Camping Plage

Camping Plage
6,8

105 reviews over Camping Plage in het Nederlands

Met jonge kinderen

geweldige camping met prima voorzieningen.

fam Dorenbos
25-8-2018

Prima camping, we hadden een mooie ruime plek op een rustige hoek. Douche soms iets fris maar dat vonden wij geen probleem. En het waterpas zetten van de caravan duurde even maar ach dat is op te lossen. Geen enkele last van de vaste campinggasten. Douche en toilet gebouwen werden prima schoongemaakt, al was het iets verouderd. Prachtige omgeving van waaruit je mooie wandelingen kon maken. Aanrader is de wandeling vanuit Consdorf die gaat door 3 bergen heen(zaklamp mee) Zwembad iets frisjes soms maar dat is gauw gewend als je er eenmaal in bent. En die ene avond dat er muziek is geen probleem mee, dat hoort erbij een muziekavondje. Zeker een camping om weer eens terug te komen!

Een prachtige omgeving maar helaas veel overlast.

Sander & familie
22-8-2018

Prachtige omgeving maar helaas veel overlast. Ik heb mooie wandeltochten en fietsritten gemaakt en wil zeker nog een keer terugkomen, maar niet op deze camping. 's nachts is er vaak overlast. Soms van jeugd en soms van locals die een plek buiten het dorp zoeken om zich te misdragen. Toen ik om één uur én om half drie 's nachts bij het campingcafé ging vragen of de muziek uit mocht kreeg ik te horen dat ze een vergunning hadden tot drie uur (!) en dat ze gewoon door zouden gaan. De beheerder neemt (zijn eigen woorden) geen enkele verantwoordelijkheid voor wat er gebeurt op de camping zodra hij in zijn bed ligt. Als je een probleem hebt mag je het lekker zelf oplossen met de politie. Het sanitair mag vaker worden schoongemaakt en de capaciteit schiet tekort. Ik kom hier niet meer terug.

Hier komen wij nooit meer!

ana
16-8-2018

Toen wij de recenties lazen dachten wij amai dat zal een goede camping zijn maar toen we aan kwamen hadden we al zoiets van wat is dit wel de juiste camping?

De plaatsen zijn zo scheef dat als je je caravan erop zet die bijna omvalt, je werd door de vaste bewoners aangestaard. Je voelt je echt niet welkom. De camping heeft een vast cliënteel en de rest is precies niet welkom. De toiletten zijn verouderd en niet echt proper te noemen

Erg onbeschoft zolaat muziek op !

Mirjam
14-8-2018

Verschrikkelijke jeugd die hier s avonds lawaai muziek opzet tot laat. Kleine kinderen kunnen niet slapen. We zijn weggegaan

Aanrader

Anneliek
10-8-2018

Prachtige omgeving, mooie camping. Groot zwembad, voetbalveld en speeltuin aanwezig. Animatie niet groots, maar wel voldoende voor onze kinderen. Mooie, grote kampeerplekken (je kunt bij het boeken een voorkeur aangeven voor het soort plek, schaduw, zon etc) . Enige minpuntje is het ietwat verouderde sanitair gebouw, maar ik begreep dat ze hier komend jaar aan werken.

Zeer gastvrije en behulpzame medewerkers. Gaan verder dan nodig zou zijn (onze hond werd onverwachts opgenomen in de dierenkliniek, ze hebben contact onderhouden, door tele2 storing konden we zelf niet bellen, vertaald en hielden ons steeds op de hoogte, ondanks de hoogseizoen drukte).

Heerlijke vakantie

Ingeborg
5-8-2018

3 weken op deze camping gestaan. Niet alle plaatsen zijn even ruim. Wij hadden een klein plaatsje en zaten erg dicht op onze buren, gelukkig hadden we leuke buren, een gezellig veldje en zaten wij vanwege ruimte gebrek niet voor maar achter de tent waar wij een heerlijk uitzicht hadden op het bos.

Af en toe koude douche gehad maar over het algemeen warm. Sanitair is wel aan een opknapbeurt toe maar, ik had begrepen dat deze plannen er liggen. Supermarkt en bakker op loopafstand net zoals camping winkel. Slager was dicht.

Snackbar vond ik niet geweldig maar de pizzeria is een aanrader.

Zwembad was heerlijk, zeker nu de afgelopen weken warm was hebben wij veelvuldig gebruik gemaakt van het zwembad. Jammer dat het zwembad om 19.uur dicht ging mét temperaturen van 35 graden.

Animatie was minder maar onze kinderen hebben dit niet gemist.

Omgeving is prachtig. Vanuit de camping kan je zo het bos in. Paden zijn goed aangegeven.

Niet nog eens

leon
19-9-2017

Het is een prachtige omgeving, redelijk mooie camping. Wij hadden een houten chalet gehuurd. Zag er netjes uit met keuken. Echter bleek snachts dat er honderden bedwantsen uit kieren kwamen die zich's nachts te goed deden aan ons bloed.

Een ware nachtmerrie!!

Volgende dag gemeld bij de receptie, wij moesten het personeel bedreigen voordat wij iets voor elkaar kregen..

Wandern Hutte Grundhof.

Kan mij niet voorstellen dat dit de eerste keer was dat die beesten in die hut zaten.

Het hadden leuke dagen kunnen worden. Hoop dat de camping hier iets aan doet, en de douche kan ook een opknapbeurt gebruiken.

Camping Plage Beaufort, Gestionnaire, 28-9-2017

Dear Mr. Leon,

Thank you very much for your feedback.

We are very pleased to hear that you appreciated the beauty of the environment and the quietness of our campsite.

On the other side, we are absolute sorry to hear that you encountered problems with bed bugs in your chalet. As a matter of fact, we make all our possible to avoid this problem, but nevertheless it is possible, depending on who used the chalet just before, that these beasts can appear. To make our guests feel comfortable, we will make even more efforts of controlling and fighting these bugs.

But please, don’t threaten our staff again, they are doing a great job and help our guests where ever they can.

Best regards,

Camping Plage Beaufort

Leuke camping in mooie omgeving

Linda
9-9-2017

De camping bevindt zich in het dorp Beaufort. Supermarkt en bakker op loopafstand en iedere dag open.

Je loopt vanaf de camping zo door het bos naar het kasteel van Beaufort.

Zwembad leuk met glijbaan en mooie ligweide.

Animatie zeer beperkt, maar mijn kinderen misten het niet.

Speeltuin prima en er is ook een voetbalveld en basketbalveld.

Wij stonden op het veldje, das dicht op elkaar.

Nette camping met mooi zwembad

J&J
30-7-2017

Sanitair was netjes, fijne douches, enige minpuntje de kranen bij wasbakken en afwas waren slecht te regelen. Duurde erg lang van warm naar koud.

Prima camping, goed zwembad.

R.Mante
19-9-2016

Goede camping met dijken/terrassen waarop de staanplaatsen zijn gerealiseerd. Ik denk dat het wel een beetje uitmaakt waar je op de camping staat. Wij hadden een heel fijne plek, maar op andere plekken was het wel wat drukker, dat had mij niet zo goed bevallen denk ik.. Bij aankomst op weg naar onze tent kwamen we langs wat vaste staanplaatsen, daar werd ik niet zo vrolijk van. Wij hadden bij aankomst een heel veld voor onze tent , dat werd na een paar dagen bezet met caravans en tenten waardoor de kids niet echt meer een speelveld hadden. Dat is ook het enige nadeel wat ik kan bedenken. Receptie beetje traag ( maar ja je bent op vakantie he) maar wel goed en behulpzaam personeel. Sanitair prima schoon, beetje oud. Vaak geen warm water, maar wie zeurt daar nou om als je gaat kamperen.

Locatie is te gek. Als je de camping af loopt sta je tussen de rotsen, onderaan het pad achter de camping staat een prachtige grote ruïne ! Geweldige startplek om te fietsen/ wandelen in een schitterende omgeving. Op slechts 4 uurtjes van Amsterdam zo'n landschap, veel mensen verwachten dat niet denk ik.

Vriendelijke mensen in het restaurantje grenzend aan de camping. De supermarkt om de hoek week wat af van de doorgaans zo gezellige en aardige Luxemburgers.

Kortom: veel waar voor je geld, vlak bij huis en geweldige omgeving ! Een aanrader !! Zwembad is echt prima voor een camping trouwens !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Plage in Beaufort, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Plage zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.