Reviews over accommodaties in Diekirch

Goed maar zeker nog verbeterpunten.

Fabrie,
    21-8-2018

Voor de derde x deze organisatie. Eerste x op de camperplaats, 2e x op de textielcamping en dan nu op het naturisten gedeelte. Voor ons de meest leuke plek. Rustig maar toch door de vele kids wel een familiecamping gevoel. De sauna op vrijdag en zaterdag is een heerlijke toevoeging aan je vakantiegevoel. Sanitair is netjes en schoon al hoewel er in ons weekend niet werd schoongemaakt. Het grootste nadeel wat al meer is aangegeven hier is het wegbrengen van het vuilnis. Dit is echt te ver, waardoor je dit dus niet dagelijks wegbrengt. Maar daardoor hebben de vele zwerfkatten wel kans om alle zakken gezellig open te krabben met als gevolg al het vuil over het terrein. Ook miste wij hier het watertappunt op de veldjes. Deze zijn er op de camperplek en texielkant wel. De stroomvoorziening is niet centraal gelegen waardoor de voorste op het veldje zeker 50 meter snoer mee moeten brengen willen ze stroom kunnen afnemen. Nog verbeterpunten!

Niet meer

John en Erna,
    11-8-2018

Camping is prima toiletgebouwen prima. Alleen voor je vuilnis en toilet te legen moet je naar de textielcamping aan de overkant van de weg. Geen leuk restaurantje en bar op het terrein. Weinig watertappunten.

Rust, ontstressen in de natuur

Hedwig Van den Bergh,
    1-7-2018

Het onthaal, de netheid van het sanitair. Vrijdag en zaterdag was de sauna avond meer dan gesmaakt. Rustige camping, zeer geschikt voor jonge kinderen( trampoline, speelhoekjes, speeltuin met schommels, etc...) . Schaakbord, petanque, etc... en animatie. Daar bovenop een mooi verarmd zwembad dat 24/24 open is. Gewoon leuke camping, dus gaan we in juli terug!

Geweldig

Jolanda,
    25-3-2018

Mooie schone camping,lekker rustig

Geweldig!

de Bruin,
    11-3-2018

Wij mochten de heropening meemaken van dit hotel, nu gerund door nieuwe Nederlandse eigenaren. We hebben heerlijk geslapen in de nieuwe bedden. Comfortabele kamer met goede douche en alles goed verwarmd. Alle kamers zijn op de boven verdiepingen met trap (geen lift). Fantastisch gegeten in het restaurant en borrelen kan men in de gezellige bar en bij mooi weer buiten op het terras. Voldoende parkeer gelegenheid en aan de overkant van de weg aan de Sure een speelplaats voor de kinderen. Men heeft duidelijk flink geïnvesteerd om van dit hotel weer een mooie accommodatie te maken. Chapeau!