Camping Saint Willibrord

Meer camping info

7 reviews over Camping Saint Willibrord

• 2017
    10celia06-08-2017

heerlijke vriendelijke camping aan het water

Sinds vele jaren spelen kinderen op het lage gedeelte direct uit de tent informatie de beek op een groenveld. Sanitair is schoon. Ik heb het getimed en met 2 kids samen 6 min warm water. Chinees restaurant tegen over met kopje soep en loempia's hebben wij ons prima vermaakt. Bakker zoals vroeger. Top. En altijd warm vriendelijke ontvangst.daarom waarschijnlijk ook allemaal vriendelijke mensen op de camping.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• Oude reviews

6Peter04-08-2012

Leuke zeer eenvoudige camping

Douche kost 1 euro en duurt al gauw 2,5 minuut.....

Er staan nu veel minder bomen op de camping dan op de foto's.

Zie de door mij toegevoegde foto's.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 8E. Klop27-06-2010

Rustige camping

Rustige camping met vriendelijke beheerster. Het sanitair is oud, maar goed schoongehouden. Douchen is vrij duur, 1 euro voor 4 minuten. Verder is er geen warm water, en het inleveren van afval kan alleen in speciaal te kopen vuilniszakken. Wel is er een campingwinkeltje, en de bakker is twee huizen verderop. Het is er best uit te houden.

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Jan en Carla04-06-2009

rustig en vriendelijk

het is een rustige, vriendelijke familiecamping. Het hele jaar geopend. Het is een open camping, fijn gelegen in de natuur. Goed bereikbaar per openbaar vervoer.

Gereisd met partner in juni 2009

• 9clement10-01-2009

perfecte camping

gewoon een leuke gezellige camping en leuk voor kinderen wordt in de zomer veel georganisserd. Lekker in de natuur wandelen en zwemmen kan ook als je met een auto naar meertjes rijdt.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 9an klinge01-09-2008

gezellig en gemoedelijk.

Vanaf de camping ben je in 5 minuten op het treinstationnetje. vandaar reis je comfortabel en niet duur naar luik of Stad Luxemburg.

Gereisd in september 2008

• 7Carlo Roof18-07-2005

Deze camping heeft een hoog en een laag gedeelte. Het hoge gedeelte is een vaste caravan plaats. Het lage gedeelte is voor kleine caravans en tenten. Door de camping loopt een beekje en het ligt pal naast het spoor. In de zomer komen er voor ongeveer 80% Nederlanders. Ook is er een winkeltje bij de camping en een restaurant en ligt het nabij het prachtige Clervaux en Wiltz.

Gereisd in juli 2005

0 tips over Camping Saint Willibrord