Camping Plage

Camping Plage
5,3

Matig

Omschrijving
Camping Plage bij Beaufort ligt aan de rand van het Mullerthal. Er is beperkte animatie, een speeltuin en zwembad aanwezig. Net buiten de camping vind je een kleine supermarkt en bakker. Vanaf de camping loop je zo het bos in en naar het kasteel van Beaufort. Het stadje Echternach is het oudste stadje van Luxemburg en kun je niet overslaan.

106 reviews over Camping Plage in het Nederlands

Ligging prachtig. Potentieel, sanitair niet ok.

JANSSENS,
26-11-2018

Koude douches! Vervelend vr kinderen. Nieuw sanitair vlakbij hut prachtig mr niet vlot toegankelijk. Speciale badge nodig om gebruik te kunnen maken, anders kom je er gewoon niet in. Als kind moet plassen/douchen, zonder volwassene geraakt ie er niet in. Onwetend aan balie, voor alles een uitleg of moeten het navragen, te strikte regels. Kwaliteit ondermaats, zeker omdat het toiletbezoek/water wordt ontzegd zonder badge of als je de code niet kent, veel sanitair maar niet vlot toegankelijk.Heel koude douches, doucheruimtes en toiletten, koud water. Nochthans basisbehoeften, zeker na herfstwandeling voor die prijs warme douche in n aangenaam warme ruimte, in doucheruimte hoeft het voor mij zelfs geen 21 graden te zijn, dus ben niet veeleisend, maar zelfs dat halen ze niet!!! Wel mooi terrein met veel mogelijkheden. Winter schaatsbaan, zomer zwembad. Gelukkig veel toffe restaurants vlakbij en prachtige omgeving, maakt veel goed.

geweldige camping met prima voorzieningen.

fam Dorenbos,
25-8-2018

Prima camping, we hadden een mooie ruime plek op een rustige hoek. Douche soms iets fris maar dat vonden wij geen probleem. En het waterpas zetten van de caravan duurde even maar ach dat is op te lossen. Geen enkele last van de vaste campinggasten. Douche en toilet gebouwen werden prima schoongemaakt, al was het iets verouderd. Prachtige omgeving van waaruit je mooie wandelingen kon maken. Aanrader is de wandeling vanuit Consdorf die gaat door 3 bergen heen(zaklamp mee) Zwembad iets frisjes soms maar dat is gauw gewend als je er eenmaal in bent. En die ene avond dat er muziek is geen probleem mee, dat hoort erbij een muziekavondje. Zeker een camping om weer eens terug te komen!

Een prachtige omgeving maar helaas veel overlast.

Sander & familie,
22-8-2018

Prachtige omgeving maar helaas veel overlast. Ik heb mooie wandeltochten en fietsritten gemaakt en wil zeker nog een keer terugkomen, maar niet op deze camping. 's nachts is er vaak overlast. Soms van jeugd en soms van locals die een plek buiten het dorp zoeken om zich te misdragen. Toen ik om één uur én om half drie 's nachts bij het campingcafé ging vragen of de muziek uit mocht kreeg ik te horen dat ze een vergunning hadden tot drie uur (!) en dat ze gewoon door zouden gaan. De beheerder neemt (zijn eigen woorden) geen enkele verantwoordelijkheid voor wat er gebeurt op de camping zodra hij in zijn bed ligt. Als je een probleem hebt mag je het lekker zelf oplossen met de politie. Het sanitair mag vaker worden schoongemaakt en de capaciteit schiet tekort. Ik kom hier niet meer terug.

Hier komen wij nooit meer!

ana,
16-8-2018

Toen wij de recenties lazen dachten wij amai dat zal een goede camping zijn maar toen we aan kwamen hadden we al zoiets van wat is dit wel de juiste camping?

De plaatsen zijn zo scheef dat als je je caravan erop zet die bijna omvalt, je werd door de vaste bewoners aangestaard. Je voelt je echt niet welkom. De camping heeft een vast cliënteel en de rest is precies niet welkom. De toiletten zijn verouderd en niet echt proper te noemen

Erg onbeschoft zolaat muziek op !

Mirjam,
14-8-2018

Verschrikkelijke jeugd die hier s avonds lawaai muziek opzet tot laat. Kleine kinderen kunnen niet slapen. We zijn weggegaan

Aanrader

Anneliek,
10-8-2018

Prachtige omgeving, mooie camping. Groot zwembad, voetbalveld en speeltuin aanwezig. Animatie niet groots, maar wel voldoende voor onze kinderen. Mooie, grote kampeerplekken (je kunt bij het boeken een voorkeur aangeven voor het soort plek, schaduw, zon etc) . Enige minpuntje is het ietwat verouderde sanitair gebouw, maar ik begreep dat ze hier komend jaar aan werken.

Zeer gastvrije en behulpzame medewerkers. Gaan verder dan nodig zou zijn (onze hond werd onverwachts opgenomen in de dierenkliniek, ze hebben contact onderhouden, door tele2 storing konden we zelf niet bellen, vertaald en hielden ons steeds op de hoogte, ondanks de hoogseizoen drukte).

Heerlijke vakantie

Ingeborg,
5-8-2018

3 weken op deze camping gestaan. Niet alle plaatsen zijn even ruim. Wij hadden een klein plaatsje en zaten erg dicht op onze buren, gelukkig hadden we leuke buren, een gezellig veldje en zaten wij vanwege ruimte gebrek niet voor maar achter de tent waar wij een heerlijk uitzicht hadden op het bos.

Af en toe koude douche gehad maar over het algemeen warm. Sanitair is wel aan een opknapbeurt toe maar, ik had begrepen dat deze plannen er liggen. Supermarkt en bakker op loopafstand net zoals camping winkel. Slager was dicht.

Snackbar vond ik niet geweldig maar de pizzeria is een aanrader.

Zwembad was heerlijk, zeker nu de afgelopen weken warm was hebben wij veelvuldig gebruik gemaakt van het zwembad. Jammer dat het zwembad om 19.uur dicht ging mét temperaturen van 35 graden.

Animatie was minder maar onze kinderen hebben dit niet gemist.

Omgeving is prachtig. Vanuit de camping kan je zo het bos in. Paden zijn goed aangegeven.

Niet nog eens

leon,
19-9-2017

Het is een prachtige omgeving, redelijk mooie camping. Wij hadden een houten chalet gehuurd. Zag er netjes uit met keuken. Echter bleek snachts dat er honderden bedwantsen uit kieren kwamen die zich's nachts te goed deden aan ons bloed.

Een ware nachtmerrie!!

Volgende dag gemeld bij de receptie, wij moesten het personeel bedreigen voordat wij iets voor elkaar kregen..

Wandern Hutte Grundhof.

Kan mij niet voorstellen dat dit de eerste keer was dat die beesten in die hut zaten.

Het hadden leuke dagen kunnen worden. Hoop dat de camping hier iets aan doet, en de douche kan ook een opknapbeurt gebruiken.

Camping Plage Beaufort, Gestionnaire, 28-9-2017

Dear Mr. Leon,

Thank you very much for your feedback.

We are very pleased to hear that you appreciated the beauty of the environment and the quietness of our campsite.

On the other side, we are absolute sorry to hear that you encountered problems with bed bugs in your chalet. As a matter of fact, we make all our possible to avoid this problem, but nevertheless it is possible, depending on who used the chalet just before, that these beasts can appear. To make our guests feel comfortable, we will make even more efforts of controlling and fighting these bugs.

But please, don’t threaten our staff again, they are doing a great job and help our guests where ever they can.

Best regards,

Camping Plage Beaufort

Leuke camping in mooie omgeving

Linda,
9-9-2017

De camping bevindt zich in het dorp Beaufort. Supermarkt en bakker op loopafstand en iedere dag open.

Je loopt vanaf de camping zo door het bos naar het kasteel van Beaufort.

Zwembad leuk met glijbaan en mooie ligweide.

Animatie zeer beperkt, maar mijn kinderen misten het niet.

Speeltuin prima en er is ook een voetbalveld en basketbalveld.

Wij stonden op het veldje, das dicht op elkaar.

Nette camping met mooi zwembad

J&J,
30-7-2017

Sanitair was netjes, fijne douches, enige minpuntje de kranen bij wasbakken en afwas waren slecht te regelen. Duurde erg lang van warm naar koud.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plage in Beaufort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.