Hotel Trail Inn Natuur en Sporthotel

2 reviews over Hotel Trail Inn Natuur en Sporthotel in het Nederlands

Super

Marleen
11-10-2017

Ik had het geluk om in een 2-persoonskamer te overnachten. Klein minpuntje: ik miste een waterkokertje en wat thee en/of oploskoffie.

Kamer was heel proper met comfortabele, goed verwarmde badkamer. Ontbijtbuffet was verzorgd en gevarieerd. Aangenaam personeel.

Trail Inn in Berdorf: Prijs/kwaliteit: prima keuze

martine segers
9-10-2017

Ik had persoonlijk een éénspersoonskamer; die was echter heel klein. Maar al het noodzakelijke was aanwezig. Een douche, lavabo, handdoeken, tv, gratis wifi en een bed. Geen tafeltje op kamer. Gezien er slechts 2 dagen werd gelogeerd, geen probleem. Goede verwarming op de kamer. Vriendelijke bediening. Qua kindvriendelijk heb ik geen ervaring kunnen opdoen. Alles was netjes.

Goede afsluiting aan de raam: naar keuze rolluiken of overgordijnen of allebei :-)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Trail Inn Natuur en Sporthotel in Berdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Trail Inn Natuur en Sporthotel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Trail Inn Natuur en Sporthotel scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.