vakanties Diekirch

Reviews over accommodaties in Diekirch

Mooie gezinscamping

Gijs, 4-3-2018

Mooie camping, zeer goed onderhouden, zeer gastvrij onthaal. Onze kinderen (9 en 13) hebben het er geweldig gehad, vonden overal andere kinderen om mee te spelen. Mooie beek die door het terrein kronkelt om in af te koelen en te spelen met warm weer. Van het treintje, dat vlakbij voorbijkomt , heb je overdag geen last, maar wel jammer in de avond, als je er vlak bij staat zoals wij, en dat er in de nacht nog een paar voorbij komen. Het is een Christelijke camping, merkte ik alleen aan de gang van een groot deel van de gasten naar het bos op de zondag, voor een dienst, maar als je niet gelovig bent zit dat absoluut niet in de weg. Wat ik er vooral van merkte is dat het een zeer vriendelijk gezelschap is samen, sociaal. Aan te raden camping. Mocht je wat minder last willen hebben van het treintje en de kerkklok: kies een plek verder achterin de camping.

Prachtige vakantie gehad, veel gewandeld, ook vanaf de camping. Mooi land, Luxemburg

chapeau .

Eimert Schuurman, 3-3-2018

Onze Complimenten.

Tijdens hevige sneeuwval pech geval met de auto gekregen, bij Hotel Koener naar binnen gelopen om hulp te vragen bij de receptie, hier werden wij hartelijk geholpen door de medewerkers en eigenaresse, gezien ik in chateau-urspelt verbleef en zij mij geen service konden bieden i.v.m. ons pech geval, heeft een Ober i.o.v. de eigenarasse ons naar urspelt gebracht en hebben we daar de nacht geannuleerd en zijn terug gegaan met de Ober naar hotel Koener waar een kamer voor ons beschikbaar was.

de volgende ochtend konden wij mede door de hulp van de medewerkers van Hotel Koener en automobile club du Luxembourg onze weg vervolgen naar Nederland.

Daarom geven wij een dikke pluim voor de service van dit Hotel.

chapeau .

Eimert & Jemairo Schuurman

Almere-Buiten.

Mooie locatie overwegen om nog een keer te gaan.

Bert, 15-1-2018
    Bij de receptie werkt een vrouw die Vlaams spreekt. Hotel ligt in een erg mooie omgeving. Met de auto ben je binnen 10 minuten bij het kasteel maar je kan uiteraard ook gaan wandelen. Bij Diekirch heb je voldoende winkels. Wij hebben hier een fijn weekend gehad. Eten in het hotel vonden wij goed. We hebben alleen van de kleine kaart gegeten en dan moet je wel van pasta houden. Bewegwijzering zou beter kunnen net na de korte tunnel moet je rechtsaf,

Fantastisch, erg naar ons zin gehad!

A. Samic, 26-9-2016

Een camping waar je volledig tot rust kunt komen. Geen massatoerisme en geen 'last' van je buren. De chalet voor 4 personen is prima ingericht, heeft een prachtig uitzicht en de omgeving is geweldig.

De eigenaren zijn erg (klant)vriendelijk. Ze doen echt hun best voor je.

Kortom: een aanrader.

Diekirch scoort een 7,8 uit 10, op basis van 1328 reviews