mooi hotel, ruime en mooie verzorgde kamers. Ruime propere en luxueuze badkamer. Ontbijt is wel een tegenvaller: te druk, buffet kan niet volgen en rommelig. Eitjes waren dan weer uitgedroogd. Je verwacht toch meer voor deze prijs. Avondeten in restaurant wel goed. Voor kind ook eenvoudig kleinere aangepaste versie van hoofdgerecht.

• 8wullaert04-01-2015

Voor een korte vakantie

Mooi hotel met aangename kamers; een bed boven en een zetel-bed beneden. Propere badkamer met apart toilet.Tapijt in de kamer, geen open raam. Badjassen te verkrijgen mits een kleine prijs. Zwembad koud, klein met een ondiep gedeelte. Handdoeken en ligzetels zijn voor handen. Het ontbijt lekker en in buffetvorm. Diner aan tafel met hoogtes en laagtes. Mijn man is diabeet en kreeg een apart dessertje op simpele vraag +++. Kan je golf spelen dan zit je hier op je plaats. Omgeving mooi om te wandelen en fietsen. Een goede uitvalsbasis om uitstappen te doen in de omgeving. Johan Veronique en Tim.

• 7Tanya 31-12-2013

Eten in de Eaglebar

Eerste kerstdag; een erg prijzig kerstdiner, dat in een recordtempo werd opgediend in een sfeerloze ruimte. Tweede kerstdag; een betaalbare maaltijd in de Eaglebar, veel gezelliger!!! Tip: sla die eetzaal dus over en loop door naar de Eaglebar. Verder is het jammer dat je voor de sauna extra moet betalen, hadden we niet al genoeg betaald voor dit té dure hotel?

• 8Peter van de Ven19-08-2013

Zeer mooi gelegen hotel!

Zeer mooi landelijk gelegen hotel. Onze kamer was mooi schoon, alleen jammer dat in de lichte vloerbedekking allemaal een soort roestvlekjes zaten.

• 9Angelique Willems22-07-2013

Superplek!!!!

Komen al jaren in dit hotel. Inmiddels is onze zoon 8, maar zeer geschikt voor alle leeftijden. Ruime, schone kamers met prachtige uitzichten! Vriendelijk personeel. Een keer slechte bediening getroffen dat was jammer, maar kan natuurlijk gebeuren. Overige keren, en dat waren er velen, vriendelijk, behulpzame mensen getroffen. Eten is oké, maar niet speciaal en dan doel ik niet op het luxere restaurant. Wij gaan vaak buiten de deur eten, in de nabije omgeving ligt goede Japanner (Wasabi) en Italiaan (scaramouche). Zwembad is ideaal en vriendelijk personeel!! Prijzen voor de kamers zijn zeer redelijk en ligging is goed. Metz/ Trier en zelfs Nancy is redelijk aan te rijden. Een goed hotel ook als tussenstop.

Hotel Mercure Luxembourg Kikuoka Golf & Spa info

• SaunaBeschikbaar (1)
  • SportschoolBeschikbaar (1)
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

• Adresgegevens
    100 Scheierhaff, 5412