Hotel Le Bisdorff

zeer mooie omgeving,wij komen om te wandelen

Viel tegen..

Mariska
19-10-2016

De ligging van dit hotel is prachtig. Daarmee zijn wat ons betreft de positieve punten benoemd.

Kamer ruikt muf en stoffig. Heb slecht geslapen met een te klein dekbed. Zwembad ruikt niet fris, dus geen duik durven nemen. Omdat we een reservering voor het diner moesten opgeven voor 1700 hebben wij elders heerlijk gegeten. Wij voelde ons niet welkom geheten door personeel. Na 1 nacht komen wij hier niet meer terug en hebben wij een ander hotel geboekt.

wij komen zeker terug

Corrina
10-9-2016

De ligging van het hotel voor het lopen van Mullerthal Trail route 2 is perfect. Wij hadden een ruime en schone kamer. Wij hebben 's avonds gesmuld van het 5 gangen dagmenu (a la carte eten niet mogelijk). Ontbijt was uitgebreid. Eitjes moest je zelf bakken en koken, maar dan is het wel lekker vers en geen verspilling. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel. Van zwembad hebben wij geen gebruik gemaakt. Hotel is niet van top tot teen gestyled, dus een wirwar van diverse stijlen (van modern tot landelijk). Wij vinden dat wel grappig, maar kunnen voorstellen dat niet iedereen dat kan waarderen. Niet het goedkoopste hotel, maar zeker ook niet de duurste. Hotel ligt net buiten het dorpje waardoor er nauwelijks verkeer langskomt. Wij voelden ons welkom en zullen deze mooie regio zeker nog eens gaan bezoeken en dan zal dit hotel weer onze uitvalsbasis worden.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bisdorff voor je op een rij gezet:

Geen hotel om terug te gaan

W.Pfann
19-5-2014

Hotel zeer oubollig, bediening niet klantvriendelijk,

Prijs/Kwaliteitsverhouding slecht.

Kamer matig.

Sauna moet eigenlijk bij de prijs inbegrepen zijn.

Alleen de ligging van dit hotel t.o.v. wandelmogelijkheden zijn goed

Simpel, maar prima hotel

Loes
5-5-2014

Ontvangst in het hotel was prima. Uitstraling van het hotel lijkt op het eerste oog chic, maar blijkt oubollig. De kamer (nr. 36) zag er netjes en verzorgd uit. Echter was het bed erg krap (140x200) met een te kleine deken. Ondanks dat goed geslapen. Ook de tv stamde uit het jaar nul en ontvangt alleen Duitse zenders. Minibar aanwezig, maar abnormaal hoge prijzen. Badkamer was schoon, maar klein. Vloer kraakt.

Het zwembad oogde oud en niet schoon. Het water was koud, waardoor zwemmen geen pretje was.

Ontbijt was prima verzorgd! Keuze uit verschillende soorten brood en beleg. Mogelijkheid om zelf eieren te bereiden en het personeel deed goed zijn best om alles op tijd aan te vullen.

Kortom, het hotel heeft veel potentie maar enige kleine aanpassingen zijn noodzakelijk om dit tot uiting te laten komen.

Niet slecht, maar ook niet goed.

Kenny
19-10-2013

Mooie streek. Kamer was erg groot maar duidelijk niet gekuist toen ik toekwam (tapijt was niet gestofzuigd en aan de douchekraan hingen nog haren, wat ik zeer vies vind). De drankjes in het hotel zelf zijn erg duur (6 euro voor een half litertje bier...). Het eten ook: 40 euro voor het volledige menu (amuse met salade en rode kool, erg triestig, voorgerecht, hoofdgerecht, sorbet en wel een erg lekkere dessert, chocomousse). In ieder geval, in een restaurant kan je voor die prijs beter en uitgebreider eten. Mini-bar was goed gevuld doch ik heb er niets uit durven nemen uit schrik voor de prijs. Wel een garage gekregen om de moto's in te plaatsen, niet slotvast maar we stonden wel droog. Wat het ergste stoorde was een opmerking van de bazin. We waren rond 23u vermoedelijk nog luid aan het praten volgens de bazin haar zin toen ze plots -letterlijk- kwam binnengestormd met de zeggen dat het feierabend en geschlossen was. Venijnig. Als ze nu gewoon was komen zeggen dit is de laatste...

Supergoed

margriet
19-7-2012

Dit is een klein familie hotel gelegen in "klein zitserland"(luxemburg). Heel gastvrij. Heel goed ontbijbuffet en een schone kamer. Personeel was heel vriendelijk zonder overdreven te doen.

Absolute afrader met kleine kinderen!!!

Ines Vercalsteren
29-8-2011

Wij waren op maandag 22/8 toegekomen in het hotel en op woensdag 24/8 kwam de kokkin ons vertellen dat ze van twee koppels (telefonisch) klachten had gekregen dat onze kinderen teveel lawaai maakten aan tafel. Zij stelde voor dat onze kinderen een uurtje vroeger zouden eten dan de andere gasten en dat we ze dan in de hotelkamer te slapen moesten leggen en dat wij dan samen met de andere gasten zouden kunnen eten. Wij stonden perplex. Wij zijn niet ingegaan op dit voorstel. Op vakantie eten wij samen met onze kinderen. Wij zijn dan verbannen naar een andere zaal om te eten met onze kinderen. Wij mochten niet meer met de andere gasten samen eten. Het management hieromtrent trekt echt op niets!!! Wij hebben ons nadien erg oncomfortabel gevoeld wanneer onze kinderen iets luidruchtiger waren als de volwassenen. Dit was absoluut de laatste keer dat wij hier zijn geweest. Wij zijn geschokt.

niet uitgerust thuis gekomen

Eric
8-8-2011

The location of Le Bisdorff is very quiet, next to the forest and it is quit when there are no farmers passing by early in the morning. The hotel is old and you can see and hear that, the rooms are very dusty and noisy. The prices of the restaurant are fairly high. The pictures of the hotel are misleading you, there is a road between the hotel and the leisure area. Some restaurant personnel have no understanding for the fact that there are people that don't speak French.

goed hotel voor wie van rust houdt

Roel
31-7-2011

Ondanks de negatieve recencie's, heb ik het hier naar mijn zijn gehad.

Gastelijke ontvangst en afscheid.

Kamer was prima. Had een kleine kamer geboekt, maar kreeg door omstandigheid een grote kamer voor zelfde prijs.

Avondeten niet genoten, dus geen oordeel.

Ontbijt was eenvoudig doch goed.

Kamer was netjes en schoon.

Meer dan voldoende handdoeken aanwezig op de kamer.

Prijs van een biertje: € 6,- voor een halve liter (beugel fles) is nogal. Kan in mijn ogen minder hoog zijn.

Prijs voor een capacine: € 3,20. ook dit kan best iets minder.

Verder een mooi en rustig gelegen hotel en vriendelijk personeel.

We hebben een aantal aanbieders voor Le Bisdorff voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Bisdorff in Berdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Bisdorff zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.