LuxemburgGrevenmacherBeaufortVakantiehuizen BeaufortVakantiehuis Altburg Vakantiewoningen

Vakantiehuis Altburg Vakantiewoningen

LuxemburgGrevenmacherBeaufort
8.7FantastischScore uit 90 reviews
+89/fotos?picId=[PLACEHOLDER]-5

8.7FantastischScore uit 90 reviews
  • 8.1Inrichting
  • 8.9Ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis infoTonen op kaart

90 Reviews over Altburg Vakantiewoningen

• 9Jeroen26-07-2017

Alleen de omgeving zegt al genoeg "Blijft Mooi"

Het kan wel eens regenen maar dat verandert niets aan de omgeving. Het park beschikt niet over een speeltuin maar er is er wel 1 in de buurt , wel ligt er een groot gras veld waar je kan voetballen en openluchtzwembad en uiteraard een groot bos ernaast. Verder kan je genoeg wandelen en ontdekken ( eifelpark Gondorf 35 min - wild park Daun 75 min - klimpark Vianden 40 min - vlindertuin Grevenmacher 35 min - kanovaren op de Sure div vertrek punten maar vanaf Dillingen naar Echternach perfect en dan terug met de bus). In de avond zonsondergang Wild bekijken langs bosranden en velden. Kom het gewoon uitproberen geweldig en mooi land wij hebben wel de luxe van een eigen Bungalow nr 2 in de familie die we kunnen gebruiken op het park.

• 8jeroen en tamara03-01-2016

Rust en ruimte!

Relaxed parkje. Bungalownummer 6; ruim en schoon genoeg, en absoluut rookvrij, wel vrij donker (door spaarlampen). Het verbruik van elektriciteit loopt behoorlijk op als je de elektrische kachels gebruikt. We zijn al vrij gauw de haardkachel gaan gebruiken, en dat scheelt enorm. Het glas van de kachel wordt wel snel vies, en moet je regelmatig flink poetsen. Het bed is prima, de keuken is ook goed genoeg voor een vakantieverblijf. Het duurt lang voordat het ligbad redelijk gevuld is, omdat je de kraan niet te hard aan moet zetten, anders kan het geisertje het niet aan. Als je in de winter gaat, zorg voor warme slippers o.i.d., want de vloer is steenkoud. De banken in de kamer zijn niet echt comfortabel door de dunne zittingen. Internet werkt meestal goed, soms niet. Het is zeer gehorig, en als er dan één van de buren op naaldhakken loopt....Toch zouden we hier nog wel terug willen komen, maar dan misschien in de zomer. Kunnen we gebruik maken van het mooie terras en de stenen barbecue.

• 9Leanne25-10-2015

Geweldige lokatie en prima bungalow

Ik kom er nu sinds 2 jaar en heb alweer 2 boekingen voor volgend jaar. Prachtige lokatie in het groen, direct aan het bos. Wakker worden door vogelgeluiden, heerlijk. De bungalows zijn eenvoudig maar praktisch ingericht. Echternach op 15 minuten, Luxemburg stad 30 min. Naast het park de camping met openlucht zwembad, heerlijk! Luxemburg is prachtig om te zien, ik verveel me er nooit! Het park wordt gerund door Rob en zijn vrouw en zij staan altijd voor je klaar.

• 10g oosterveen04-10-2015

geweldig !!

omgeving is een topper vooral voor lange afstand wadelaars.en rust en ruimte. zijn al 4 maal geweest het verveeld nog steeds niet volgend jaar herfst weer.in de winter is het er ook erg mooi.

• 9Lia en Marcel04-10-2015

Lekker rustig in een prachtige omgeving

Je kunt alle kanten op om te wandelen. Rotsformaties vervelen nooit. Park lekker klein, eigenaren zeer vriendelijk. Huisje netjes en schoon. Komen zeker nog eens in het voorjaar terug.

• 5Gerrit08-09-2015

Nooit meer !

Slechte huisje!! Zeer slecht verlicht!! Niet schoon !! Op alle foto`s staat een grote tuin wij hadden natuurlijk de kleinste die ook nog eens zo schuin afloopt dat je er niets aan hebt Jammer zeg ik dan maar Het huis is zeggen ze gerenoveerd, maar weinig van gemerkt., Het is donker en somber en dan ook nog met bomen er om heen wordt je niet blij.

• 8Boer Kamphuis06-09-2015

zeer goed kleinschalig onderhouden park

We hebben een erg fijn verblijf gehad. In eerste instantie moet je even wennen aan de iets verouderde inrichting MAAR dat gevoel is zo weg. Huis(je) was erg schoon en voor ons tweeën erg ruim. Vriendelijke beheerders die alles voor je over hebben.

• 9j. kamphuis en j. de boer05-09-2015

nette en schone buwgalow en aardige eigenaars!!

Ten eerste een compliment voor de hard werkende eigenaars, dit mag wel eens gezegd/geschreven worden. Verder is de camping zelf erg schoon en netjes evenals de bungalow. Van hieruit zijn wij naar de vele dorpen en steden gereisd. Waar je dan ook zo bent of het nu Duitsland is of Luxenburg zelf. En min puntje vind ik dat mensen die een hond meenemen soms niet de moeite nemen om hem netjes ergens uit te laten, zoals het Frans/Belgisch echtpaar naast ons. Andere echtparen zag ik geregeld hun hond netjes uitlaten op een speciaal veld.

• 6Dorien31-08-2015

redlijke

Een somber en donker huisje dat slecht verlicht is muf ruikt en zeker niet schoon is als je goed gaat kijken

• 10Eddy en Heleen16-05-2015

Geweldig

ook dit jaar zijn wij weer op Altburg geweest en hebben weer genoten en mooie wandelingen gemaakt Het is er in een woord geweldig Echt een aanrader voor mensen die rust zoeken en van wandelen houden

Vakantiehuis Altburg Vakantiewoningen info

• Aantal personen2 tot 4