Camping Plage

99 reviews over Camping Plage in het Nederlands

Niet nog eens

leon
19-9-2017

Het is een prachtige omgeving, redelijk mooie camping. Wij hadden een houten chalet gehuurd. Zag er netjes uit met keuken. Echter bleek snachts dat er honderden bedwantsen uit kieren kwamen die zich's nachts te goed deden aan ons bloed.

Een ware nachtmerrie!!

Volgende dag gemeld bij de receptie, wij moesten het personeel bedreigen voordat wij iets voor elkaar kregen..

Wandern Hutte Grundhof.

Kan mij niet voorstellen dat dit de eerste keer was dat die beesten in die hut zaten.

Het hadden leuke dagen kunnen worden. Hoop dat de camping hier iets aan doet, en de douche kan ook een opknapbeurt gebruiken.

Camping Plage Beaufort, Gestionnaire, 28-9-2017

Dear Mr. Leon,

Thank you very much for your feedback.

We are very pleased to hear that you appreciated the beauty of the environment and the quietness of our campsite.

On the other side, we are absolute sorry to hear that you encountered problems with bed bugs in your chalet. As a matter of fact, we make all our possible to avoid this problem, but nevertheless it is possible, depending on who used the chalet just before, that these beasts can appear. To make our guests feel comfortable, we will make even more efforts of controlling and fighting these bugs.

But please, don’t threaten our staff again, they are doing a great job and help our guests where ever they can.

Best regards,

Camping Plage Beaufort

Leuke camping in mooie omgeving

Linda
9-9-2017

De camping bevindt zich in het dorp Beaufort. Supermarkt en bakker op loopafstand en iedere dag open.

Je loopt vanaf de camping zo door het bos naar het kasteel van Beaufort.

Zwembad leuk met glijbaan en mooie ligweide.

Animatie zeer beperkt, maar mijn kinderen misten het niet.

Speeltuin prima en er is ook een voetbalveld en basketbalveld.

Wij stonden op het veldje, das dicht op elkaar.

Nette camping met mooi zwembad

J&J
30-7-2017

Sanitair was netjes, fijne douches, enige minpuntje de kranen bij wasbakken en afwas waren slecht te regelen. Duurde erg lang van warm naar koud.

Oude reviews (archief)

Prima camping, goed zwembad.

R.Mante
19-9-2016

Goede camping met dijken/terrassen waarop de staanplaatsen zijn gerealiseerd. Ik denk dat het wel een beetje uitmaakt waar je op de camping staat. Wij hadden een heel fijne plek, maar op andere plekken was het wel wat drukker, dat had mij niet zo goed bevallen denk ik.. Bij aankomst op weg naar onze tent kwamen we langs wat vaste staanplaatsen, daar werd ik niet zo vrolijk van. Wij hadden bij aankomst een heel veld voor onze tent , dat werd na een paar dagen bezet met caravans en tenten waardoor de kids niet echt meer een speelveld hadden. Dat is ook het enige nadeel wat ik kan bedenken. Receptie beetje traag ( maar ja je bent op vakantie he) maar wel goed en behulpzaam personeel. Sanitair prima schoon, beetje oud. Vaak geen warm water, maar wie zeurt daar nou om als je gaat kamperen.

Locatie is te gek. Als je de camping af loopt sta je tussen de rotsen, onderaan het pad achter de camping staat een prachtige grote ruïne ! Geweldige startplek om te fietsen/ wandelen in een schitterende omgeving. Op slechts 4 uurtjes van Amsterdam zo'n landschap, veel mensen verwachten dat niet denk ik.

Vriendelijke mensen in het restaurantje grenzend aan de camping. De supermarkt om de hoek week wat af van de doorgaans zo gezellige en aardige Luxemburgers.

Kortom: veel waar voor je geld, vlak bij huis en geweldige omgeving ! Een aanrader !! Zwembad is echt prima voor een camping trouwens !!

Wij verbleven hier medio augustus 2016. We kregen een mooie plek toegewezen vlakbij sanitairgebouw III met zicht op de speeltuin. Het is niet aangegeven maar naast dit sanitairgebouw loop je zo het bos in en ligt heel Müllerthal aan je voeten. We zijn ook lopend naar het kasteel van Beaufort gegaan, prima te doen en zeker de moeite waard. Sowieso is er in de omgeving heel veel te doen. Het Naturpad (vanaf het kasteel) kan ik van harte aanbevelen. Ondanks berichten hier werd ik juist weer heel vriendelijk te woord gestaan bij de receptie, zelfs in het Nederlands. Het sanitair werd dagelijks schoon gemaakt. Helaas door intensief gebruik niet altijd meer even schoon te houden. Het gebouw is basic. Toiletpapier was er niet dus zelf meenemen. Warm water was er niet altijd, vooral niet bij de afwas. Dat is jammer en kan beter. Het zwembad was prima maar inderdaad, koud water, brrrr. Er was animatie alleen hebben wij daar geen gebruik van gemaakt. Bij de snackcorner kan je een frietje halen en bij de Pizzeria Douro om de hoek simpel eten of afhalen. Er is geen kampwinkel maar buiten de camping zit een bakker, een slagerij en een kleine supermarkt. Grotere supermarken en winkels in o.a. Echternach. Wifiverbinding was aan de trage kant (ook door intensief gebruik) maar ik had ook nog (net aan) verbinding ver buiten de wifizone. Sfeer op de camping was in ieder geval gezellig. Veel Nederlanders. Leuk voor de kinderen: het Dinopark (net over de grens in Duitsland).

We zijn hier nu voor de tweede keer geweest. Erg tevreden; we hadden een ruime plek vlakbij het kleine speeltuintje en sanitairgebouw III. Je loopt vanaf daar zó het ontzettend mooie bos in! Het Müllerthal kent veel uitgezette wandelroutes die goed verzorgd zijn. Ook met kinderen best geschikt want er zijn veel tochten van maar een paar kilometer.

Ontvangst zou wat enthousiaster/gastvrijer mogen wat mij betreft. Er zijn meerdere toiletgebouwen, die allen nogal verschillend zijn, maar in ons geval waren ze prima schoon. Lang niet altijd warm water trouwens. Ook in plekken is erg veel verschil, zowel in ligging als in grootte. Wij mochten zelf een plek uitzoeken, ideaal! Stroom direct naast de plek, water tappunt vlakbij. Het gehele terrein zag er prima verzorgd uit. Voor de helft bestaat het uit stacaravans, de andere helft is voor passanten. De vaste staanplaatsen dichtbij de tipitenten zouden netter kunnen. Het zwembad is erg mooi, lekker groot, maar wel best koud. Dit is een gemeentezwembad, dus je ziet hier op warme dagen ook veel lokale mensen en dan is het gezellig druk! Mooie ruime zonneweide om het zwembad heen. Punt van kritiek; die bouwlampen op sanitairgebouw III zijn best storend als je er dichtbij staat en niet echt gezellig... Kunnen die niet vervangen worden door een paar fraaie lantaarnpalen die niet zo verblinden?

gezellige camping

Jan
26-8-2016

mooie camping met een geweldig zwembad.

Gemoedelijke sfeer, weinig oudere jeugd.

Animatie voor kinderen t/m een jaar of acht is leuk.

Sanitair verouderd maar zeker acceptabel.

Niet altijd warm water tijdens douchen en afwassen.

Om de hoek bij de camping is een bakker, slager, apotheek en supermarkt.

De omgeving is prachtig.

Wij stonden gelukkig op de velden naast de ijshal waar de gehele dag zon is.

De grote parkeerplaats geeft hier geen overlast.

Sta je in een zijstraatje onder de bomen dan heb je veel schaduw en bladeren op je tent.

Leuke tijd gehad!

Stan
2-8-2016

Na eerst in Duitsland op een camping te hebben gezeten, zijn wij op onze eerste vakantie met zijn tweetjes doorgereden naar Beaufort, Luxemburg. E.e.a. door de aanslagen in de regio van de Duitse camping. Gebeld met Camping Plage en daar kregen meteen een plaats aangeboden. De volgende dag konden we al terecht.

Prima camping waarvan de plaatsen op grote velden liggen als zijnde straatjes. Goed bereikbaar met de auto. Stroom en plaatsen super geregeld! Er zijn veel Nederlanders, waar je al snel leuk contact mee hebt. Erg kindvriendelijke camping waar de sfeer heel gemoedelijk is.

Het sanitair is minder. Grote plukken haren in de damesvoorzieningen, vlekken tandpasta in de wastafels die er dagen liggen. Volgens de aankondiging wordt er iedere dag om 10:00u schoongemaakt, maar dat is zeker niet zo. Als er dan schoongemaakt wordt, alleen met de tuinslang en een doekje. Besproken bij de receptie en na meerdere klachten over de hele camping werden extra schoonmakers ingezet, prima oplossing.

Omgeving is fantastisch: kasteel van Beaufort (rondleiding door de burcht is erg indrukwekkend), Echternach (en Basiliek), Vianden, Clervaux, Trier. Geweldig om te winkelen en cultuur te snuiven. Wandelen in omgeving Consdorf ook zeker een aanrader.

Tip: om de hoek zit een erg goede Chinees. Vriendelijk personeel, betaalbaar en ontzettend lekker!

Camping met potentieel

Calle
18-7-2016

Dit zou een heel goede camping kunnen zijn als :

- Onthaal vriendelijker is. Het personeel is er voor de toeristen en niet omgekeerd, dit hebben ze zo nog niet begrepen.

- het gemeentepersoneel niet te pas en vooral te onpas grote vuren aansteekt met nat hout, natte bladeren en nat gras en zo heel de camping heel de dag in de stinkende rook zet en de tenten en auto's onder de assen bedelft

- het gemeentepersoneel niet vanaf 07h30 in de ochtend een pokke herrie begint te maken. Blijkt dat de gemeentemagazijnen en gemeentelijke technische dienst op de camping zelf ligt

- het sanitair een grote opknapbeurt krijgt. De douches zijn een ramp, heel heet of heel koud water, verstopte douchekoppen, ...... . Het sanitair is wel heel proper met dank aan de poetsvrouw met de lange zwarte haren. In tegenstelling tot de blonde luxemburgse poetsvrouw, deze spuit gewoon alles eens een keer nat met de tuinslang en poetst eigenlijk niets.

Acceptabel

sjeng
29-3-2016

Eerste keer naar deze camping. Week voor pasen gereserveerd, volledig reservatie formulier ingevult (namen, pasgegevens enz) Netjes (standaard) mail terug. Of ik 30% aanbetaling wilde overmaken voor 8 april (?!?) maar kon ook bij aankomst betalen. Uit fatsoen mail gestuurd dat ik volledig bedrag bij aankomst zou betalen(minder dan een week voor aankomst) krijgen een mail terug, of ik 50% of als het even kon, het volledige bedrag kon overmaken. Dit gaf al een bittere nasmaak, voor wij uberhaubt vertrokken waren. Door file pas tegen 17.30u aangekomen, werd ons medegedeeld dat wij geluk hadden, hij stond net op het punt te sluiten. Terwijl s' ochtens toch echt op de site stond tot ze tot 20u open waren. Plaats toegewezen, ondanks dat camping 80% leeg was, en wij bij reservatie hadden aangegeven met de camper te komen. De meest hellende plek gekregen, onmogelijk zelfs met blokken, camper recht te krijgen. Gelukkig mochten wij van de inmiddels gearriveerde mevr nu zelf een plek uitzoeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plage in Beaufort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Plage scoort een 7.23 uit 10 op basis van 99 reviews.