We hebben een aantal aanbieders voor Berdorf voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Berdorf voor je op een rij gezet:

Reviews over Berdorf

Berdorf zelf eenvoudig, omgeving geweldig!

Paul & Cisca
    20-2-2017

Qua eetgelegenheden was er in 2015 uitbreiding tov onze eerdere bezoeken, dus in die zin kan je nu redelijk aan je trekken komen.

Op cultureel gebied heeft Berdorf niet al teveel te bieden. De prestigieuze en foeilelijke watertoren, die de bevolking door de burgemeester door de strot is geduwd, maakt het er niet mooier op.

De meeste bezoekers aan Berdorf komen o.i. echter niet voor culinair of cultuur, maar voor rust en wandelmogelijkheden.

En een (behoorlijk) aantal voor de mogelijkheid tot bergbeklimmen.

Berdorf ligt midden in en is het hoogste punt van 'Klein Zwitserland' en een geweldige uitvalsbasis voor tal van prachtige wandelingen.

Tevens (en dat is een tip, want openbaar vervoer in Luxemburg is top en goedkoop) kan je vanuit Berdorf heel makkelijk en goedkoop middels openbaar vervoer een bezoek brengen aan Luxemburg-stad en ook de andere grotere steden/plaatsen in Luxemburg.

Gereisd Met partner in april 2015

jos
    20-2-2017

Berdorf,is zeker klein zwitserland,veel te wandelen tussen rotsen en bergen. Een stadje dichtbij,waar alles te binden is en gezelligheid,ook de camping in berdorf zeer goed, huisje te huren voor een klein bedrag,waar alles in zit ,zeer goed Berdorf zeker om terug te komen Veel te zien.

Gereisd Met partner in juli 2016

Fantastische omgeving

Gert Reinders
    19-2-2017

Geen slechte bevindingen. Zeer goede omgeving om óók alleen te wandelen of te verblijven. Veel aardige mensen die vrijwel allemaal van de gemoedelijke rust en gezelligheid houden. Denk ook aan Echternacht met het mooie centrum. Goede eetgelegenheden. Zelfs in Berdorf zelf.

Gereisd Alleenreizend in Sat Oct 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hier kom je tot rust

Joske
    3-11-2016

Al jaren komen we hier met ons gezin op vakantie in het voorjaar en het najaar en nog geen enkele minuut verveeld prachtige omgeving om te wandelen in de bossen tussen de rotspartijen . We komen zeker nog jaren terug

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Geweldige omgeving!

M. van Bree
    5-9-2015

Berdorf is gewoon een dorpje in het Mullerthal. Ondanks dat het een dorp is met veel uitbreidingen zijn er weinig voorzieningen. Een supermarkt of andere winkels ontbreken. Er zijn wel hotels/restaurants met terras maar deze zijn niet bepaald erg gezellig. Maar als je naar Berdorf gaat kom je voor de natuur en om te wandelen en daarvoor kom je in een prachtig wandelparadijs. Het dorp biedt een prachtig uitgangspunt om uitstekend aangegeven wandelroutes te lopen vanuit Berdorf of in de nabije omgeving. Koop wel een goede wandelkaart zodat je eigen routes kunt samenstellen uit de vastgestelde routes. Vergeet niet een rugzak met eten en drinken mee te nemen als je een lange route gaat wandelen want er zijn weinig mogelijkheden om ergens te eten of drinken. Afwijken van de route om naar een dorp te gaan is niet altijd mogelijk en bovendien heeft niet elk dorp een eet/drinkgelegenheid. Vergeet niet goede wandelschoenen aan te doen.

Berdorf scoort een 7,6 uit 10, op basis van 72 reviews