Hotel Perekop

38 reviews over Hotel Perekop in het Nederlands

Voor herhaling vatbaar

Seynhaeve
29-7-2017

Hier wordt je gewoon in je eigen taal aangesproken, waardoor je je onmiddellijk thuisvoeld. Kamers zijn misschien iets verouderd maar proper en net, wat toch het belangrijkste is. Het eten is er zeeeeer goed. Het was voor ons de tweede maal in dit hotel en zeker niet de laatste keer.

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Het blijft fantastisch

2-7-2017

Wij waren hier reeds 6x Het blijft een prachtige plek zowel omgeving als het hotel Terug geboekt voor volgend jaar alvast

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Fantastisch, vriendelijk en keuken top

Seynhaeve Marc
17-1-2016

Men wordt aangesproken in het Nederlands, uw wagen staat veilig en hebt u vragen over de streek, die mensen helpen u. Aanrader!!!!!!!!!!!

Gereisd Met partner in april 2015

We hebben een aantal aanbieders voor Perekop voor je op een rij gezet:

fantastisch hotel voor motorrijders en wandelaars

patrickvaneekeren
23-6-2015

hotel ligt in een fantastische omgeving. rustige weg midden in het weiland. mooi begin voor verder te rijden of lange wandelingen te maken . motoren staan veilig in diverse garage boxen die sávonds op slot gaan. kamers waren gedateerd maar netjes en schoon. aparte douche/bad ( goede straal en lekker heet ) en wc. bedden waren goed, matrassen ook. reserve bedgoed in kast. radio/wekker en tv aanwezig. inclusief koelkastje. eten was erg lekker, ( entrecote en menu van de dag ) menu van de dag was €12,60 . soep vooraf, pasteitje met kipragout,frietjes met salade, met ijsje ( 2 bolletjes met vruchten en slagroom ) na. eten was erg lekker. iedere medewerker spreekt minimaal 3/4 talen. ( frans, nederlands, luxemburgs, engels, duits) erg gezellige open vriendelijke mensen, leuke en goede bediening. mooi en leuk zit/relax gedeelte. ontbijt was goed. spek/ei/warme tomaat yoghurt met cruslie. diverse broodjes en beleg. diverse fruit,

Gereisd Met vrienden in juni 2015

goed hotel

revadec
15-6-2015

Lekker eten, zeker niet te duur. Gratis drank (wijn, bier en water) bij het avondeten. Verzorgde kamers en vriendelijk personeel dat Nederlands praat.

Gereisd Met vrienden in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Komen volgend jaar terug

31-5-2015

Dit was reeds de 3 e maal en voor het eerst met vrienden die vonden het hier super en daarmee dat we onmiddellijk terug een datum vastlegden voor volgend jaar Het is daar gewoon fantastisch

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Leuke plek, mooie omgeving.

Anja Daris
31-8-2014

Hotel Perekop, is een net hotel, waar we zeker naar terug gaan. Het uitzicht is geweldig. Eigenaresse spreekt goed Nederlands en heeft een goed gevoel voor humor, we hebben het er reuze naar onze zin gehad. Prijs/kwaliteitverhouding is prima, je krijgt waar voor je geld. Ook het eten is er prima. De kamers waren ruim genoeg en ook schoon.

Gereisd Met vrienden in Fri Aug 29 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

we gaan zeker terug

12-7-2014

het is een heel familiaal en gezellig hotel ze praten perfect nederlands ontbijt meer dan voldoende avondeten eenvoudig maar zeer lekker hebben reeds geboekt om volgend jaar terug te gaan

Gereisd Met vrienden in juli 2014

zijn prijs meer dan waard

Van Nueten Bart
13-5-2013

leuk hotel in het midden van het mooiste wat de streek te bieden heeft. Elke wandeling in elke richting is meer dan de moeite waard. Onthaal is zeer vriendelijk en behulpzaam, en de receptie doet hard haar best om je in het Nederlands verder te helpen. Het avondeten is simpel , maar lekker en je wordt zeer snel bediend. De prijs/kwaliteitsverhouding is uitstekend, zeker wat betreft de rekening van de drank. Verrassend lekkere pizza's 's middags. De ruime kamer was steeds mooi proper, maar de badkamer is zéér klein. Klein minpunt: van de 5 dagen heeft het draadloos internet maar 2 avonden gewerkt. Voor motards is de 's nachts afgesloten overdekte parking zeker interessant.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2013

Prima uitvalsbasis voor motorrijden en wandelen

Gerard en Louise
30-9-2012

We zijn een midweek in dit hotel geweest. Nette kamer met balkon. Lekker gegeten (tempo uitserveren vonden wij prima). 's Avonds nazitten op het terras of in de lounge. Afwisselend heerlijk gewandeld en motor gereden.

Gereisd Met partner in september 2012

• ZwembadJacuzzi

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice

• SaunaStoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Perekop in Berdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Perekop zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.