Diekirch

Reviews over accommodaties in Diekirch

Supper plaats

Benji,
    20-10-2018

Leuk gezellig hotel die alles voor u doen

Gereisd alleenreizend in januari 2018

Netjes

Peter,
    18-12-2017

1 nachtje geslapen in het hotel. Motoren konden in de garage staan, dus mooi veilig en droog. Kamer was netjes en bedden sliepen goed. Wel gedeelde badkamer, maar deze zag er top uit. Ontbijt was prima. Goed hotelletje voor een overnachting.

Gereisd met vrienden in september 2017

Super!

Fam. Koers,
    28-10-2017

Onze huwelijksreis hier doorgebracht in kamer 12: aparte woon- en slaapkamer en enorme badkamer met bubbelbad. Bij aankomst lagen er bloemblaadjes op de salontafel in de vorm van letters "I love you" en bloemblaadjes op het bed. We hebben de eerste avond pizza's op de kamer besteld, en daar kregen we champagne bij. De andere avonden (1 week lang) hebben we in het restaurant gegeten en dat ging nooit vervelen: heerlijk eten en veel keuze! Heel vriendelijk personeel, een heerlijk bed en mooie omgeving voor wandeltochten en uitstapjes. Aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2017

heerlijke vriendelijke camping aan het water

celia,
    6-8-2017

Sinds vele jaren spelen kinderen op het lage gedeelte direct uit de tent informatie de beek op een groenveld. Sanitair is schoon. Ik heb het getimed en met 2 kids samen 6 min warm water. Chinees restaurant tegen over met kopje soep en loempia's hebben wij ons prima vermaakt. Bakker zoals vroeger. Top. En altijd warm vriendelijke ontvangst.daarom waarschijnlijk ook allemaal vriendelijke mensen op de camping.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Fantastich

Petra,
    1-8-2017

Hele mooie kamer

Alleen jammer dat je kon zien waar de spiegel en bedlampjes hadden gehangen dat hadden ze wel even bij mogen werken

Het leuke was het douche met een capsule leek op een nespresso stonden 6 soorten

Ontbijt was heerlijk

Vriendelijke bediening