Camping Officiel Born

46 reviews over Camping Officiel Born

• 2019
    7Astrid09-08-2019

Ruime, rustige camping

Mooie, rustige camping aan een riviertje waar je leuk kunt vissen. Ruime plekken waaruit je zelf je plekje mag kiezen. Sanitair is prima! Wordt goed schoon gehouden en ook lekkere warme douches. Op de camping is een goed restaurant met gezellig terras aanwezig maar dat zit s'avonds snel vol en het personeel kan die drukte niet goed aan. Dan kan je lang wachten op je bestelling of voordat je bestelling überhaupt wordt opgenomen. In de buurt vind je geen supermarkt of andere winkels. De dichtsbijzijnde dorpen waar enigzins iets te beleven is, zijn Wasserbilig (6km) en Echternach (15km).

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Fam. V. H.30-07-2019

Uitstekend.

Nette en rustige camping. Ruime plaatsen en bosrijke omgeving gelegen aan een riviertje. Sanitair en douches net en schoon. Uitstekend restaurant met gezellig terras. Zeer vriendelijke eigenaar en personeel.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 5Stien25-07-2019

Nooit meer!

Ligging is prima, rustige omgeving, niet overbevolkt. Toiletgebouwen zijn van buiten en binnen verwaarloosd, toe aan een flinke renovatie en worden slecht schoongemaakt. Van de 6 dagen dat we er waren heb ik maar 1 x een klein beetje warm water gehad. Afwaswater is koud. De campingplaats was ruim, maar er zaten veel kuilen in het veld, het veld naast ons had veel last van mollen. Er werd niet gereageerd op mijn klacht van vieze toiletten, en warm water.

• 7Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• Oude reviews

8Gerda18-09-2017

Hele fijne camping aan de rivier de Sûre

Meerdere keren op deze camping geweest en op doorreis naar Frankrijk echt een aanrader. Goed eten op de camping en niet duur....

Gereisd met partner in augustus 2010

• 6Poeka06-08-2016

Prima camping.

Plaatsen: prima. Mooi aan de rivier Speeltuin: top! Restaurant: redelijk tot goed. Wel lekker om te eten na 1 dag rijden. Ook fijn veel Ikea kinderstoelen. WiFi: dramatisch Sanitair: prima! Douches KOUD! Brrrrrr ook niet heel erg schoon en kleine hokjes! Kinderbadje ook fijn! Is wel erg glas. Pas op! Nadeel: veel vaste plaatsen.

Wij hebben er 1 nacht gestaan op door reis. Ik zou er niet vijf dagen hoeven te staan. Zou ik er nog een keer na toe gaan. Misschien wel op door reis. Echt jammer dat de douches koud waren.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7 v baak19-05-2016

ok

mooie camping wij komen er al jaren van af 2009 en altijd goed ontvangen gaan dit jaar weer

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2015

• 9Famie Peters uit Winssen24-08-2015

fantanties

zeer mooie schone camping personeel was zeer vriendelijk mooie wandel en fiets route minder goed het viswater niks gevangen volgend jaar hoop op een beter vangst

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Klijn17-08-2015

Fijne, rustige camping, tevens goede uitvalsbasis

Fijne, rustige camping met ruime plekken. Het riviertje de Sure is heerlijk erbij. Je kunt er zowel in zwemmen als dammetjes bouwen. Ook zijn er nog schaduwplekken, i.t.t. sommige andere campings in de buurt, waar het bovendien veel dichter op elkaar staat. Het sanitair is goed onderhouden, alleen de douche kan wat koud zijn tijdens spitsuur (dus beter bijv om 11 uur 's ochtends douchen). Ditzelfde geldt eigenlijk voor de Wifi (tijdens spits matig). Eigenaar Steve is ook erg behulpzaam. Vanuit Born kun je ook snel Duitsland in, bijv. naar Trier of Moezel, zodat je zowel leuke uitstapjes in Luxemburg als in Duitsland kunt maken. Voor oudere kinderen kan de camping saaier zijn, aangezien het overdekte speelhok geen goede spullen meer heeft (tafeltennistafel heeft geen netje meer). Wel handige ruimte om bij minder weer te zitten. De minpunten zijn allemaal kleinigheidjes, want al met al is het een erg prettige, goed beheerde camping.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

• 9mj de schrevel06-08-2015

gastvrijheid vriendelijkheid petje af hiervoor !

Het hotel wat we hadden geboekt was helaas vol na 9 uur fietsen in de hitte zonder resultaat met het vinden van een andere kamer kwamen we eindelijk aan bij een camping.Met lood in de schoenen gaan vragen of ze ook kamers verhuurden en Anna heeft ervoor gezorgd dat we een kamer kregen boven het restaurant, heerlijk gegeten en gedronken en ja o wat waren we blij voor deze gastvrijheid !!! nogmaals bedankt voor alles

Gereisd met partner in juli 2015

• 8Blauwe Bus15-07-2015

Leuke rustige camping

We kregen een hartelijke ontvangst op deze camping, waarbij we voorgelicht werden over de aanwezige broodjesservice. Nadat we een plaatsje hadden uitgezocht werd de stroom aangesloten. Men was met zijn drieën druk bezig met het onderhoud, maar toch had de beheerder nog tijd voor een praatje. Hij vertelde dat het onderhoud aan de camping heel arbeidsintensief was. De toiletgebouwen waren schoon en fris, ik snap dus de kritiek op dit gebied van andere kampeerders niet. Een mooie rustig gelegen camping met leuke wandelmogelijkheden. Als we in de buurt zijn durven we hier gerust nog een keer terug te komen.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015